Mtä kosmettiikkaa teillä on mukananne kulkevassa meikkipussissa
Minä aloitan
XZ Latvasuoja hinta 4,10€ (melkein loppu riittää ehkä viikoksi)
Michael Kors white luminous gould tuoksu noin 40-45€ (melkein loppu riittää ehkä viikoksi)
Beayty skin care eye make-up remover 1€ (vasta käyttöön otettu)
Sweety kasvovesi 12,90€ (vasta käyttöön otettu)
Lumene rauhoittava silmänympärys voide 6,20€ (oisko puolillaan)
Treaclemoon the Rasberry kiss käsivoide 4,90€ (vasta käyttöön otettu)
Eli 69,10-74,10€ on arvo. Mä niin haluaisin että mukana kulkeva kosmetiikka ei maksisi senttiäkään yli 20€. Mutta minä kakka se en siihen pysty.
Kommentit (14)
Onko noi siis koko ajan mukana? Mulla ei ole semmosta, huulipuna/kiilto on usein taskussa.
Siis jatkuvasti mukana kulkevassa meikkipussissa? No, sellaista pussia ei ole. Laukun pohjalta löytyy huulirasva, kaikki muu kosmetiikka löytyy kotoa kaapista. Hiuslakka työpaikan pukukaapista. En ehostele itseäni päivän aikana.
Huulirasva, pari huulipunaa/kiiltoa, puuteri, puuterisivellin, pari hiuslenkkiä ja joku matkakokoinen hajuvesi (tällä hetkellä Bossin The scent for her).
Eihän sun pitänyt käyttää suomalaisia tuotteita ollenkaan!
Mulla ei ole koskaan meikkipussia käsilaukussa tai muuten mukana. Töihin meikkaan aamulla ja se riittää. Huulipuna on käsilaukussa
Puuteripapereita, huulipuna ja huultenrajauskynä, kajal. Noilla korjaa päivän aikana mahdollisesti sotkeutuvat alueet. Lisäksi käsivoide.
Miksi ihmeessä mukana kulkevassa (töissä, kaupungilla, ravintolassa?) meikkipussissa pitäisi olla silmämeikinpoistoaine ja silmänympärysvoide?
Olkalaukussa ei ole mukana muuta kuin huulirasva ja muutama huulikiilto. En korjaile meikkiä kesken kaiken koska se ei näytä hyvältä ja puuteri paakkuuntuu juonteisiin.
Kivipuuteri peilirasiassaan ja pieni käsivoide, jota käytän myös huulille.
Tarkoittaako tuo puuteripaperi liuskaa, joilla voi imaista ihosta häiritsevän kiillon pois? Olin aivan unohtanut, että minullakin on niitä.
Työpaikan pukuhuoneessa (on muuten yhteinen naisille ja miehille) on talon puolesta käsivoidetta.
Huulirasva, käsirasva ja käsidesi. Eivät tosin ole missään meikkipussissa.
En minä kuljeta mitään meikkipussia päivittäin mukana. Käsilaukussa on puuteri, huulirasva ja (jos käytän sinä päivänä) huulipuna, se riittää.
Jos lähden matkalle yön yli niin tietysti otan meikkipussin mukaan, siihen laitan mm. putsarin ja kasvovoiteen sekä perusmeikit.
Ei mulla ole kuin puuteripapereita ja sitten joku huulikiilto tai -puna, jota käytän sinä päivänä. Miksi ihmeessä pitäisi rahdata mukana kauheasti kamaa? Sitten jos menen yöksi pois kotoa, mukaan tulee tietysti paljon kaikkea mahdollista...