Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani nainen käyttää aina korkokenkiä, siksi en uskalla pyytää häntä vaellukselle (?)

Vierailija
24.11.2019 |

Menemme sitten hampurilaiselle, uimahalliin tai hienoon ravintolaan, naisella on aina ollut korkokengät. Olen intohimoinen vaeltaja ja haluaisin pyytää naisen mukaan. Mutta mitä jos hän tulee sinnekin korkkareissa? Vai pitäisikö kutsuttaessa jotenkin mainita "älä laita korkokenkiä" vai onko se sitten tökeröä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eräs ulkomainen kaverini ilmestyi pellolle katsomaan ratsastuskilpailuja punaisissa piikkikorkkareissa. Olin kyllä kertonut, missä se on ja että kumisaappaat on parhaat, mutta että jos sellaisia ei ole niin lenkkareillakin pärjää. Ei vissiin ihan mennyt perille, onneksi oli sentään hyvä ilma!

Eli kysy suoraan, onko hänellä vaelluskenkiä ja muita varusteita, koska haluaisit viedä hänet vaeltamaan.

Vierailija
22/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttavani käyttää korkokenkiä kaikkialla, syy on se että on 150cm lyhyt

Syy taitaa olla huono itsetunto.

Siis 150-senttisellä vai muiden pukeutumisen perusteella heitä analysoivalla?

Tod.näk. se taskuvenus vetää miehiä kuin kärpäspaperi, koska poikkeaa keskivertojen massasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös 150cm enkä käytä korkkareita kuin juhlissa.

Vierailija
24/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaupungissa aina korkkareita, mutta olen vaeltanut luultavasti enemmän kuin sinä AP. Et kai sinäkään kulje vaelluskengillä keskustassa? (Ethän?)

Vierailija
25/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan korkokenkiä saatavana gore-tex mallina? Niillä jo pärjäisi vaelluksella. Kannattaa myös tarkistaa, onko käsilaukku rinkkoja tarjolla.

Vierailija
26/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän valtaosan ajasta kuitenkin tule olemaan makuulla, mikäli vanhojen tapojen mukaan mennään.

mies51v

Vierailija
27/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleen kysyä pitääkö hän kävelystä?

Vierailija
28/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan korkokenkiä saatavana gore-tex mallina? Niillä jo pärjäisi vaelluksella. Kannattaa myös tarkistaa, onko käsilaukku rinkkoja tarjolla.

Oli niitä ennen vanhaan. Kai ne jotain kalosseja oli. Taisin lapsena pilata kaikki mummun kalossit prinsessa leikeissäni. Juu, olen aika vanha.

Vierailija
29/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit ehdottaa vaellusta, ja jos nainen suostuu, sanot että jos hänellä ei valmiiksi ole vaellusvaatteita tai kenkiä voitte käydä yhdessä ostamassa ja voit kokeneena vaeltajan auttaa valinnassa. Jos siihen vastaa että enkö näillä jalassa olevilla korkkareilla voi vaeltaa, voit kertoa miksi ei. Mutta luulisi että jokainen tervejärkinen aikuinen ymmärtää ettei maastoon lähdetä korkkareissa.

Vierailija
30/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijalla taitaa nyt olla jotain hampaankolossa tai häikkää asenteissa. Suomen kielessä puhutaan  ihmisen koosta lattiasta taivaan suuntaan ilmaisulla "150 cm pitkä".

Vierailija
31/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa korkokengin aina osoittaa olevansa vahva, ultranaisellinen nainen. Naiset itse voivat selittää miten korkokengät ilmaisevat tämän. Ei lähde vaellukselle, älä pyydä ollenkaan. Ei onnistu.

Vierailija
32/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten olisi korolliset kumisaappaat?Hihittää.

0/5

Vierailija
33/41 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menemme sitten hampurilaiselle, uimahalliin tai hienoon ravintolaan, naisella on aina ollut korkokengät. Olen intohimoinen vaeltaja."

Joo, ap kuulostaa todellakin oikein täydelliseltä mieheltä, sellaiselta menninkäis-mettäläiseltä, että hänellä on vain unissaan nainen.

Vierailija
34/41 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menemme sitten hampurilaiselle, uimahalliin tai hienoon ravintolaan, naisella on aina ollut korkokengät. Olen intohimoinen vaeltaja."

Joo, ap kuulostaa todellakin oikein täydelliseltä mieheltä, sellaiselta menninkäis-mettäläiseltä, että hänellä on vain unissaan nainen.

Mä olen menninkäis-metsäläisnainen, ja kyllä, oli aikanaan hitonmoinen työ löytää samanhenkinen mies. Nykyisen kanssa elellään sujuvasti kuukausikin teltassa roadtripeillä kaukana ihmisten ilmoilta. Lapsesta tuli ultraurbaani korkokenkämimmi. Niin ja mies osaa puhua.

Vierailija
35/41 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujohko erämies?

Vierailija
36/41 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää yötä. Tää on tasan trolli, koska kuka hyvänsä oikea vaeltaja tietää että vaelluskengät täytyy ajaa sisään ennen kuin lähdetään mihinkään Kolille kahdeks viikoks, joten niiden varusteiden täytyy löytyä omasta takaa. Uusien kenkien vaelluskuntoon saamiseen menee aikaa.

Vierailija
37/41 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän usein kymmensenttisiä korkkareita, koska musta on vaan kiva olla pitkä, ja korkkarit on hot.

En siltikään ole tippaakaan hienohelma ja luontoa vierastava, olen aivan luontohullu ja pyörin usein metsässä sammaleiden päällä ja halailen puita. Silloin en kuitenkaan käytä korkkareita.

Vierailija
38/41 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois tilannepukeutuminen? Eikö nainen käy jumpassa salilla lenkillä ikinä? Vai Laittaako salille stilettikorkkarit ok no sitten..

Vierailija
39/41 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa uimahallissakin? Taidat provoilla. 

Vierailija
40/41 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitä teit? Et varmaan mitään.