Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää ghostata henkilö tässä tilanteessa:

Vierailija
23.11.2019 |

Tapasin yhteisten tuttujen kautta todella mukavan miehen, jonka kanssa meillä on voimakas kemia ja ihastusta ilmassa. Ongelma on, että olen varattu enkä halua sössiä mitään. Mies taas on vapaa, ja on sanattomasti tehnyt selväksi kiinnostuksensa. Minulle tulee vaikutelma, että hän olisi valmis etenemään heti jos minä haluan. Mutta kun en tilanteeni takia voi.

Jos mies tekisi selvän aloitteen niin voisin antaa kohteliaat pakit ja toivottavasti voisimme jatkaa vain kavereina. Mutta tuntisin itseni todella tyhmäksi jos ottaisin asian itse puheeksi ja antaisin ne pakit siinä samalla. Nyt en sitten tiedä mitä muuta voin tehdä kuin ghostata hänet suojellakseni itseäni. Pelkkä kaveruus ilman erillistä sopimista ei onnistu, koska kemia on niin äärettömän vahva ja pelkään sortuvani johonkin tyhmään jos asioista ei ole selvästi sovittu.

Mielipiteitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että parisuhteessa tulee välillä kausia, että muut kiinnostaa näköjään... tai koet sen kemiajutun nyt jänen kanssaan, mutta siitä pitää päästä yli, koska olet jo.löytänyt omasi. Jännä oli huomata... tai jotakin tuohon tyyliin....

Vierailija
2/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikea tilanne. Itse sanoisin ehkä muutaman sanan selitykseksi enkä vain ghostaisi. Edes jonkin vihjeen siitä, mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää selitellä? Jos ei ole suoraan ilmaissut kiinnostustaan kaikki on vaan spekulaatiota. Nolaat vaan ittes kun meet antaa pakkeja ennen aikojas ja jos toinen ei olekaan edes kiinnostunut.

Vierailija
4/5 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika töykeetä miestäsi kohtaan tommonen puhe. Että on toisen miehen kanssa kovat kemiat...

Jos niin tapahtuu niin ero ja sen kova kemian kanssa yhteen..

Ei oo poikkiksen kaa hyvä suhde jos noin käy.

"Älä nai sitä jonka kanssa voisit loppuelämän elää. Nai se jota ilman et voi elää"

Vierailija
5/5 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan kuvittelet koko jutun ja nolaat itsesi sössöttämällä jotain kuulijasta omituista.

Jäi vähän epäselväksi miksi tunnet tarvetta selitellä jollekin epämääräiselle tutulle yhtään mitään. Mitä on ne toistuvat tilanteet joiden aikana epäilet pettäväsi poikkistasi? Miksi järjestät itsesi sellaiseen tilanteeseen, tyhmäähän semmonen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan