Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on? Ihan sama mihin meen, niin ihmiset ryntää huolestuneina kysymään että "onko kaikki hyvin, sulla on niin pelokas ilme?"

Vierailija
25.11.2019 |

Uudessa työpaikassa 6 ihmistä kyseli minulta että näytät huolestuneelta tai pelokkaalta. Onko kaikki hyvin?
Meen ravintolaan niin ventovieraat kyselevät onko kaikki hyvin. lentokoneessa lentoemäntä kysyi. Kaverit eivät uskalla lähestyä minua. Vanhemmat kokoajan paasavat minulle siitä että pitää olla rohkea.

Mitä helevetiä? Minua alkaa jo suututtaa! :,( olen iloinen ja lämmin ihminen, kaikkea muuta kuin pelottaa. Mikä juttu tämä on?? Onko joku niin ystävällinen että kertoisi mistä on kyse?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on ilmeisesti pelokas ilme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko N vai M?

Vierailija
4/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen/ nyt 32v. Jopa vanhemmat vitsailevat kokoajan kuinka vastasyntyneenä/vauvana todella pelokas. Tämä on oikeasti vakava "ongelma", vaikuttaa liikaa elämänlaatuun ja onnistumiseen. En ole löytänyt mistään tietoa tästä.

Siis ajattelin että vähän kuten resting bitch- kasvot mutta niiden piirteiden sijalle pelokas ja ahdistunut. Varsinkin kun olen iloinen ja hyvä olla niin tämä näkyy.

Vierailija
5/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut katsoa peiliin? MIllainen ilme sieltä näkyy?

Vierailija
6/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Vierailija
7/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa samantapainen kuva

Vierailija
8/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta joku kyseli joskus, miksi olen aina niin kauhean jännittynyt. Enkä siis ollut mitenkään jännittynyt. Kyseinen henkilö oli tuntenut minut vuoden verran, joten ilmeisesti olin vaikuttanut vuoden jännittyneeltä olematta sitä oikeasti.

Vierailija
9/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on luonnostaan jotenkin silmät suurina koko ajan? Ei kai tuota mikään muu oikein selitä.

Vierailija
10/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(^o^)

Vierailija
11/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, kun äitini kertoi joskus työkaveristaan jolla on jotenkin itkuinen puheääni, etenkin puhelimessa. Aina kun oli hänen kanssaan puheissa, niin teki kuulemma mieli kysyä että voi, mikä sinulla on kun noin itkettää.

Vierailija
12/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle tapahtunut jotakin traumaattista jota et tiedosta, tai onko piilevää sosiaalisyen tilanteiden pelkoo?

Vierailija
13/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, kun äitini kertoi joskus työkaveristaan jolla on jotenkin itkuinen puheääni, etenkin puhelimessa. Aina kun oli hänen kanssaan puheissa, niin teki kuulemma mieli kysyä että voi, mikä sinulla on kun noin itkettää.

Yhellä yliopiston luoennoitsijalla on *itkuinen* ääni, värisevä.

Vierailija
14/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva

Vierailija
15/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luulee että olen jotenkin kroonisesti masentunut. Ihan hyvä olo mulla on, en vaan koe tarpeelliseksi virnottaa teennäistä feikkihymyä 24/7, hymyilen kun siihen on aidosti syytä.

Vierailija
16/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni luulee että olen jotenkin kroonisesti masentunut. Ihan hyvä olo mulla on, en vaan koe tarpeelliseksi virnottaa teennäistä feikkihymyä 24/7, hymyilen kun siihen on aidosti syytä.

TÄMÄ

Vierailija
17/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2…

tässä on about perusilmeeni, sitten kutristan otsan ylöspäin todella usein ja kaikki nauravat ja vitsailevat sille. :,(

Kuvailen itseäni todella rauhalliseksi ihmiseksi, on sanottu että sopisin johonkin hoitoalalle.

Vierailija
18/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhellä yliopiston luoennoitsijalla on *itkuinen* ääni, värisevä.

Samoin yhdellä Ylen miespuolisella ulkomaantoimittajalla, raportoi usein kriisialueilta ja kuulostaa siltä, että justiinsa purskahtaa itkuun. 

Vierailija
19/24 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kismittää tämä!

Vierailija
20/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi