Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitsulla on hommia

Vierailija
23.11.2019 |

Mielenterveyshoitsuja on palkattu runsain mitoin kouluihin, koska on sairaita lapsia.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006318358.html

Onko teidän koululla jo uusia hoitajia palkattuna?

Miten avaat keskustelun, ja autat näitä tarpeellisia avustajia tärkeässä tehtävässään??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun lapsesi erityinen?

Vierailija
2/6 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun lapsesi erityinen?

Ei toki, vaan tuo joka on annettu hoitajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurisyy?

Vierailija
4/6 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juurisyy" mielenterveysongelmien kasvuun on "juuri" psykiatria itse, joka olemassaolollaan tuottaa näitä tapauksia, jotka ovat nyt esillä, oppi tunkee silmistä ja korvista sisään lapsesta ja nuoresta pitäen.

Kuitenkin

Psykiatria on oppi joka syö omiaan, osan heistä (lopulta kaikki, koska ei itse ole elämän arvoinen, itse elämän antaja jokaiselle). Ei suinkaan mikään puu juurineen, vaan käärme joka puree häntäänsä, siis heitä, jotka ovat tulleet osaksi tuota oppia, koska ovat ottaneet sen vastaan. Seuranneet käärmeen päätä. Häntä tulee pään jäljessä. Tai oppi joka syö omaa kättään, vahingoittaa pysyvästi häntä, joka on tullut osaksi oppia. Näiltä, mm. nuorilta tuhotaan elämä; sen jatkaminen. Ettäkö toisilla sitä sitten ikäänkuin olisi? Eivät oikein ole elämän antajia.

Saa lukea kahdesti.

Ja paha ei katoa sillä, että huomio kiinnitetään ainoastaan yhteen yksityiskohtaan!

Päin vastoin, tässä on sen sijaan paljon, mitä on nyt olemassa.

t. pakana ja hieroglyfi

(Omaa itseään ja osaksi tulleita syövä peto, käärme, pahuuden olemus on hieroglyfitekstistä, se teksti on totuus! Palaan siihen. Sillä, sellaisella pedolla ei tietysti ole ikuisuutta. Pitäisikö OLLA?

EI).

Vierailija
5/6 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

ap

Vierailija
6/6 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ketju jo poistettiin!