Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa tilaisin itselleni hemmotteluksi alle 20e

Vierailija
23.11.2019 |

Nyt saa ehdottaa mitä ihanaa hemmottelua ostaisin itselleni alle 20e netistä. Postikulut saa siis tulla tuohon päälle.

Jotain pientä mukavaa etsinnässä esim. Asusteita, vaatteita, meikkejä, kosmetiikkaa, hiustuotteita yms.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultajousen joulukanteri :) Oli tarjouksessa 15e.

Ostin just utselleni. Iloa pidemmäksi aikaa :)

Kävin tsiikaamassa - olivat ainostaan pukukoruja, pelkkää rihkamaa - ei kultaa ei hopeaa yhtään. 

Joten se siitä.

Vierailija
22/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jatkaa tuolla kosmetiikka/vaate/ihon hoito yms hemmottelu linjalla. Ehkä näissä kategorioissa olisi jotain mitä en nyt itse keksi?

Minulle kosmetiikka tms. Käyttötuotteet eivät ole krääsää, vaan käytän tuotteet aina loppuun 😊

Ap

No turhaa krääsäähän se on jos et edes itse keksi mitä tarvitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jatkaa tuolla kosmetiikka/vaate/ihon hoito yms hemmottelu linjalla. Ehkä näissä kategorioissa olisi jotain mitä en nyt itse keksi?

Minulle kosmetiikka tms. Käyttötuotteet eivät ole krääsää, vaan käytän tuotteet aina loppuun 😊

Ap

Katso, joko iherbillä on pre-BF-tarjouksia. Siellä esimerkiksi eläinkokeettomat mineraalimeikit olivat keväällä tarjouksessa. Ostin itselleni ja olen todella tyytyväinen koska voin kerrostaa sinne, jossa on peitettävä ja pitää muualla meikin kevyenä. Myös samasta paikasta ostettu mini-mineraalikividödö on hyvä aina matkoilla mukana koska sehän ei ole nestettä.

IHerbillä näyttää siltä, että varastot on melkein jo tyhjinä pre-Black Firidayn alennusten vuoksi.

24/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä että onko sulla jo kaikki perus välineet?

Itse lähtisin elokuva divariin hakeen aarteita, ja sitten joko pizza tai mäkkäri.

Vierailija
25/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaanustabbi.

Eiks tää oo enemmän miehille, kuulemma saavat orgasmin a.naalipanoista, siis vastaanottavana puolena.

Vierailija
26/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti maailma hukkuu jätteeseen ja jengi kyselee vinkkejä mitä vois tilata kun ei itse keksi mitä haluaisi.

Aivan käsittämätöntä. Ja tosiaan vielä pitää tilata, että saa pakkauskrääsät ja turhat kuljetukset päälle. Huhhuh.

Vierailija
27/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kauppaan ja osta jotain kotimaista herkkua. Tai mene uimahalliin tai elokuviin. Älä tilaa mitään turhaa.

Vierailija
28/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikulutuspäivä oli jo 5.4.2019. Mistähän tosiaan tilaisi jotain, en keksi kyllä.

Vierailija
29/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy lahjan saajalta, mistä hän tykkää.

Niin, pitäisi aloittajan itse tietää mitä haluaa/tarvitsee. Tai vois tosiaan mennä peilin eteen ja kysyä mistä tykkää...

Rautalankaako ehdotat?

Vierailija
30/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebulasta riisi-aurajustokebab ilman lihaa ja mausteita!

T: Greta

Vierailija
31/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hakisin ehdottomasti pullon hyvää punaviiniä.

Vierailija
32/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastava pipo (näitä on tosi nättejä)

Calvin Klein deodoranttia

Björn Borg alushousut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi