Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksi asioita mainostetaan. Kertokaa mihin mainoksia tarvitaan?

Vierailija
23.11.2019 |

—Nokun halutaan erottua brändinä ja muista niinku sillee katokku asioita pitää myydäkin...
—Joo joo joo, mutta miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nuorekkaissa automainoksissa kun kohderyhmän nuoruuden musiikit Euroopassa käytössä sitten painokas kertojaääni kun ostajakunta täällä sitten parikymmentä vuotta vanhempaa.

Vierailija
22/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa kanssa mainokset. Istun tässä läppärin kanssa sohvalla ja aina laitan mainokset äänettömälle.

Osaan minä ostaa kaupasta tarvitsemani ilman typeriä mainoksiakin.

Dressman ukkoja en kestä yhtään!

Et osaa. Tai siis, osaat, mutta mainokset vaikuttavat sinuunkin. Tämä on fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että kuluttajille tulisi olo ”valinnanvapaudesta” kun hän ostaa samaa roskaa eri paketissa.

Vierailija
24/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en olis kyllä koskaan arvannu, että Vagisan emätinpuikot laitetaan juuri emättimeen.

Vierailija
25/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan takii

Vierailija
26/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa vaikka radiokanavaa: radio se ja se. Taajuus se ja se. Kyllähän ihmiset tietävät millä taajuudella ollaan, ei sitä tarvitse kuuntelijalle koko ajan toitottaa ja mainostaa. Turhien asioiden toisto on ajanhukkaa ja äärimmäisen turhauttavaa.

Aika moni harrastaa kanavasurffausta ja ei aina välttämättä muista mikä kanava on päällä juuri sillä hetkellä.

Vierailija
27/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, Oh, Oh, se ihana vapauden tunne kun voi valita kolmesta erihintaisesta mutta identtisenä tuotteesta, jotka on kääritty erilaisiin kääreisiin.

Vierailija
28/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainontaan ja markkinointiin käytetään aivain hillittömästi rahaa, mutta se tuo moninverroin takaisin. Vaikka täällä mammat väittävätkin, että "ei ne minun ostokäyttäytymiseen vaikuta", olette väärässä. Kun tarvitsette uuden imurin, valitsette todennäköisesti sellaisen, josta olette nähneet mainoksen.

Onneksi mainosten näkyvyyttä omassa elämässä voi vähentää. Ei mainoksia-lappu ovessa, läppärillä adblocker ja facebookia varten fb purity (vai mikä sen nimi nyt onkaan, joku browser extension ohjelma kuitenkin) tekevät jo paljon, mainoskatkon aikana ei mainoksia tarvitse katsoa ja tallentaessa voi hypätä yli. Toki niitä mainoksia näkee silti vähintään ulkona ja kauppojen ikkunoissa, mutta kotona niiden määrää voi vähentää hyvinkin paljon.

Vierailija
29/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en olis kyllä koskaan arvannu, että Vagisan emätinpuikot laitetaan juuri emättimeen.

Onneksi siinä mainoksessa se oikea käyttötapa kerrotaan riittävän monta kertaa, niin kaikki tietävät minne se puikko laitetaan.

Vierailija
30/30 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainontaan ja markkinointiin käytetään aivain hillittömästi rahaa, mutta se tuo moninverroin takaisin. Vaikka täällä mammat väittävätkin, että "ei ne minun ostokäyttäytymiseen vaikuta", olette väärässä. Kun tarvitsette uuden imurin, valitsette todennäköisesti sellaisen, josta olette nähneet mainoksen.

Jos tarvitsen uuden imurin, mietin ensin millaisen imurin haluan ja millaisilla ominaisuuksilla. Mietin edellistä imuriani ja sitä, mitä asioita olisin halunnut siinä muuttaa. Sitten kävelen kauppaan, esitän toiveeni myyjälle ja valitsen vaihtoehdoista sen, joka vastaa toiveitani ja on järkevän hintainen. Se voi olla se merkki, joka mainostaa eniten, tai sitten ei. Riippuu tarjonnasta, ei mainonnasta. Minulle ei tarvitse kenenkään kertoa mitä haluan ja kaipaan, ajattelen tuollaiset asiat itse.

Ja välttelen mainoksia. En katso televisiota, en kuuntele radiota, ulkona kävelen kuulokkeiden kanssa omiin ajatuksiini vaipuneena.