Mitä kivaa teitte tai tapahtui tällä viikolla?
Jotain positiivista tähän marraskuun harmauteen! Minä vähensin tällä viikolla reippaasti tissuttelua, sain nukuttua paremmin ja mielialani ylös. Menin pari kertaa muutaman kilometrin kävelylle ja näin mm. pajunkissoja ja talviturkkisen jäniksen.
Kommentit (10)
Löysin torstaina töistä tullessani 50€ setelin maasta, ketään ei näkynyt lähettyvillä joten nappasin sen itselleni.
Mulla on ollut nihkeä viikko. Jalka kipeytyi lenkistä viime viikonloppuna enkä ole juossut moneen päivään ja olo on sen mukainen. Nyt on jo jotenkin hankalaa saada lähdetyksikään, torstaista asti olen lykkäillyt vaikka aihetta ei enää ole ollut.
Meinasin hypätä parvekkeelta alas, mutta parvekelasit olivat jumissa ja homma jäi tekemättä...
Harrastin seksiä 3 eri miehen kanssa. Ei tosin voi sanoa, että nämä vain "tapahtuivat" minulle, vaan olin kyllä itse ihan aktiivinen osapuoli.
Päihitin vanhan ennätykseni mällinheitossa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksiä 3 eri miehen kanssa. Ei tosin voi sanoa, että nämä vain "tapahtuivat" minulle, vaan olin kyllä itse ihan aktiivinen osapuoli.
Oletko se neliovisen Bemarin Niko Petteri?
Ehdin jarruttaa ennenku todella iso torpedo osui autoon. Juoksi metsästä tien yli.
Vedin kyttää rastasta lähikaupassa.
Raskas ja ikävä viikko työmatkoineen. Ansaitsin siitä tosin yli 3000€ bruttona, mikä on ainakin minulle kolminkertaisesti normaaliin verrattuna.
Viikon kohokohdat ovat varmaan olleet eilinen sauna ja tämänpäiväinen auringonpaiste.