Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tupakkariippuvuus vaihtui

Ap
23.11.2019 |

Viime viikkoina olen ihmetellyt kun mieheni ollut kuin eri ihminen. Ollut keskivertoa huomattavasti kiimaisempi ja seksin määrä tuplaantunut ruuhkavuosista huolimatta. Hän on ollut paljon aloitteellisempi sekä hankkinut lisää seksileluja yhteisiin akteihin. Soittanut töistäänkin seksipuhelua ja lähetellyt seksiviestiä toisin kuin ennen. Halunnut kokeilla uusia asentojakin ja ehdotellut useita sessioita päivässä. Olen ollut ihmeissäni ja mielissänikin vaikka ajoittain ruuhkavuosien väsymys painanut liiaksi. Silloin hän on tarjoutunut hoitelemaan täysin puolesta. Oltu vuosikymmen yhdessä ja seksiä nyt enemmän kuin suhteen alkuaikoina. Syyksi selvisi nyt tupakoinnin lopettaminen. Ollut kohta kaksi kuukautta tupakoimatta ja olen ylpeä hänen päätöksestään lopettaa sauhuttelu. Riippuvuus ilmeisimmin vaihtunut seksin nälkään! 😀
Millaisia muita riippuvuudesta toiseen vaihtumisia teillä tai läheisillänne on ollut? Tai onko ollut samaa kuin meillä, jatkuiko halut samana vai muuttuiko ajan mittaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa oman miehen lopettaa myös pössyttelyn

Vierailija
2/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada ukko himojaan nostettua. Pitää joki riippuvuus kaiketi hankkia ennen sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri alkaa tupakan polton tai muun nikotiinituotteen lopettamisen jälkeen kiertämään paremmin sielläkin aivan kuten käsissä ja jalkaterissäkin. Olen ihmetellyt sitä, miksei miehille kerrota suoraan tupakanpolton vaikuttavan potenssiin?

Vierailija
4/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veri alkaa tupakan polton tai muun nikotiinituotteen lopettamisen jälkeen kiertämään paremmin sielläkin aivan kuten käsissä ja jalkaterissäkin. Olen ihmetellyt sitä, miksei miehille kerrota suoraan tupakanpolton vaikuttavan potenssiin?

Varmaan jotkut tietävät mutta plussia ja miinuksia miettiessä miettivät haittoja kuten hermostumista ja painonnnousua

Vierailija
5/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten sama mutta tupakan lopetus teki miehestä niin äreän että omat halut väheni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä