Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita perheellisiä hoitajia jotka menee jouluaattona töihin?

Vierailija
23.11.2019 |

Mä menen. Mun lapset nyt 9 ja 7. Toisaalta ihan kiva mennä kun vuoro on varmasti erilainen, toivon vain, että on rauhallinen.. ettei ole kiirettä niin ettei kerkeä yhtään nauttia hieman rauhallisemmasta työtahdista edes jouluna. Ajattelin jotenkin piristää potilaita.. ehkä soittamalla joululauluja ja laittamalla vaikka jouluiset korvakorut. Mites muut??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona iltavuoro. Töissä on jouluisin yleensä aivan järkyttävä kiire ja tavallista enemmän raskashoitoisia (lue lihavia) vuodepotilaita, joten joulutunnelman voi täysin unohtaa. Jiulupäivä ja tapani onneksi vapaita.

Vierailija
2/3 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona iltavuoro, joulupäivänä aamu. Lupauduin vapaaehtoisena, mutta tapanin haluan vapaaksi. Kinkku paistetaan jo 19.12., kun on vapaata. Mitään rauhallista tuskin on. Samaa kiirettä kuin ennenkin, kun on ihmiset sairastuu. Tk:n osastolla töissä. Tonttulakki päähän tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Onko joulun työvuorossa mitään ihanaa millä jaksaa? Oon mä ollu joskus aiemminkin. Viimeksi edellisjouluna yövuorossa (pääsin aattona valvomasta). Ja joskus jonkun iltavuoronkin tietty. Nyt olis vuorossa se aamu.. Itsellä muut joulunpyhät vapaat mikä ihan kiva kun pääsee aattona pois juhlistamaan omaa joulua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan