Mitä kivaa tilaisin itselleni hemmotteluksi alle 20e
Nyt saa ehdottaa mitä ihanaa hemmottelua ostaisin itselleni alle 20e netistä. Postikulut saa siis tulla tuohon päälle.
Jotain pientä mukavaa etsinnässä esim. Asusteita, vaatteita, meikkejä, kosmetiikkaa, hiustuotteita yms.
Kommentit (32)
Kysy lahjan saajalta, mistä hän tykkää.
Haluaisin jatkaa tuolla kosmetiikka/vaate/ihon hoito yms hemmottelu linjalla. Ehkä näissä kategorioissa olisi jotain mitä en nyt itse keksi?
Minulle kosmetiikka tms. Käyttötuotteet eivät ole krääsää, vaan käytän tuotteet aina loppuun 😊
Ap
Cocopandalta löytyy yleensä kivoja meikkitarjouksia.
Jotain roskaruokaa varmaan ja sen kylkeen hyvä leffa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy lahjan saajalta, mistä hän tykkää.
Niin, pitäisi aloittajan itse tietää mitä haluaa/tarvitsee. Tai vois tosiaan mennä peilin eteen ja kysyä mistä tykkää...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jatkaa tuolla kosmetiikka/vaate/ihon hoito yms hemmottelu linjalla. Ehkä näissä kategorioissa olisi jotain mitä en nyt itse keksi?
Minulle kosmetiikka tms. Käyttötuotteet eivät ole krääsää, vaan käytän tuotteet aina loppuun 😊
Ap
Jos tosiaan tykkäät tämmöisestä hemmottelusta, niin osta vaikka joku ylellinen hoitoöljy.
Jos en tarvisi jotain nimenomaista niin en ostaisi vain ostamisen ilosta. Menisin kahville tai syömään.
Tilaat tilaamisen ilosta, se on ihan turhaa.
Minä myös nettishoppailen. Sitten kun ostoskorissa on satoja, jopa tuhansia euroja, niin tyhjään koko korin.
Se siitä, shoppailtu on, rahaa ei mennyt euroakaan. Eikä tullut hankittua mitään turhaa.
Kultajousen joulukanteri :) Oli tarjouksessa 15e.
Ostin just utselleni. Iloa pidemmäksi aikaa :)
Ei tule tällä hetkellä mieleen mitä tarvitsisin, mutta kyllä aina käyttöä tulee esimerkiksi uudelle kauniin sävyiselle huulipunalle tai ihanan tuoksuiselle hajuvedelle tms. Piristäisi vain tätä marraskuun harmaata arkea.
Käyn katsomassa cocopandan sivut. Kiitos vinkistä! 😊
Ap
Tilaisin The Body Shopilta tuoksun tai vaikka shampoon ja hoitoaineen. Tai sitten kirjan – novellikokoelman tai romaanin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jos ostos rajattu noin pieneen summaan, niin et varmaan rahoissa pyöri eli sinuna säästäisin rahat tilillesi
Vierailija kirjoitti:
Kultajousen joulukanteri :) Oli tarjouksessa 15e.
Ostin just utselleni. Iloa pidemmäksi aikaa :)
Kuulostaa ihanalta! Täytyy tutustua tarkemmin! 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Katso, joko iherbillä on pre-BF-tarjouksia. Siellä esimerkiksi eläinkokeettomat mineraalimeikit olivat keväällä tarjouksessa. Ostin itselleni ja olen todella tyytyväinen koska voin kerrostaa sinne, jossa on peitettävä ja pitää muualla meikin kevyenä. Myös samasta paikasta ostettu mini-mineraalikividödö on hyvä aina matkoilla mukana koska sehän ei ole nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostos rajattu noin pieneen summaan, niin et varmaan rahoissa pyöri eli sinuna säästäisin rahat tilillesi
Annan itselleni kerran kuussa luvan hemmotella itseäni jollain pienellä ostoksilla, vaikka en erityisesti mitään tarvitsisi. Säästöön jää muutoinkin rahaa.
Ap
Ei helvetti maailma hukkuu jätteeseen ja jengi kyselee vinkkejä mitä vois tilata kun ei itse keksi mitä haluaisi.
En tilaisi mitään turhaa krääsää. Sen sijaan tekisin jotain kivaa, menisin vaikka leffaan tai konserttiin. Tai tilaisin kirjan.