HYYYYYIII! Mitä kuvottavia oksennus värejä yritetään tuputtaa vaatteisiin!! Oksennus ruskea, ripuiruskea, sinappikeltainen, rumat köyhät värit!
Menin katselemaan neuleita, kävin läpi ELlosta, Zalandoa, jne. ei mitään kalliita, vaan normaalihintaisia. Yritin etsiä iloisia värejä, vaaleita sävyjä jne. NIITÄ EI OLLUT!! Vain ja ainoastaan RUMIA RUSKEAN sävyjä (ihan kuvottavia), sinapinkeltaisia, tummanoransseja, joitain aivan HIRVITTÄVIÄ synkkiä rumia värejä!! MIKÄ IHME TEITÄ VAIVAA??onko se muka jotenkin halvempia tai myykö ne paremmin kuin vaikka pastellivärit?? JÄI OSTAMATTA!
Kommentit (14)
Joo ne on nyt muodissa. Ei sovi itsellenikään. Parhaiten sopii pastellit ja keski tummat kirkkaat värit. Noh, toivotaan että keväällä olisi muodissa taas.
Meitä? En mä ole niitä värejä ollut valitsemassa, enkä edes osta sen väristä vaatetta mistä en pidä, joten katson ettei mulla ole osaa eikä arpaa kunkin kauden minusta kammottaviin väreihin. Mutten syytä niistä vauvapalstalaisiakaan.
Rumat tavitsee vaatteita siinä missä kauniitkin.
Ruma on muotia. Tervetuloa grungeen.
Just ihania värejä! <3
Niin on makuja monia..
Ostappa käytettynä edellisen kauden trendivärit nii ei tarvi itkee
Mä tykkään murretunsävyisistä luonnon väreistä. Mulla on paljon okrankeltaista, oliivinvihreää, khakinruskeaa jne.
-oliivi-ihoinen
Nuo värit on kivoja niillä joille ne sopii, itselleni eivät vaan käy. Olisin jo valmis siirtymään väreihin kaiken harmaan ja mustan seasta, mutta eipä vain ole kaupoissa mitään sopivaa, yllätys yllätys. Miksi kerralla voi olla myynnissä vain yhdenlaista sävymaailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo ne on nyt muodissa. Ei sovi itsellenikään. Parhaiten sopii pastellit ja keski tummat kirkkaat värit. Noh, toivotaan että keväällä olisi muodissa taas.
Ja mulle taas eivät sovi juuri ne. Kivaa vaihtelua, että edes joskus itsellenikin pukevampia värejä löytyy.
Kolme kautta neljästä mulle ei oo mitään muuta kuin vähän khakia.
Mä tykkään. Okra/sinapinkeltainen (kuitenkin tarpeeksi kirkas sävy), kamelinruskea/caramel/kinuski/toffee mikäliekään, terra, tosi tummanvihreä... Sellaisesta ihan perusruskeasta en tykkää.
Pastellivärit on kivoja mutta en osaa niitä käyttää omassa pukeutumisessa. Tai muutenkaan kovin vaaleita. Valkoisia vaatteita en käytä lainkaan. Mieluummin käytän niitä murrettuja sävyjä sekä esimerkiksi tummaa violettia, viininpunaista, tummansinistä..ja tietysti mustaa.
Ihanaa kun tällä hetkellä löytyy näitä värejä hyvin :)
Mä käytän kaikkia värejä. Pastillia ja näitä mitä nyt on. En oo suppee.
:D