Mistä löytää nainen
Mistä löytää nainen joka arvostaa vapaa aikaa, jonka elämä ei ole vain työ-uraa. jonka kanssa aina iltaisin oltaisiin sylikkäin, jonka kanssa vaeltaa viikonloppuisin kaupungin katuja ja katsella näyteikkunoita, jonka kanssa poiketa museossa tai teatterissa, jonka kanssa ulkoilla metsäpoluilla, jonka kanssa jakaa ilot ja surut, jonka kanssa katsella leffoja sohvalta kahdestaan omassa kodissamme, jota silittää ja hyväillä, jonka kanssa suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja jakaa ajatuksia maailman menosta, jonka kanssa riidellä asioista ja sopia päivän päätteeksi, jonka kanssa jakaa syvimmät halut, jonka kanssa perustaa perhe ja hankkia lapsia. Häntä tukisin ja murheitaan kuuntelisin, häntä naurattaisin niin että kyyneleet virtaa.
Mutta en vielä itseäni niin valmiiksi koe, että voisin täysin kaiken hänelle antaa. siis ootan vielä koska en halua häntä pettää, jos en kaikkeani voi antaa.
Mut joskus vielä mä valmis olen sut löytämään. T mies 29
Kommentit (13)
Moni mies pähkäilee sitäkin, että kunpa ei sitä naista olisi löytynyt.
mistä löytää samanlainen mies mulle? :)
Vierailija kirjoitti:
Somaliasta.
luuletko olevasi vitsikäs? miksei hän löytäisi suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Moni mies pähkäilee sitäkin, että kunpa ei sitä naista olisi löytynyt.
Miksi ihmeessä minun piti juuri sinä iltana mennä siihen paikkaan että tavattiin:(
Miksi en jäänyt kotiin, tai olisin katkaissut jalkani ja joutunut sairaalaan tai auto olisi mennyt rikki. Olisin vaikka pyörtynyt ja jäänyt kotiin:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somaliasta.
En vitsaillut, itse löysin Somaliasta vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somaliasta.
Jotenkin vaikea uskoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somaliasta.
Kyllä hän löytyy pian Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somaliasta.
Miltä silvottu pillu tuntuu?
=??
Mä haluaisin tuota kaikkea kyllä, mutta lapsia en voi saada :(
En kuule tiiä. Pariutuminen on nykyään haasteellista. Ihmiset ei oikein luontevasti enää tutustu toisiinsa. Itse olen naisvaltaisella alalla, harrasteet myös naisellisia ja ystäväpiiri pieni. Niitä joita ei oikein innosta laittaa itseään nettiin tyrkylle, roikkuvat sinkkuna vuodesta toiseen.
n34
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tuota kaikkea kyllä, mutta lapsia en voi saada :(
Ehkä joskus löydät samanlaisen miehen joka haluaa koiran tai adoptio lapsen?
Aww.