Mitäs nyt? On pullo kossua, mutta ei lantinkia
Unohdin ostaa tuoremehua. Tekisikö kuin vanhan kansan ihmiset; Vahvaa kahvia?
Kommentit (22)
Kossuhan on niin pehmeen makusta, ettei se mitaan lantinkia tarvi.
Raakana vaan. Turha hyvää ainetta on laimentaa.
Öö. Kossu on aika mietoa, vedä v i t t u pullonsuusta. Kukaan ei osata kossua kuin juopuakseen. Niin se käy.
Onneksi asun 24H auki olevan kaupan yläkerrassa, niin voi tarvittaessa kipaista täydennysostoksilla mihin aikaan tahansa.
Lantinkia? Ootsä joku hienostelija tai newbie? Tosinainen vetää raakana. Ainoastaan harkkarit,laskee vähän huberia sekaan. Kahvi? Ootsä joku rikas?
Kahvi on huono.
Hae kola zeroa kioskilta! Kuplii todella nopeasti ja hilpeasti.
Hei kunnon mies/nainen vetää kyllä ilman lantlikkiäkin. Viina viinana ja limpparit sitten erikseen.
Teen sekaan, kahvikin kyllä. Ja pelkkä vesi.
Voit kataa pullon viemäristä alas. Kiität minua huomen aamulla
Vettä ja jäitä? Tai teetä? Tai kahvi+maito+kossu+ ripaus kaakojauhetta = melkein vois luulla valkovenäläiseksi.
Minulla on 20 pulloa vodkaa kaapissa, enkä yhtään itke minkään mehupolitiikan perään - olen kai huonoa tekoa?
Vahvan kaakaon sekaan, ja kermavaahtoo päälle.
Kyllä se menee Lumumbana. Mitähän siitä tulis jos siinä olis jaitä alla.
Avaa korkki ja kaada suoraan viemäriin.
Ai nyt rupes tekee mieli bacardicolaa. Eikä oo kumpaakaan kotona.
Mitäpä jos jättäisit kokonaan avaamatta? Tai peset sillä vaikka ikkunat. Ei siitä millään vippaskonsteilla saa hyvän makuista.
Ketsuppia, tabascoa ja vettä, niin bloody mary on valmis. Maito tai kaakao voisi oikeasti olla hätäratkaisu jos on.
Ihmettelen miksi kukaan ostaa kossua? Siinä on se yak ominaismaku. Parempia samanhintaisia mauttomia kirkkaita mielummin. Tai vielä mielummin kaljaa ja lonkeroa. Kaikista mieluiten rifivuorten parasta. Mut oikeesti jokainen ottakoon mitä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Raanasta tulee vettä tai laita pullo pakkaseen ja vedä snapseja jäisenä. Nam.
Ei tule. Täällä on vesikatkos jonkun posahtaneen putken takia ja vieläkin mylläävät tuolla pihalla.
Raanasta tulee vettä tai laita pullo pakkaseen ja vedä snapseja jäisenä. Nam.