Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa tilaisin itselleni hemmotteluksi alle 20e

Vierailija
23.11.2019 |

Nyt saa ehdottaa mitä ihanaa hemmottelua ostaisin itselleni alle 20e netistä. Postikulut saa siis tulla tuohon päälle.

Jotain pientä mukavaa etsinnässä esim. Asusteita, vaatteita, meikkejä, kosmetiikkaa, hiustuotteita yms.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaisi mitään turhaa krääsää. Sen sijaan tekisin jotain kivaa, menisin vaikka leffaan tai konserttiin. Tai tilaisin kirjan. 

Vierailija
2/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lahjan saajalta, mistä hän tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa

Vierailija
4/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza

Vierailija
5/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa Black wridaytä.

Vierailija
6/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jatkaa tuolla kosmetiikka/vaate/ihon hoito yms hemmottelu linjalla. Ehkä näissä kategorioissa olisi jotain mitä en nyt itse keksi?

Minulle kosmetiikka tms. Käyttötuotteet eivät ole krääsää, vaan käytän tuotteet aina loppuun 😊

Ap

Vierailija
7/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocopandalta löytyy yleensä kivoja meikkitarjouksia.

8/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain roskaruokaa varmaan ja sen kylkeen hyvä leffa.

Vierailija
9/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy lahjan saajalta, mistä hän tykkää.

Niin, pitäisi aloittajan itse tietää mitä haluaa/tarvitsee. Tai vois tosiaan mennä peilin eteen ja kysyä mistä tykkää...

10/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jatkaa tuolla kosmetiikka/vaate/ihon hoito yms hemmottelu linjalla. Ehkä näissä kategorioissa olisi jotain mitä en nyt itse keksi?

Minulle kosmetiikka tms. Käyttötuotteet eivät ole krääsää, vaan käytän tuotteet aina loppuun 😊

Ap

Jos tosiaan tykkäät tämmöisestä hemmottelusta, niin osta vaikka joku ylellinen hoitoöljy.

Vierailija
11/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tarvisi jotain nimenomaista niin en ostaisi vain ostamisen ilosta. Menisin kahville tai syömään.

Vierailija
12/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat tilaamisen ilosta, se on ihan turhaa.

Minä myös nettishoppailen. Sitten kun ostoskorissa on satoja, jopa tuhansia euroja, niin tyhjään koko korin.

Se siitä, shoppailtu on, rahaa ei mennyt euroakaan. Eikä tullut hankittua mitään turhaa.

Vierailija
13/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultajousen joulukanteri :) Oli tarjouksessa 15e.

Ostin just utselleni. Iloa pidemmäksi aikaa :)

Vierailija
14/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tällä hetkellä mieleen mitä tarvitsisin, mutta kyllä aina käyttöä tulee esimerkiksi uudelle kauniin sävyiselle huulipunalle tai ihanan tuoksuiselle hajuvedelle tms. Piristäisi vain tätä marraskuun harmaata arkea.

Käyn katsomassa cocopandan sivut. Kiitos vinkistä! 😊

Ap

15/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin The Body Shopilta tuoksun tai vaikka shampoon ja hoitoaineen. Tai sitten kirjan – novellikokoelman tai romaanin.

Vierailija
16/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostos rajattu noin pieneen summaan, niin et varmaan rahoissa pyöri eli sinuna säästäisin rahat tilillesi

Vierailija
17/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultajousen joulukanteri :) Oli tarjouksessa 15e.

Ostin just utselleni. Iloa pidemmäksi aikaa :)

Kuulostaa ihanalta! Täytyy tutustua tarkemmin! 😊

Ap

Vierailija
18/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katso, joko iherbillä on pre-BF-tarjouksia. Siellä esimerkiksi eläinkokeettomat mineraalimeikit olivat keväällä tarjouksessa. Ostin itselleni ja olen todella tyytyväinen koska voin kerrostaa sinne, jossa on peitettävä ja pitää muualla meikin kevyenä. Myös samasta paikasta ostettu mini-mineraalikividödö on hyvä aina matkoilla mukana koska sehän ei ole nestettä.

Vierailija
19/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostos rajattu noin pieneen summaan, niin et varmaan rahoissa pyöri eli sinuna säästäisin rahat tilillesi

Annan itselleni kerran kuussa luvan hemmotella itseäni jollain pienellä ostoksilla, vaikka en erityisesti mitään tarvitsisi. Säästöön jää muutoinkin rahaa.

Ap

Vierailija
20/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti maailma hukkuu jätteeseen ja jengi kyselee vinkkejä mitä vois tilata kun ei itse keksi mitä haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi