Mieheni valittaa, ettei meillä ole seks*ä
Siitä huolimatta hän ei ole valmis näkemään vaivaa sen eteen, että ki*hottuisin vastaanottavaiseksi. Kärsin itsekin tilanteesta, mutta puolivillainen tunteeton j*ystö ei vastaa käsitystäni kahden rakkaussuhteessa elävän aikusien ihmisen intiimielämästä. Keskustelut eivät ole tuottaneet tulosta. Mikä avuksi?
Kommentit (9)
Yleisesti ottaen ongelmat ratkeavat harvoin niin että niitä lähestytään negatiivisen kautta. Siis tyypillisesti "mutta kun sinä et ikinä..." tyylisesti.
Jos nykyinen keino ei ole tuottanut muutosta, kannattaa vaihtaa suuntaa. Sen sijaan että kerrot miehellesi mitä hän on jättänyt tekemättä, voisit kertoa hänelle "miten ihanaa ja kiihottavaa minusta olisi olisi jos sinä..." ja merkitsevä katse päälle. Ja kaikkein tärkeintä on että jos miehesi tekee edes hiukan sinnepäin mitä haluat, muistat kehua häntä etkä valita miten ei nyt mennyt kuitenkaan ihan oikein.
Sama täällä. Itse päätin nostaa kytkintä ja etsiväni tasoistani seuraa.
Myös tämä keino on jo käytetty 2/3. Olen kertonut, miten ihanaa on, jos/kun hän suutelee minua intohimoisesti. Miten ihanaa on, jos/kun hän koskettaa minua tietyllä tavalla. Jaksaa tehdä näin ehkäpä kerran kuukaudessa ja loppuajan hän kuvitelee minun syttyvän tyhjästä. Lisäksi hän loukkaantuu, jos pyydän häntä koskettamaan pehmeämmin tai hellemmin. Ei kai kuitenkaan ole tarkoitus kiittää kaikesta, jopa kipua aiheuttavista asioista?
AP
Kuinka kauan olette olleet parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Itse päätin nostaa kytkintä ja etsiväni tasoistani seuraa.
Kuinka alas täytyi mennä löytääksesi?
Paljonko näet itse asian eteen vaivaa vai oletko vain vaatimassa mieheltä sirkustemppuja ja liehittelyä?
Mikäs kryptologi tänne palstalle on alkanut koodaamaan?
Miksi et kirjoittaisi vain seksi, se on myös tämän pastan nimi.
Kyllä sen saa (ja pitää) tänne kirjoittaa.
Raaka peli ranualla opettaa miehen käyttäytymään kuten pitää. Mitäs päästät jyystämään, ennen kuin on orkun sulle antanut jo kerran? Tai jos ei osaa riittävän pehmeästi ja hyväillen käsitellä sua, lopeta hyvä nainen sessio siihen ja sanot, että katsotaan sitten huomenillalla osaatko tehdä paremmin? Opettele pitämään puolesi ja tee selväksi miten sua kohdellaan tai muuten saa runkkailla itsekseen.
JSSAP?