Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voipi olla tyhmä kysymys mutta ihan sama: mihin voin ilmoittaa kuolleesta eläimestä vuokrakerrostaloyhtiön pihalla?

Vierailija
25.11.2019 |

Ei ole lemmikkieläin

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön huoltoyritykselle. Yleensä nettilomakkeella tai porraskäytävästä löytyvästä ilmoituksesta puhelimitse.

Vierailija
2/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoon? Kiinteistöyhtiöön?

Kai nyt vuokrataloissakin on huolto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen: luonnoneläimet eivät elä ikuisesti, vaan kuolevat luontoon.

Ilmoita Eviraan, vai mikä se on nykyisin. Tutkivat kuolinsyyn.

Vierailija
4/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ilmoittaa mihinkään? Senkus kiikutat biojätteisiin.

Vierailija
5/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoyhtiöön.

Vierailija
6/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäisi tutkia kuolinsyy? Tuskin kiinnostaa jotain kuukahtanutta random-elukkaa tutkia.

Otat itse sen elukan pussiin ja paat roskiin. Se siitä. Silleen me omakotitaloasujatkin tehdään. Tosin itse haja-asutusalueella asuvana nakkaan pienemmät raadot (esim. ikkunaan lentäneet linnut tai näädältä jääneet jäniksen kappaleet) jonnekin puskaan.

Vierailija
7/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ilmoittaa mihinkään? Senkus kiikutat biojätteisiin.

Siellä on saleen joku puolimätä hirvi.

Vierailija
8/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin metsästä muutama vuosi sitten kuolleen karhun. En ilmoittanut mihinkään. Sinne on maatunut pikku hiljaa.

Vierailija
9/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista, otan yhteyttä huoltoyhtiöön 

Vierailija
10/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

### kirjoitti:

Miks pitäisi tutkia kuolinsyy? Tuskin kiinnostaa jotain kuukahtanutta random-elukkaa tutkia.

Otat itse sen elukan pussiin ja paat roskiin. Se siitä. Silleen me omakotitaloasujatkin tehdään. Tosin itse haja-asutusalueella asuvana nakkaan pienemmät raadot (esim. ikkunaan lentäneet linnut tai näädältä jääneet jäniksen kappaleet) jonnekin puskaan.

En usko että haluavat tutkia. Mutta siis minä en siihen mene koskemaan monestakin eri syystä enkä halua että kukaan lapsi menee tekemään lähempää tuttavuutta. 

Vierailija
11/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aloittaja avuton avuton -heitä se itse roskalaatikkoon  tai penkan taakse metsään, häviää muutamassa päivässä, orava, lintu, kissa tms. 

Vierailija
12/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutinen: luonnoneläimet eivät elä ikuisesti, vaan kuolevat luontoon.

Ilmoita Eviraan, vai mikä se on nykyisin. Tutkivat kuolinsyyn.

Juu... tekevät ruumiinavauksen ja kaikki mahdolliset kokeet :D

Eiköhän tämä mene niin, että huolto tulee ja heittää roskiiin. Sen voi toki tehdä itsekin. Orava biojätteeseen, rotta rottinkiin ja kettu keräykseen. 

Vierailija
13/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jumaliste menkö laittamaan jotain raatoja tyyliin taloyhtiön roskiksiin... Ei taida järki paljoa pakottaa?

Riippuen siitä mikä eläin se on, voi olla, että halutaan kuin halutaankin tutkia (onko harvinainen siellä ympäristössä?) mutta eiköhän huolto sen siitä hoida eteenpäin. Sinne siis yhteys (niin kuin vissiin otitkin jo). 

Monella tuntui menevän ohi se pointti että eläimen ei ihan viitsisi antaa maatua keskelle pihaa... Kai nyt tyhmänkin järki sanoo että metsä on eri asia kuin joku vuokrakerrostaloyhtiön piha??

Vierailija
14/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin metsästä muutama vuosi sitten kuolleen karhun. En ilmoittanut mihinkään. Sinne on maatunut pikku hiljaa.

Oho! Sanotaan, että kukaan ei ole nähnyt kuollutta karhua metsässä, paitsi ammuttua. Ne kuulemma menevät piiloon kuolemaan.

Vierailija
15/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa aloittaja avuton avuton -heitä se itse roskalaatikkoon  tai penkan taakse metsään, häviää muutamassa päivässä, orava, lintu, kissa tms. 

Ei kissaa mihinkään metsään heitetä, ellei ole 100 % villikissa.

Vierailija
16/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusakot, yliajetut supikoirat ym. häviää kyllä parissa päivässä raadonsyöjien suuhun.

Vierailija
17/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Pihalla on kuollut hirvi, mitä teen?" " No oletpa avuton, heität sen olalle ja kuskaat penkan taa "

...

Vierailija
18/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

CSI kaartaa paikalle

Vierailija
19/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Sanotaan, että kukaan ei ole nähnyt kuollutta karhua metsässä, paitsi ammuttua. Ne kuulemma menevät piiloon kuolemaan.

Näin yleensä onkin. Kyseisen karhun voimat ehtyivät matkalla sinne piiloon kuolemaan. Sitä harmittaisi kovasti, ellei olisi kuollut.

Voitaisiin jopa sanoa että se saattaisi jopa kuolla häpeästä.

Vierailija
20/57 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Pihalla on kuollut hirvi, mitä teen?" " No oletpa avuton, heität sen olalle ja kuskaat penkan taa "

...

Huoltoyhtiön Sanna-Mari 20 v., 152 cm, 42 kg, katsoo hirvenraatoa epäuskoisena ja pudistelee päätään.

"Mitähän nyt sitten?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme