Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että yli kolmikymppisenä ei saa enää ns "duuneja" kuten siivousta, astiahuoltoa, kassatyöt

Vierailija
23.11.2019 |

Parikymppisenä puhelin pirisi heti kun haki noita.

Mutta kolmikymppisenä ei, ei edes keikkalaiseksi. Kai se on kun tulee ikää, koulutusta ja työkokemusta niin arvelevat ettei kannata palkata.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Vierailija
2/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa kun olet viiskymppinen.... et pääse mihinkään koska olet vain ongelmajätettä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut.

Vierailija
4/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotiaana sain töitä.

Sulla on asenneongelma; älä tuijottele peiliin äläkä nypelöi puhelintasi. Keskity työhösi - jos siis joskus sellaisen saat.

Vierailija
5/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla näkee vanhempia naisia kassalla. Shoppaan siellä ihan vaan kannatuksesta kyseisestä syystä.

Vierailija
6/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotapa kun olet viiskymppinen.... et pääse mihinkään koska olet vain ongelmajätettä....

Olisinpa. Työt ei enää kiinnosta, mutta jos haen edes soviteltua päivärahaa, tulee koko ajan työehdotuksia. Minä ainakaan en pääse työttömäksi, vaikka kuinka haluisin.

Vierailija
7/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti pitää paikkansa monen kohdalla. Mutta jos olet esimerkiksi erityisasiantuntija, tai muuten oman alasi todellinen osaaja, ja olet valmis hakemaan töitä pääkaupunkiseudun ulkopuolelta, niin töiden löytäminen on oikeasti mahdollista.

Vierailija
8/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

58-vuotiaana sain töitä.

Sulla on asenneongelma; älä tuijottele peiliin äläkä nypelöi puhelintasi. Keskity työhösi - jos siis joskus sellaisen saat.

Jos ei kutsuta edes haastatteluun, niin kukaan ei tiedä näpelöinkö puhelinta vai en. Olisikin aikamoista, jos yrittäisin saada älyttömästä puhelimestani somea esille ;) 

Sinä sait varmasti töitä, koska olet sen verran yksinkertainen, ettet edes tällaista asiaa tajua. 

- eri

Vierailija
9/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaankin auttoi työllistymisessä tuo intternettimaailman tuntemus, koska olin sitä aikoinaan (1984) kehittämässä yliopistolla.

Vierailija
10/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

58-vuotiaana sain töitä.

Jos ei kutsuta edes haastatteluun, niin kukaan ei tiedä näpelöinkö puhelinta vai en. Olisikin aikamoista, jos yrittäisin saada älyttömästä puhelimestani somea esille ;) 

Sinä sait varmasti töitä, koska olet sen verran yksinkertainen, ettet edes tällaista asiaa tajua. 

- eri

Ymmärrän pointtisi, mutta sitä en ymmärrä, miksi sanot minua "yksinkertaiseksi". Enkä en tajua asiaa.

Vierailija
11/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla näkee vanhempia naisia kassalla. Shoppaan siellä ihan vaan kannatuksesta kyseisestä syystä.

Ootko nyt ihan varma tosta kannatuksesta...

"Vuonna 2013 Kakkonen ehdotti, että vapusta tehtäisiin taksvärkkipäivä, jolloin tehtäisiin ilmaiseksi työtä Suomelle. Palkka annettaisiin valtiolle, ja työnantajien ei tarvitsisi maksaa ylityökorvauksia. 

Vuonna 2016 Kakkonen väitti, että Suomessa laiskotellaan ja että työntekijät saavat liian suuria palkkoja. Hänen mukaansa työntekijöillä on myös liikaa valtaa yhteiskunnassa."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ky%C3%B6sti_Kakkonen

Vierailija
12/14 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan. Lähikaupassa on kassoilla kaikenikäisiä miehiä ja naisia töissä. Meillä töissä siivoojana noin 50 v. nainen.

Vierailija
13/14 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan siivoojan ikä on noin 60 v.

Vierailija
14/14 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että akateemisen koulutuksen jälkeen menettää kaikki taitonsa aiempaan työhön, jota oli menestyksekkäästi tehnyt useamman vuoden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi