Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on pettänyt aina

Vierailija
25.11.2019 |

Hei, halusin vertaistukea kun sain juuri kuulla että mua on petetty 7 vuotta usean kymmenen ihmisen kanssa. Sellainen mies kenestä en koskaan ikinä olisi uskonut.
Ja näitä on ollut useita kymmeniä... Meillä on 2 pientä lasta, enkä koskaan oo epäillyt mitään, eikä kukaan joka tuntee olis voinu uskoa..
Miten tää on mahdollista? Muutakun elokuvissa.
Ollaan juteltu aiheesta tosi paljon ja suhtautuu täysin neutraalisti aiheeseen. Ja ollaan läheisiä. Miten mä voin jaksaa enää

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla kokemuksia, miten ees voin ikinä enää luottaa keneenkään ?

Vierailija
42/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia miten voi enää luottaa koskaan keneenkään ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia miten voi enää luottaa koskaan keneenkään ?

Aika parantaa haavat, mutta arpi tietysti jää...

Joskus tulevaisuudessa tapaat ihmisen joka on luottamuksesi arvoinen, mutta sinulla tulee kestämään pitkään ennenkuin opit häneen luottamaan

Vierailija
44/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kuten olet varmaan huomannutkin, tämä palsta ei ole paras paikka hakea sympatiaa...

Suurin osa kommentoijista keskittyy v...uiluun ja ilkeilyyn

Vierailija
45/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tutun mies reissasi paljon työkseen ja  pa ni kaikkia tarjokkaita, mutta löysi kuitenkin salasuhteen kotiseuduilta. Salasuhde kesti vaikka kuinka kauan ennekuin asia selvisi vaimolle. Ilmeisesti vaimo antoi anteeksi, kun tapahtuneesta on jo useampi vuosi aikaa ja ovat edelleen "onnellisesti" yhdessä. En ymmärrä miksi korkeasti koulutettu ja vakitöissä oleva järkevänoloinen nainen jää tuollaiseen suhteeseen. Itse en missään nimessä jäisi tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
46/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Usean kymmenen ihmisen kanssa" — olisiko se sitten jotenkin parempi, jos olisi pettänyt saman naisen (siis olettaen, että kyse on naisista) kanssa koko tuon ajan?

Tämä on minusta tärkeä pointti. Minun mieheni on myös pettänyt, mutta eri naisten kanssa. Jotenkin minun on paljon helpompi ymmärtää että joskus ne seksihalut vaan karkaavat käsistä kun en ole lähellä, kuin se että hänellä olisi emotionaalinen suhde toiseen. Meillä taustalta löytyi seksiaddiktio, joka on saatu aika hyvin kuriin pariterapialla ja yksilöterapialla.

Vierailija
47/51 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli myös täydellinen yllätys miehen salasuhde. Se oli kuin olis lyöty lekalla päähän. Nyt erosta on jo viisi vuotta, ja olen tavannut ihanan miehen, johon luotan ilman muuta. Ei edellisen epärehellisyys vie luottamusta seuraavalta.

Ja totta se vaan on, että aika parantaa haavat. Vaikka raskasta se on.

Vierailija
48/51 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...olen tavannut ihanan miehen, johon luotan ilman muuta. Ei edellisen epärehellisyys vie luottamusta seuraavalta.

Opponoin hiukan jos sallit...

Yleensä ikävät kokemukset edellisissä suhteissa heijastuvat jollain tasolla seuraavaankin.

On toki itsestä kiinni kuinka ”ristinsä kantaa”, ja antaako menneisyyden haamujen kummitella uudessakin suhteessa.

Tyypillisesti pettäminen on kuitenkin niin syvä loukkaus, että se nujertaa luottamuksen...

Ei pelkästään pettäjään, vaan jopa koko hänen edustamaansa sukupuoleen.

Vierailija
49/51 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki inhottavaa että sait asian selville, mutta mielestäni hetken hekumassa muiden kanssa ei ole mitään väärää. Jonkun muun yhtäaikainen tapailu olisi toki törkeää, et kerro oliko tilanne tämä vai vain yhden tai parin kerran juttuja. Sano miehelle ettet enää halua kuulla noista jutuista. Henkinen väkivalta on normaalia monille ihmisille, mutta pettäminen sitten niin kamalaa? Itsesanon henkisen pahoinpitelyn olevan paljon pahempi juttu

Vierailija
50/51 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 10 vuotta sitten suhteessa miehen kanssa joka oli malliesimerkki miehestä, jonka ei koskaan uskoisi pettävän. Olin siis se toinen nainen. Mies oli kiltti, ystävällinen, rauhallinen, kohtelias, puhui aina hyvää vaimostaan ja lapsistaan. Oli aina kotona, ei riekkunut illanvietoissa, ei käyttänyt alkoholia, ei ollut erityisen flirttaileva tai supliikki. Tavallinen, hyvä mies.

Tapasimme yhteisen harrastuksen parissa, mies teki heti selväksi ettei ollut jättämässä perhettään, minä tein heti selväksi että en kaipaa viestittelyä tai korusanoja, pelkkää seksiä ja läheisyyttä ilman sitoumuksia.

Mies lähti aamulla normaalisti töihin, olikin ottanut etäpäivän, tuli luokseni. Saapui iltapäivällä kotiin kaupan ja päiväkodin kautta.

Kukaan ei tiedä tästä mitään vielä tänä päivänäkään. Vaimo ei tiedä. En tiedä onko mies jatkanut tätä tapaa jonkun toisen naisen kanssa. Itse en ole kuullut miehestä vuosiin, muutin ulkomaille.

Toivon, että vaimo ei saa koskaan tietää, ja toivon heille kaikkea hyvää. En kuitenkaan osaa katua tekoani. Samalla se todisti minulle että kehenkään ei voi luottaa. Tulen tuskin koskaan olemaan parisuhteessa ihmisen kanssa jota rakastan koko sydämestäni ja sielustani sillä olen nähnyt myös asioiden toisen puolen ja tiedän, että mikään parisuhde ei ole niin pyhä etteikö houkutus voisi viedä voiton ja tulla satutetuksi. Ihanin, rakkain ihminenkin on silti vain ihminen ja ihmisen moraali ottaa säröjä naurettavan helposti.

Vierailija
51/51 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli todella huono päivä. Ahdistaa niin suunnattomasti että en osaa sanoa. Mitä voin tehdä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä