Nyt olisi aika tavata hyvä mies, kertokaa mistäs niitä löytyy?
Tässä sinkkuiltu jo hyvän aikaa ja ikää 40. Ei ole kiinnostellut, mutta nyt kiinnostaa.
Kommentit (42)
Voi kun harmi, mutta olet pahasti myöhässä. Parhaat on jo viety ja jäljellä on enää kilttejä.
Siitä vaan tekemään aloitteita miellyttäville miehille. Pakeista ei kannata lannistua, ei me miehetkään lannistuta.
Riippuu vähän mihin tarkoitukseen hankkii. Mä hankin alunperin seksiin netistä miehen, mutta siitä tuliki avomies. Äitini hankki harrastuksesta remonttireiskan, sekin jäi nurkkiin pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun harmi, mutta olet pahasti myöhässä. Parhaat on jo viety ja jäljellä on enää kilttejä.
Tuo on kyllä taivahan tosi! Me kiltit vaan ollaan jäljellä mutta palstatotuuksien mukaan kaikki miehet pettää joten Ap'een katsii suunnata katseensa varattuihin niin löydät kunnollisen :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan tekemään aloitteita miellyttäville miehille. Pakeista ei kannata lannistua, ei me miehetkään lannistuta.
Hauskaa. Millaisia aloitteita olet rohjennut tekemään? Taidan olla liian ujo :o
Ei täältä ainakaan, itse en missään mittakaavassa ole hyvä mies. Ylipainoinen, itsesäälissä lusiva masentunut mulkero
Hei, Sulla ikää pukkaa jo vähän liikaa että löytyisi sulle hyvä mies, huonoja kyllä löydät..
Kaveripiirin kautta. Ei muuta kuin järjestämään tapahtumia, joihin pyydät ottamaan sinulle tuntemattomia kavereita mukaan ja tutustut uusiin ihmisiin. Mitä laajemmat verkostosi on, sitä enemmän uusia ihmisiä niiden kautta kohtaat ja jossain vaiheessa voit kohdata kivan sinkkumiehenkin. Tai voit ihan reilusti vinkata kavereillesi, että järjestäisivät treffit jonkun sopivan tyypin kanssa. Niin tein itse ja sillä tiellä ollaan nyt kuudetta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hei, Sulla ikää pukkaa jo vähän liikaa että löytyisi sulle hyvä mies, huonoja kyllä löydät..
Totta. Baareissa on eronneet ja karanneet tai sitten muuten ylijäämät. Tinder on kokeiltu, sieltä mitään löydä, kaikilla on monta samaan aikaan kierroksessa.
Eikä etsimällä löydä.
Sitten pitää olla ilman. 40-vuotias on vielä nuori, on monta vuotta hyvää peliaikaa. 
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiirin kautta. Ei muuta kuin järjestämään tapahtumia, joihin pyydät ottamaan sinulle tuntemattomia kavereita mukaan ja tutustut uusiin ihmisiin. Mitä laajemmat verkostosi on, sitä enemmän uusia ihmisiä niiden kautta kohtaat ja jossain vaiheessa voit kohdata kivan sinkkumiehenkin. Tai voit ihan reilusti vinkata kavereillesi, että järjestäisivät treffit jonkun sopivan tyypin kanssa. Niin tein itse ja sillä tiellä ollaan nyt kuudetta vuotta.
Ei ole oikein kavereitakaan. Ei ole edes työkavereita. Jäljelle jää Hoplop-miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa. Millaisia aloitteita olet rohjennut tekemään? Taidan olla liian ujo :o
Sitten sinun täytyy olla poikkeuksellisen kaunis tai sinkkuus saattaa jatkua hamaan tulevaisuuteen. Pelkkään seksiin toki saa varmaan paljonkin ehdotuksia.
Keittelen tässä lihakeittoa, ihan kohta valmista.
Aloittajalle kysymys, oletko itse säästänyt itsesi ja muutenkin pitänyt itsesi kunnossa, vai onko tullut karuselleiltyä oikein olan takaa?
Minä löysin alkuvuodesta itselleni hyvän miehen lukemalla ahkerasti profiilitekstejä eri treffisivustoilla. Otin useampaan yhteyttä ja kävin treffeillä. Tarkan esivalinnan ansiosta en joutunut kovin monia treffejä käymään läpi, kun löysin etsimäni. t. n48v
Tinder, risteilyt, konsertit, ystävien illanvietot etc.. ihmisten ilmoille vaan
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle kysymys, oletko itse säästänyt itsesi ja muutenkin pitänyt itsesi kunnossa, vai onko tullut karuselleiltyä oikein olan takaa?
Häh? 40 v impi on hyvä sänkykumppani ainoastaan surkeille rakastajille. Meinaatko, että 20 v avioliitossa 3 krt/viikko seksiä harrastanut ollut olisi jotenkin vähemmän paheellisempi vaihtoehto kuin muutaman kerran vuodessa seksiä harrastanut pääosin sinkkuillut nainen? Vai mitä ihmettä tuo karulellikommentti oikein tarkoittaa?
Ihan ensin pitäisi määritellä, mitä tarkoittaa "hyvä mies?"
:D
mies51v