Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me mennään naimisiin!! Salaa.. (Mielipiteitä)

Vierailija
05.06.2006 |

Eli me ollaan tehty miehen kanssa päätös, että mennään salaa naimisiin.

Homman nimi on se, että mun sukulaisia ei asu täällä ollenkaan lähin asuu 300km päässä. Mun äiti ja isä ei tule toimeen keskenään eikä mies taas tule toimeen alkoholisti äitinsä kanssa.

Vaikka mistään häistä ei ole vielä ääneen puhuttu niin molempien äitit ovat jo suunnitelleet MEIDÄN häät melkein alusta loppuun. Kaikki pitää itsestään selvänä että totta kai me halutaan isot kirkkohäät ja ketä kutsutaan ja mitä tarjoillaan jne..

Me ei haluta mitään hössötystä vaan ainoastaan naimisiin. Sen takia menemme loppukesästä naimisiin, ainoastaan kaaso ja bestman vieraina. Kaksi meille rakasta ja läheistä ystävää tulee todistamaan, ei ketään muuta. Haluamme että häät ovat meidän kahden romanttinen ja kaunist tilaisuus eikä mikään sirkus jonka äitimme haluavat.

Kertokaahan kommentteja ja mielipiteitä, että miltä kuulostaa ja antaakohan sukulaiset meille vielä joskus anteeksi;)

Kiitos etukäteen!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse kuunnella muiden mielipiteitä.

Vierailija
2/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paitsi yksi ex-ystävä, kun menimme naimisiin 3 päivää ENNEN häntä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä teette ihan niinkuin itse haluatte, se on kuitenkin teidän juttu eikä muita viihdyttämään tarkoitettu se vihkiminen.

Vierailija
4/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien vanhemmat olivat eronneet, kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa.. Miksi siis juhlia sellaisten kanssa! Meille riitti että saimme toisemme.. Meillä ei ollut ketään tuttua mukana, todistajat olivat maistraatin henkilökuntaa.. Hyvä näin =)

Vierailija
5/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkäävätkö he teille polttarit tms? Kun yleensähän kaasolla ja bestmanilla on joitakin tehtäviä häihin liittyen...

Vierailija
6/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne sukulaiset paikalle änge vaan siksi että täällä palstalla lukee että joku menee salaa naimisiin. Ei ap varmaan meiltä sitä halunnutkaan salata...

Vierailija
7/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja bestman voi pitää sormusta ja antaa sen sitten oikealla hetkellä sulhaselle...ja kaaso voi katsella morsiamen perään että onko tukka hyvin ja hameen helma suorassa...

kyllä niitä tehtäviä löytyy...

Vierailija
8/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kaaso ja bestman tulevat todistamaan.

Kiitos paljon kannustavista kommenteista! Tuntuu vaan et nykyään (ainakin meidän suvussa) kukaan ei enää musita miksi naimisiin mennään vaan tärkeintä on että tulee paljon ihmisiä ja kilpaillaan siitä kenen häät oli kesän makeimmat.

Vierailija
9/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan mun kaaso auttaa mua kaikissa pikku jutuissa ja varmaan miehen bestman auttaa miestäni.

Vierailija
10/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pari menee omalla tavallaan naimisiin. Tuo tapa voi olla juuri teille oikea. Toivotan teille onnea ja oikein mukavaa hääpäivää!

Vierailija
11/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsnä oli vain silloin 10kk ikäinen esikoispoikamme.

Pointti salaa menemiselle oli se, että emme halunneet ottaa lainaa häitä varten kun oltiin juuri ostettu asunto. Lisäksi mieheni on ujonsorttinen, eikä viihdy huomion keskipisteenä olemisesta eikä halunnut mitään " isoja" häitä.

Lähetimme perheillemme kirjeet, joissa oli kaunis rakkausruno ja ilmoitus avioitumisestamme niin että kirjeet olivat perillä seuraavana päivänä häistämme. Lisäksi laitoimme Hesariin ilmoituksen.

Päivä oli todella ihana, eikä kukaan suuttunut kun selitimme, että jos olisimme kutsuneet vain muutaman niin äkkiä vierasmäärä olisi levinnyt käsistä.

Meilläkin siis myös todistajat maistraatista. Hääkuva käytiin otattamassa jota sitten jaettiin sukulaisille.

Vierailija
12/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta itse kukin menee naimisiin " omalla tyylillään" . Salaa meneminen sopi meille :).

17

Vierailija
13/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin myös salaa naimisiin. Ne, jotka oikeasti rakastavat meitä ja tietävät ettemme kaipaa suuria häitä olivat oikeasti onnellisia puolestamme eivätkä loukkaantuneet, mutta tietysti selvisi samalla ketkä oikeasti eivät meistä välitä vaan suurista kemuista!

En ole katunut päivääkään, täällä oli kerran gallup jossa piti antaa arvosana 4-10 häille ja olin ainoa joka antoi omilleen 10+!

Sinun onnesi on tärkeintä, häiden pitäisi olla niiden kahden ihmisen juhla jotka ovat lupautuneet rakastamaan toisiaan ikuisesti, eikä mikään ryyppyjuhla mitä ne nykyään valitettavasti on.

Anna mennä tyttö ja kovasti onnea!

Vierailija
14/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä isoja häitä, tai ylipäänsä että pitää olla kaikenmaailman ihmiset kattomassa kun toiset pääsee naimisiin!

Se on mielipidekysymys ja niistähän ei voi kiistellä, olis hassua loukkaantua jos joku ei ymmärrä =)

Vierailija
15/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset häänikään eivät olleet suuret, mutta toisista en halunnut senkään kokoisia. Voiko olla mauttomampaa, kuin morsian hunnuissaan taapottamassa alttarille toiseen kertaa, elettyä elämää takana ties kuinka. Enkä muutenkaan voi ymmärtää tätä nykyistä hääsuurentelua. Tuntuu kuin häitten perimmäinen tarkoitus jäisi ihan toissijaiseksi, ja killpailu häitten järjestelyistä ja niitten massiivisuudesta ja erikoisuudesta vaan kiihtyisi...Ja puolet eroaa pian..

Vierailija
16/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan edes suuttunut ja jos mieliään " salaa" pahoittaneet, se ei taas ole mun ongelma.

Meillä on vastaava tarina takana mutta lisäksi iso lapsikatras jo hankittuna ja seurusteltu n. 20 vuotta. Joten häät oolisi ollut vähän liikaa.. en ole koskaan ymmärtänyt häitä, enkä voisi kuvitellakaan itseäni siellä morsiamena intoilemassa.

Vierailija
17/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukaan ei suuttunut, pidimme kyllä sauna-illan kuukauden kuluttua ja silloin ilmoitimme ystäville ja sukulaisille, vihkimisestä.

kävimme maistraatissa ihan kahden.

Vierailija
18/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuimme joukon parhaita ystäviä retkelle ja siinä matkalla kävimme maistraatissa miehen veljen ja oman veljeni kanssa.. Olivat aika yllättyneitä :) Veljet sitten auttoivat ruokien roudaamisessa lempiravintolastamme sekä kuohuviinien ja mansikoiden sen sellaisten kanssa. Kun pääsimme perille, meillä oli hetki aikaa laittaa retkipaikka koreaksi ennen muiden saapumista. Kerroimme sitten siinä yllätyksen ja nautimme ihanan kesäisen lounaan rantakallioilla. Soitimme vanhemmillemme, jotka ottivat asian hienosti ja olivat asiaankuuluvan onnellisia... Tehkää juhlistanne itsenne näköiset :)

Vierailija
19/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse en mennytkään salaa naimisiin, enkä jollain tasolla ymmärrä sitä, niin olen kuitenkin sitä mieltä, että jokaisella on täysi oikeus pitää omanlaisensa häät, eikä toisten mieliksi. Päivä on kuitenkin teidän kahden :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan