Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako oikeasti 24v miehet tuota Kukkohovia?

Vierailija
23.11.2019 |

Mulle ei kolahda yhtään kyseinen tapaus.Samaa sarjaa jutuiltaan kuin Saagim,mutta pullukampi.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se vanhaksi naiseksi hyvännäköinen ja luonne ei kotkamainen, vaan aika symppis.

Vierailija
62/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kympin kriisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes mallivuosinaan ollut minusta naapurintyttöä kauniimpi vaikka pitkä ja hoikka olikin. Kummallista tämä hänen nykyinen esilläolo mediassa.

Ei kai ole kovinkaan pitkä?

Vierailija
64/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häntä miehet haluavat, kaiken ikäiset. Hän saa satoja viestejä somessa. Itsekin olen tehnyt mallin töitä ja olen nyt 50 v ja todella on paljon nuoria miehiä kimpussa. Puumajuttu on kai sitten vieläkin jotenkin uutta ja mahtavaa.

Anne hakkaa lähes jokaisen vastaantulevan naisen ulkonäöllään ainakin täällä pikkukaupungeissa kuten Tampereella. Hänellä on myös hyvä tyyli eikä ole mikään tatskattu pull ukka.

jos joku mies väittää että antaisi Annelle pakin tämän pyytäessä deiteille, valehtelee. Miettikää nyt oikeasti. Tosin tällä palstalla Sieppiäkin on sanottu rum aksi. Hah.

Vierailija
65/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen Anne on, mutta noi seksijutut yms. viittaa siihen, että ero ja viidenkympin villitys. Mä olen samanikäinen nainen ja erosin jo 10v sitten, mutta ton " viime hetket käsillä" jutun jaan kyllä ja siihen kuuluu toi seksi aikas paljon. Ajatus, että oikeesti mummoutumiseen ei ole montaa vuotta aikaa vaikka kuinka pitää huolta itsestä, minä pidän myös, niin kyllä se vaan vaikuttaa.

Vierailija
66/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tämän palstan naiset on rumimpia.. tatskattuja kouvolatukkia tai maantieharmaatukkaisia marimekko-naisia

Olet ilmeisesti selvännäkijä, kun osaat ihan tekstien perusteella nähdä, että täällä kirjoittavat naiset ovat a) naisia b) rumia ja jopa c)hiusmallin ja d) lempivaatteet. Jännää. Suosittelen uraa horoskooppi en laatijana.

Vierailija
67/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täällä kommentoijista on kateellisia naisia, veikkaisin ; ) miksipä ei joku 24 vee kiinnostuisi Annesta, onhan hän keskivertaista paremman näköinen. 

Nainen minäkin ja tämän halusin kommentoida, koska en tajua kitkerän katkeria muita väheksyviä kommentteja, ei siitä itselle ainakaan voi parempi mieli tulla että pääsee haukkumaan muita?

Vierailija
68/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä tämän palstan naiset on rumimpia.. tatskattuja kouvolatukkia tai maantieharmaatukkaisia marimekko-naisia

Olet ilmeisesti selvännäkijä, kun osaat ihan tekstien perusteella nähdä, että täällä kirjoittavat naiset ovat a) naisia b) rumia ja jopa c)hiusmallin ja d) lempivaatteet. Jännää. Suosittelen uraa horoskooppi en laatijana.

Kyl sen vaan kuule aika helposti voi rivien välistä ja kommentointityylistä päätellä, kumpaa sukupuolta se kommentoija on.

Vierailija
69/72 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei haluaisi? Näyttävä nainen.

Minullekin on tullut yllätyksenä, miten monilla nykypäivän nuorilla miehillä on jokin erityinen viehtymys vanhempiin naisiin. Tiedän yhdenkin parikymppisen, joka ei katso päinkään alle 35-vuotiaita. En tiedä sitten miksi.

Vierailija
70/72 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on ainakin kauniimpi kuin suurin osa hänen ikäsistään suomalaisnaisista. Suomalaisnaiset mummoutuu niin nopeasti tuossa iässä, mutta Anne on jaksanut pitää itsestään huolta.

Suomalaiset miehet pappaantuu jo 40v iässä, kun taas monet naiset pitävät itsestään huolta:))

Tais kolahtaa? ;)

Vierailija
71/72 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on tosi leikellyn näköinen naamastaan, eikö siihen kukaan muu ole kiinnittänyt huomiota?

Vierailija
72/72 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kirjoitti:

Mielestäni hän on tosi leikellyn näköinen naamastaan, eikö siihen kukaan muu ole kiinnittänyt huomiota?

Pienet silmät ja kapeat pienet huulet. Ei ole ainakaan lähtenyt ankkahuuliliin.

Veitolassa sanoi, että ikäraja ois tuon 24 vuotta. Sen ikäiset on kyllä aika pikkuisia.