Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juurihoidetun hampaan juuressa mätäpaise??

Vierailija
24.11.2019 |

Onko normaalia?
Oon joutunut jo 3 kertaa käymään hammaslääkäripäivystyksessä. Multa viikon sisään revitty jo 1 yläviisuri, ja juurihoidettu hammas päivystyksessä.
Multa puuttuu nyt yks pysyvä hammas ja joudun ottaa implantin, oon alle 30v.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin tytärtä pari kuukautta sitten juurihoidetun hampaan takia päivystyksessä yöllä. Oli kerännyt ison mätäpaiseen sinne juuristoon.

Asiaa tutkittiin tarkemmin, niin selvis, että tyttären narskutus on tehnyt hampaaseen mikromurtumia ja siten pääsee pöpöjä enemmän hampaan sisään.

Kyselin purentakojetta, muttei vielä tee, kun on kasvavat leuat. Eli me siis rampataan noissa kivuissa täällä viel monta kertaa? - toivottavasti ei. Sovittiin aika sitten posliinihampaan rakentamisesta.

Hoito-ohje kaikkien antibioottien jälkeen oli: lopeta stressaaminen. Narskutus on vaan oire siitä. Niinpä, niin. Sekun oiskin noin helppoa. Meillä on neljässä polvessa narskuttajia suvussa, joten joku käsitys tästäkin aiheesta itsellä jo...

Minä otan yöksi lihasrelaksantin niin se rentouttaa purentalihakset enkä narskuttele. Tyttäresi varmaan kannattaisi kokeilla tätä? en tosin tiedä määrätäänkö niitä lapsille tai teineille. 

Aika hurjaa joka yö napata lihasrelaksantti. Juu, kyllähän se rentouttais.

Pitää miettiä ja ottaa puheeksi kuitenkin. Kiitos vinkistä!

Auttaishan se edes sitten tiukkoina aikoina, jos ei joka yö. Stressinhän tuossa jo haistaa, että koeviikkoina ja kisa-aikoina taas leuat laulaa.

Mulla on lääkärin lupa ottaa illalla yksi vaikka pivittäin ja ei kuulemma ole haittaa pidemmässäkään käytössä. Voihan niistä pitää taukoa jos siltä tuntuu. Hyvä hätäapu ovat ainakin jos on joskus purrut hampaansa todella kipeiksi niin saa hampaat "lepotauon"

Vierailija
22/22 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää alapeukuttajat täällä tekee. Kiusaajia taas täälläkin. Menkää kotionne.

sait alapeukun :))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän