Haluaisin löytää erähenkisen miehen - tinderissä vain pelimiehiä:(
Mistä kannattaisi lähteä etsimään? Yksinvaelluskaan ei ole tähän vuodenaikaan vaihtoehto.
Kommentit (42)
Täällä maaseudulla ainakin tinder on erämiehiä pullollaan. Kannattaa hakea vähän kauempaa kuin siitä omasta kaupungista 4 kilometrin säteellä
Vierailija kirjoitti:
Joo Tideri on täys joko Elämänkoululaisia tai sitten yritysjohtajista/menestyneitä yrittäjiä.
Missä on ne tavalliset, kunnolliset miehet?
Tinderissä nelikymppiset viisikymppiset miehet on polarisoituneet, joko puolialkkareita, työttömiä luusereita tai sitten menestyneitä pleiereitä jotka etsii missiä elämäänsä.
Voiko oikeasti olla niin? Minäkin olin siellä, tavallinen, kunnollinen mies. Keskiluokkaa, liikunnallinen normijamppa. Varmaan uusi kierros joskus keväällä, kun edellinen ei onnistunut. Täytyy vähän huilia välillä. Niin no joo, en ollut 40 vielä, mutta kohta olen. Tulee olemaan kiinostavaa, ehkä masentavaa nähdä, kuinka paljon alhaisempi kysyntä on, kun ole ylittänyt tuon rajan.
Vierailija kirjoitti:
Joo Tideri on täys joko Elämänkoululaisia tai sitten yritysjohtajista/menestyneitä yrittäjiä.
Tinderissä nelikymppiset viisikymppiset miehet on polarisoituneet, joko puolialkkareita, työttömiä luusereita tai sitten menestyneitä pleiereitä jotka etsii missiä elämäänsä.
Mutta eihän tässä puhuttu miehn muista ominaisuuksista mitään? Voi työtönkin mies olla erähenkinen. Hänellähän on rajattomasti aikaa viettää metsässä.
Moi täällä 36v sinkkumies maalta kuka ettii tositarkoituksella rakkautta olen rehellinen luotettava savuton huomioiva sinkku haaveilen perheestä 0408382769
Vierailija kirjoitti:
Moi täällä 36v sinkkumies maalta kuka ettii tositarkoituksella rakkautta olen rehellinen luotettava savuton huomioiva sinkku haaveilen perheestä 0408382769
Muuten kyllä, mutta jos miehellä ei ole mitään muuta annettavaa kun nostella 6 vuotta vanhoja ketjuja...niin miettippä vielä...ei sinusta ole muuhunkaan. Jatka vaan näitä typerien ketjujen etsimistä sieltä netistä:)
Siinä porukassa on vaan paljon alkoholiin meneviä miehiä. Kohta olet sitten sorsametsällä kuuntelemassa jonkun kännisen erämiehen jorinoita. Kalamiehet menee usein samaan sarjaan.
Erämies ei lähde kuin metsään milloin mistäkin syystä. Ainakin raitista ilmaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta jos miehellä ei ole mitään muuta annettavaa kun nostella 6 vuotta vanhoja ketjuja...niin miettippä vielä...ei sinusta ole muuhunkaan. Jatka vaan näitä typerien ketjujen etsimistä sieltä netistä:)
Mikä ihme ihmisestä tekee näin ilkeän? Puhutko muille tällä samalla tavalla myös kasvokkain?
/sivusta
Vierailija kirjoitti:
Erämies ei lähde kuin metsään milloin mistäkin syystä. Ainakin raitista ilmaa riittää.
Mihin muualle sitä pitäisikään lähteä? Paikalliseen kapakkaan katsomaan juoppoja?
Vierailija kirjoitti:
lisää vinkkejä kaipailee moni muukin eränainen :P
Kokeile muuttaa Kainuuseen.
No AP, kerros nyt vähän kuulumisia. Löytyikö se oma eräjorma?
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehet löydät menneisyydestäsi. Voit muistella valintojasi nyt.
alle 25 keskityn itseeni en tarvitse ketään
25-30 haluan miehen, mutta vaatimustasoni on absurdi
30-35 missä kaikki kunnon miehet on
35+ epätoivoa kissaan ja mt-lääkitykseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Olin kyllä kokeeksi tinderissä hetken, mutta ei ainakaan näistä yksikään osunut kohdalleni..."polarisoituneet, joko puolialkkareita, työttömiä luusereita tai sitten menestyneitä pleiereitä jotka etsii missiä elämäänsä"
Ilmoitin olevani se eräjorma harrastuksina kalastus ja retkeily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muualle sitä pitäisikään lähteä? Paikalliseen kapakkaan katsomaan juoppoja?
Välillä vaikka Ateneumiin lintutauluja katsomaan.
Yhdellä toisella sivustolla yksi eräjorma etsii ihmenaista. On etsinyt jo vuosia. Tiettävästi ei ole pelimiehiäkään, mutta enemmän tiedon jakaminen olisi vähän - tai siis paljonkin - väärin, vaikka ehkä ap ja "eräjorma" voisivat olla täydellisiä toisilleen.
Toinen kaveri lähti Nuuksioon treffeille, mutta löysi sieltä ihan toisen, kuin kenen kanssa treffeille lähti. Näitä tuntuu tapahtuvan aina joillekin muille, ihtelle ei edes treffejä, eikä ainakaan näitä sattumia. Paremminkin itse olen se, joka ihan vahingossa ohjaa muita ihmisiä yhteen, vaikka tarkoitus on itse löytää kumppani.
Hopeakettu, tuo kiviviidakon tarkkavaistoinen leijona, metsästää öisin kaikkia naaraita pussycateista kuumiin puumiin.
Itse olen pelihenkinen eräsmies, menestyvä yrittäjä, ei-vapaa, 100% luotettava, tekisimme salaisia päiväkahvi-vaelluksia Venus-kukkuloillesi jne.