Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse korjaan jälkeni heti, laitan roskat roskiin ja tiskit koneeseen. Mies taas tekee täysin päinvastoin.

Vierailija
23.11.2019 |

Jättää kaikki likaiset astiat keskelle ruokapöytää ja räkäpaperit ja karkkipaperit jms sinne mihin ne sillä hetkellä sattuu kädestä jäämään. Sukat kokee myös saman kohtalon. Jätetään siihen kohtaan, mihin ne on jalasta riisunut. Ja sitten ihmetellään kun sukilla ei oo pareja.

Oon jättäny siivoomatta miehen jälkiä, potkinut vaan räkäpaperit hänen puolelleen ja työntänyt hänen likaiset astiat hänen puolelleen ruokapöydässä. Mutta mitään ei oo tapahtunut. Mun on pakko jossain vaiheessa itse siistiä miehenkin sotkut.

Ja tää ärsyttää mua suunnattomasti. Oon vaikka kuinka useasti sanonut miehelle siitä, että olisihan se kiva, että jokainen siivoaisi omat sotkunsa. Mutta parempaa tulosta ei oo näihin 12 vuoteen tapahtunut, mitä ollaan oltu naimisissa.

Ja ei, ero ei oo tällä hetkellä vaihtoehto. Meillä on 2 lasta, toinen 11v ja toinen puolivuotias.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan purin ärsytykseni ulos. Ap

Vierailija
2/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskit roskiin ja roskat tiskikoneeseen vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies tee päinvastoin, jos tekisi, hän ottaisi likaiset tiskit pois pesukoneesta ja levittäisi roskakorin roskat ympäri kämppää. Nyt mies vaan jättää viemättä asioita paikoilleen.

Vierailija
4/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vielä yksi lapsi. Voihan olla, että se poistaa ärsytyksen. 

Vierailija
5/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla ärsyttävä mies. Mun mies yritti kans aluksi jättää astioita pöydille vaikka koneessakin oli tilaa. Nostin siitä heti metelin ja ehkä puoli vuotta tartti silloin tällöin muistuttaa. Nyt menee kaikki paikoilleen.

Vierailija
6/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty sopimaan yhteiselämän pelisääntöjä, suosittelen eroa.

Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin, koska lopulta te kuitenkin eroatte.

Turha investoida elinaikaansa suhteeseen, jossa vain toinen on mukana.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Vierailija
7/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen on tuollainen. Vituttaa aina siivoilla sen jälkiä.

Vierailija
8/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ero ei ole vaihtoehto?

Teillä on varmaan tosi mukava tunnelma siellä sikolätissänne.

Lapsetkin oppii samat tavat.

Vierailija
9/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas nainen tekee päinvastoin. Heittää astiat tiskialtaaseen kun minä laitan ne suoraan koneeseen. Ja sitten vielä valittaa kun en koskaan tyhjennä tiskiallasta.

Vierailija
10/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melkeinpä myöhäistä nyt. Olisit kouluttanut suhteen alussa sen lemmikkinussijasi kunnolla.

Vierailija
11/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies alkoi yhtäkkiä olemaan tollanen taas vaikka oppi jo olemaan yhdessä kohtaa. Sitten valittaa kun meillä sotkusta. No varmaan onkin kun ei siivoa itse edes omia sotkujaa ja mun energia menee siihen.

Vierailija
12/33 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pariskunta kuvittelee kykenevänsä yhdessä lapsia kasvattamaan kun ei tuollaisiakaan asioita saa järjestymään? Tiskejä ja roskia?

Vierailija
13/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap:n kotona on sovittu, että vaimo täyttää ja mies tyhjentää?

Vierailija
14/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on mennyt yhteen tuollaisen possun kanssa?

Ei kannata täällä ulista!

Vierailija
15/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain sinulla on ap ongelma. Miehellä ei ole ongelmaa.

Vierailija
16/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin vastoin. Tiskipöydälle kerääntyy vaimon toimesta roskia ja tiskejä joita minä sitten siivoilen. Sitten se v*ttuilee "mitä sä huokailet"

Vierailija
17/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin vastoin. Tiskipöydälle kerääntyy vaimon toimesta roskia ja tiskejä joita minä sitten siivoilen. Sitten se v*ttuilee "mitä sä huokailet"

Ilmapiirin myrkyttäminen jollain huokailulla on vähintään yhtä paha tapa perheessä kuin roskien jättäminen.

Ei se automaattisesti niin mene, että se jolla on tiukempi linja ja kovempi stressi siivoamisesta on aina oikeassa ja toisen tehtävä on muuttaa itsensä toimimaan samoin. Toisella aikuisella ihmisellä on ihan oikeus myös elää kotonaan niin kuin tykkää. Itsekin mieluummin olen rennolla mielellä kuin niuhotan jostain tiskeistä. Toki aina on helpompi löytää syitä toisista, mutta mitä tuo ap:n 12 vuoden hermojen kiristelykään on ketään auttanut? Samassa ajassa olisi ollut helpompi muuttaa oma asenteensa rennommaksi.

Vierailija
18/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin näihin ongelmiin ratkaisu olisi kotiapulainen. Pahus kun kaikilla ei ole varaa sellaiseen. Käytännöllinen voi nakittaa lapset siivoamaan tai ei tipu karkkirahaa. Teineillä on jo niin kohtuuttomat pyynnöt että taas joutuu itse tekemään.

Oikeasti tarvitaan niitä botteja jotka osaa hoitaa pyykit, siivoukset jne. Nyt nörtit töpinäksi ettei tarvi tulla ottamaan niskasta kiinni ja komentaa hommiin siitä.

Vierailija
19/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä ap:hen ja kokeilkaa vaimot vaihtoon vaikka viikoksi ja katsokaa mitä puolisonne oppivat, jos oppivat.

Vierailija
20/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO. Tee niinkuin se yks äiti teki. Kaikki muut astiat pakkas pois. Jokaiselle jäi yks lautanen,kuppi,lusikka,haarukka ja veitsi.

Jos ei saanut itse tiskattua niin se oli voivoi.

Äkkiä oppivat.

Sama tee sen sukille. 

Älä pese. Pyykkää vaan omasi ja opeta samalla lasta pyykkäämään.

Vieköön pesulaan ukko jos ei osaa käyttää konetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän