Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on pettänyt aina

Vierailija
25.11.2019 |

Hei, halusin vertaistukea kun sain juuri kuulla että mua on petetty 7 vuotta usean kymmenen ihmisen kanssa. Sellainen mies kenestä en koskaan ikinä olisi uskonut.
Ja näitä on ollut useita kymmeniä... Meillä on 2 pientä lasta, enkä koskaan oo epäillyt mitään, eikä kukaan joka tuntee olis voinu uskoa..
Miten tää on mahdollista? Muutakun elokuvissa.
Ollaan juteltu aiheesta tosi paljon ja suhtautuu täysin neutraalisti aiheeseen. Ja ollaan läheisiä. Miten mä voin jaksaa enää

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Usean kymmenen ihmisen kanssa" — olisiko se sitten jotenkin parempi, jos olisi pettänyt saman naisen (siis olettaen, että kyse on naisista) kanssa koko tuon ajan?

Vierailija
2/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Et ansaitse noin kuvottavaa kohtelua. Ja, jos taloudellinen tilanne ongelma, niin pääsisitkö ehkä vanhempiesi luokse tai jotain? ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä menit yhteen viennin/myynin tyypin kanssa? Jokainen tietää minkälaista pinnallista ja moraalitonta marginaalia nämä ovat.

Vierailija
5/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mahdollista sillä lailla että sä olet ollut väärässä siitä millaisista ihmisistä pettämisen voi uskoa. Ei ole mitenkään epätavallista ja sen näyttää sekin että kukaan joka teidät tuntee ei (muka) olisi uskonut.

Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö sun mies olisi päivänselvästi ja määritelmällisesti juuri sellainen ihminen joka kylmän rauhallisesti sarjapettää eikä häpeä edes paljastuttuaan, vai kertoiko se sulle itse.

Joka tapauksessa kaikki mitä luulit hänestä oli väärin. Sinusta tuntuu että menetit luottamuksen nyt, mutta oikeasti sitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Ei häneen ole ikinä voinut luottaa, sä vaan et tiennyt sitä.

Vierailija
6/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monillä jännä miehelle on kunnon miehen tai hyvän jätkän maski päällä.

Tyypilliset kommentit ''en olisi koskaan uskonut'' etc. Järkytys on kova kun lähipiirissä on luikerrelut käärme koko ajan.

Vierailija
7/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava mies, tai siis nykyinen ex-mies.  Kai mies on jo häipynyt lumppujensa luo?

Vierailija
8/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava mies, tai siis nykyinen ex-mies.  Kai mies on jo häipynyt lumppujensa luo?

Pumppaa kassejaan tyhjäksi halpapatjoihin. Saastainen epäihminen.

Vierailija
9/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Usean kymmenen ihmisen kanssa" — olisiko se sitten jotenkin parempi, jos olisi pettänyt saman naisen (siis olettaen, että kyse on naisista) kanssa koko tuon ajan?

Minusta ainakin olisi "parempi" tilanne näin. "Ymmärtäisin paremmin" sellaisen tilanteen, että mies olisi vaikka jäänyt exäänsä niin kiinni, ettei voi luopua. Katuisi vaikka eroaan tms. Mutta tuo kymmenien kanssa tekee miehestä täysin välinpitämättömän sarjapettäjän, joka ei osaa eikä tajua millään lailla hävetä, eli vailla tunnontuskia. Ja mikä on tilanne sp-tautien ja yleensä noiden tilanteiden kanssa? Hirvittävä ihminen.

Minua on myös mies pettänyt, laivalla kun töissä ollessa oli niin helppoa, useita kertoja. Ihmettelin, kun naispuoliset työkaverinsa käyttäytyvät niin oudosti aina jossain kohdatessa. Kerran sitten kertoi, kuinka eräs näistä oli tullut hyttiin jne. ja ei ollut tapahtunut kuitenkaan mitään. Nainen vaan jotenkin "sekosi". Mutta kas, kun samainen tapaus oli kertonut eräälle tuntemalleni henkilölle, että nyt tulee hänelle ero (olipa vielä naimisissakin tämä lady) ja muuttaa yhteen (minun mieheni) työkaverinsa kanssa.

Ilmeisesti nainen oli uhannut kertoa minulle, koska mies vaikeana "tunnusti" noita juttuja. Ensin kännissä kertoi, että on pettänyt, mutta selvittyään perui puheensa. Mikä nilkki!

Tämä tuttu tuli asiasta kertomaan minulle. Voi mikä hämmästys! Mies "ei tiennyt" mitään. Niinpä. Ero tuli naiselle, kun soitin hänen miehelleen ja pyysin meille keskustelemaan. Mies ei puhunut naisen petetylle aviomiehelle mitään. Meinasi tulla kunnon tappelu. Muuttivat koko perhe muualle. Nainen kai äitinsä luokse ja mies alkoholisoitui. Lapset pahoissa ongelmissa. Kannattiko?

Jäin entiseen, koska päätin kyniä miehen putipuhtaaksi. Lapsia ei onneksi ollut tuon sian kanssa.

Vierailija
10/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on just tollanen. Yrittää kaikkia naisia. Kauhea häntäheikkimeininki aina.

Vierailija
11/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Kyllä tämä kommentti varmaan auttoi ap:ta ihan kauheasti.

12/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin menisin sp-testeihin nyt ihan ekana.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
13/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun elämääni kuuluu 3-5 uutta sukupuolikumppania joka viikko.

Niistä kertyy vuodessa vähintään 150.

Silti minulla on maailman ihanin puoliso ja seksiä meillä on käytännössä päivittäin.

M. 54

Chonburi

Vaasasta lähtöisin?

Mitä Vaasassa on? Kuulostaa enemmän porvoolaiselta

Vierailija
14/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun elämääni kuuluu 3-5 uutta sukupuolikumppania joka viikko.

Niistä kertyy vuodessa vähintään 150.

Silti minulla on maailman ihanin puoliso ja seksiä meillä on käytännössä päivittäin.

M. 54

Chonburi

Kerropa meille, mitä teet työksesi? Työssäkäyvällä ei edes olisi aikaa moiseen pyöritykseen, valehtelija.

Vierailija
15/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuntuu vähän hyvältä edes osa kommenteista.

En todella olisi uskonut, vaikka se klisee onkin. Mä en ymmärrä miten en oo voinut huomata yhtään merkkiä asiasta. Me ollaan aina oltu läheisiä. Mä en tiedä mistä tätä pakkaa alkaa kokoamaan. :( t ap

Lääkäriaika on tänään

Vierailija
16/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Nyt. Se jättää sut ja lapset kuitenkin joskus myöhemmin.

Olet nyt rikki, mutta kymmenen vuoden päästä olet vielä enemmän hajalla.

On lähes mahdotonta uskoa, että sitä ihmistä, jonka kanssa olet parisuhteessa ei oikeasti ole olemassakaan. On vain tyhjä kuori, joka päällepäin näyttää rakastettavalta. Mitä nopeammin asian hyväksyt, sen parempi.

Vierailija
17/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ollaan erottu, ei ole vaihtoehtoja että olis mahdollisuutta enää. Tiesi kertoessaan sen eikä edes pyytänyt mahdollisuutta.

Rikki oli ja kertoi ettei enää kykene valehtelemaan. Tänä aikana meni silti naimisiin mun kanssa ja teki toisen lapsen.

En jaksa kahlata tätä pohjamutia myöden, en jaksa alkaa eheytymään. Nyt on takki tyhjä.

Vierailija
18/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tuntuu vähän hyvältä edes osa kommenteista.

En todella olisi uskonut, vaikka se klisee onkin. Mä en ymmärrä miten en oo voinut huomata yhtään merkkiä asiasta. Me ollaan aina oltu läheisiä. Mä en tiedä mistä tätä pakkaa alkaa kokoamaan. :( t ap

Lääkäriaika on tänään

Lääkäriaika? Miksi?

Vierailija
19/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ollaan erottu, ei ole vaihtoehtoja että olis mahdollisuutta enää. Tiesi kertoessaan sen eikä edes pyytänyt mahdollisuutta.

Rikki oli ja kertoi ettei enää kykene valehtelemaan. Tänä aikana meni silti naimisiin mun kanssa ja teki toisen lapsen.

En jaksa kahlata tätä pohjamutia myöden, en jaksa alkaa eheytymään. Nyt on takki tyhjä.

Kai mies hoitaa lapsia yhtä paljon kuin sinä. Viikko-viikko?

Vierailija
20/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Et ansaitse noin kuvottavaa kohtelua. Ja, jos taloudellinen tilanne ongelma, niin pääsisitkö ehkä vanhempiesi luokse tai jotain? ❤

Että miehen elätuksesta vanhempien elatukseen? Jos taloudellisista syistä on eroaminen mahdotonta niin sitten kannattaa aikuistua ja itsenäistyä. Mutta näinhän Ap:lla ei välttämättä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan