Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni nainen ottaa itseään huonomman miehen?

Vierailija
24.11.2019 |

Mikä on av:n teoria tälle?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaikeuksia, koska aloin tapailee ja seukkaa itseäni huonmpitasoisen miehen kanssa. Nyt en pääse irti.

Miksi et pääse irti?

Vierailija
22/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun periaatteessa meidän kaikkien ihmisten ihmisarvo on yhtä korkealla kuitenkin. On makuasia, että kuka nyt on sitten tasokkaampi kuin toinen. Eikö ne ulkonäkö ja kemia-asiat ole kuitenkin jokaisen ihmisen välillä tapahtuvia asioita.

Itse sain itseäni "tasokkaamman" miehen mikäli ajatellaan koulutusta ja tienaamista, ehkä jopa ulkonäköä. Mutta en minä häntä siksi valinnut. Valitsin hänet koska me rakastuimme niin vahvasti ettei me vaan voitu enää kuvitella elämää ilman toista. Siinä oli kohtaaminen sellaisella sielutasolla ettei voitu enää puhua mistään ulkoisista avuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään itseään huonompi mies? Onkohan oma taso tullut sitten arvioitua yläkanttiin? Suomalaiset naiset ja miehet ovat keskimäärin yhtä tasokkaita. Ylempitasoisia ja alempitasoisia on molemmissa sukupuolissa suhteessa yhtä paljon.

Vaikkapa minä aikoinaan. Olin lähes vuosikymmen nuorempi miestä, nätti, vakituisessa työssä ja talous mallillaan koin itseni niin arvokkaaksi että otin vanhan ylipainoisen pitkäaikaistyöttömän sivistymättömän puliukon koska en uskonut parempaa ansaitsevani. Mies vielä sai minut uskomaan että minä olin se huonompi diili meistä ja vuosien ajan.

Vierailija
24/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on helppoja lemmikkejä kukapa ei tahtoisi aitoa tohvelisankaria ? :D

Vierailija
25/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen lisääntymisviettiä. Kun se tarve on saatu täyttynyt, v-käyrä lähtee nousuun ja lopulta tuloksena on ero.

Vierailija
26/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että n. 30-50% miehistä enemmän tai vähemmän vihaa naisia ja lopuistakin 20-40% on epätasa-arvoisia. Tämä luo tilanteen, että miehet ovat keskimäärin paljon huonompia kumppaneita kuin naiset. Lisäksi myrkyllisintä miesjätettä eivät edes tyhmät tai itseään vihaavat naiset kelpuuta ja he ovat käytännössä deittimarkkinoilla vain tekemässä naisille kokemuksesta kurjemman. Eli miehiä on myös vähemmän koska osaa ei lasketa ja valtaosassa on sama valuvika.

Palstan skottihamemiehet usein tykkäävät sanoa että 80% naisista haluaa samaa 20% miehistä. Ihan noin jyrkistä luvuista ei ole kyse, mutta kyllä naisia hyvin kohtelevan vähemmistön kysyntä on aika vilkasta.

On olemassa myös naisia vihaavia miehiä, jotka saavat naisia. 

Totta kai, valtaosa heistä jopa. Moni nainen on hölmö tai epätoivoinen tai vihaa myös itseään. Sillä ei ole tässä laskelmassa merkitystä vaan ainoastaan sillä että sellainen merkittävä miesjoukko kuitenkin on joka käytännössä ei osallistu parinmuodostukseen.

Vierailija
27/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että n. 30-50% miehistä enemmän tai vähemmän vihaa naisia ja lopuistakin 20-40% on epätasa-arvoisia. Tämä luo tilanteen, että miehet ovat keskimäärin paljon huonompia kumppaneita kuin naiset. Lisäksi myrkyllisintä miesjätettä eivät edes tyhmät tai itseään vihaavat naiset kelpuuta ja he ovat käytännössä deittimarkkinoilla vain tekemässä naisille kokemuksesta kurjemman. Eli miehiä on myös vähemmän koska osaa ei lasketa ja valtaosassa on sama valuvika.

Palstan skottihamemiehet usein tykkäävät sanoa että 80% naisista haluaa samaa 20% miehistä. Ihan noin jyrkistä luvuista ei ole kyse, mutta kyllä naisia hyvin kohtelevan vähemmistön kysyntä on aika vilkasta.

Helvetti mitä paskaa suollat. Mistä miesvihasi kumpuaa?

En mä vihaa miehiä ollenkaan, epätoivoisesti kaihoan niiden harvojen hyvien perään, saisinpa sellasen joskus! Useampaakin parisuhteessaan melko seksististä paskiaista pidän ystävänäni ja ovat sellaisina hyviä ja mulle tärkeitä.

Ehkä se miten näen maailman tuntuu susta karulta ja siksi ajattelet että sen on oltava vihaa. Mutta kun maailma vaan on tällainen. En mä jaksa yrittää uskoa parempaa miehistä kun ne ei koskaan anna siihen mitään aihetta. Tyhmähän mä olisin jos loputtomasti kieltäytyisin vetämästä ilmiselviä johtopäätöksiä kiistattomista tosiasioista.

Vierailija
28/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus selviää vasta ajan kanssa.

Sit ollaan jo naimisissa. Surku juttu.

Huonoin diili on omahyväinen, mutta tosipaikan tullen munaton mies, joka

nöyristelee joka suuntaan ja odottaa että

kyllä vaimo hanskaa ikävät asiat.

Lopulta vaimosta tulee vihainen justiina ja

hän kasvattaa itselleen munat.

Sitten alkaa vinkuminen, että miksi sä et kulta enää hymyile, miksi sä et luota muhun ja miksi miksi miksi.

Sitten onkin jo aika panna lusikat jakoon.

Vierailija
29/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä vihaa miehiä ollenkaan, epätoivoisesti kaihoan niiden harvojen hyvien perään, saisinpa sellasen joskus! Useampaakin parisuhteessaan melko seksististä paskiaista pidän ystävänäni ja ovat sellaisina hyviä ja mulle tärkeitä.

Ehkä se miten näen maailman tuntuu susta karulta ja siksi ajattelet että sen on oltava vihaa. Mutta kun maailma vaan on tällainen. En mä jaksa yrittää uskoa parempaa miehistä kun ne ei koskaan anna siihen mitään aihetta. Tyhmähän mä olisin jos loputtomasti kieltäytyisin vetämästä ilmiselviä johtopäätöksiä kiistattomista tosiasioista.

Kukahan tässä on seksistinen sekopää? 

Vierailija
30/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tässä on seksistinen sekopää? 

Tiedätkö sä mitä seksismi tarkoittaa? Se ei tarkoita sitä, että tunnistaa miesten olevan seksistisiä.

Vierailija
31/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaikeuksia, koska aloin tapailee ja seukkaa itseäni huonmpitasoisen miehen kanssa. Nyt en pääse irti.

Yritä jos lähtis tärpätillä.

Vierailija
32/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina huonompia kuin naiset. Nainen joutuu siinä mielessä aina tyytymään.

Vierailija
33/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet osaa esittää aluks niin hyvin sopivaa.

Ja naiset vielä enemmän. Yksikään nainen ei ole sellainen parisuhteessa, kuin tavatessa.

Suhteessa alkaa se nalkuttaminen, käskyttäminen ja vittuilu. Puhumattakaan siitä että maataan sohvalla tukka rasvassa pieruverkkareissa suklaata, sipsejä ja sidukkaa naamaan ahtaen. 

No ei tietenkään kun ei tavatessa vielä asu sen laiskamatomiehen kanssa.

Vierailija
34/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muiden mielestä ns. Itseäni huonomman miehen kanssa. Itse en asiaa näin koe. Ja se tosiasia että ikää tullut ja kuullut kuinka moni ihana tavallinen mies on ollut kiinnostunut mutta ei ole avannut ikinä suutaan koska olen ollut varattu on löynyt ihan ällikällä..en ole koskaan,siis koskaan ajatellut että minusta voisi joku aidosti olla kiinnostunut tai ajatella noin. Ajatellut että ollaan kavereita koska ei minusta muuhun ole. Hassua.

Vierailija
35/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen aloitus. Millä ap. Mittaa huonomman ja paremman. Minä halusin älykkään miehen. On myös hyväpalkkainen, vaikka en ole koskaan elänyt hänen rahoillaan. Vasara ei pysy käsissä, joten minä laitan taulut seinälle. Lähes jokainen on hyvä jossakin asiassa ja huono toisessa asiassa.

Vierailija
36/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet teeskentelevät parempaa kuin ovat. Kun totuus selviää, jätän ne kylmästi. Olen mieluummin yksin kuin valehtelijan kanssa, joka ei yllä tasolleni.

Vierailija
37/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että ovat niin mustasukkaisia ja tietävät ettei mies kelpaa kenellekään muulle kuin itselle. Tiedän, aika häiriintynyttä.

Vierailija
38/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiavioisuus tai edes asiallinen suhteen lopettaminen tuntuu olevan jo liikaa vaadittu miehiltä. Tai sitten on ollut todella huono tuuri. Helpompaa yksin. 

Vierailija
39/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös naisia vihaavia miehiä, jotka saavat naisia. 

Ne saa vain itseään vihaavia naisia.

Vierailija
40/46 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tasosta niin tiedä, mutta itse ajauduttiin seksisuhteesta parisuhteeseen. Seksi toimii, mutta arvomaailmamme on melko erilainen, joten en ole tällä hetkellä niin sanotusti unelmieni suhteessa.

Itsetunto on huono minulla. Se ehkä pää syy kaikkeen. Tähän ajautumiseen ja siihen ettei osaa lähteäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme