Mistä apua
Tämä on nyt vähän noloa. Mutta olen 22v nainen jota suoraan sanottuna panettaa joka päivä ja monta kertaa päivässä. Mistä ootte löytäneet seksiseuraa? Tinderiä en käytä enkä tule ikinä käyttämäänkään
Kommentit (22)
Hah hah varmaan mä jostain kikistä seksiseuraa haen:D
Hanki poikaystävä, varsinkin suhteen alkuvaiheessa sellainen jaksaa montakin kertaa päivässä. Sitten siihen itsekin tottuu sen verran, että riittää vaikka kertakin/pv. Ja seksi sellaisen kanssa on noin 100 kertaa parempaa kuin random irtomiesten kanssa, yleensä.
Ei niitä poikaystäviä niin vaan hankita:D ootko vähän retardi:D
Nainen22 kirjoitti:
Ei niitä poikaystäviä niin vaan hankita:D ootko vähän retardi:D
Itse kysyt vauva-palstalla saisiko seksiä;D
Niin no mä kysyin et mistä sitä seksiseuraa löytää vitun idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Niin no mä kysyin et mistä sitä seksiseuraa löytää vitun idiootti!
Vaikka mistä, tosin tuollaiselle neidille ei taida olla kovin tasokkaita miehiä jonossa. Katuojaan jos kurkistat niin voit ehkä saada parrua.
!
Odotat vain kotona niin arvosi säilyy ja joku prinssi tulee tekemään kohdallasi aloitteen. Odotat vain kotona kiltisti ja kärivällisesti kuten tähänkin asti.
Oon ihan tiedoks vaan seurustellu todella hienojen miesten kanssa monta kertaa:D kateelliset länkyttää:D
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan tiedoks vaan seurustellu todella hienojen miesten kanssa monta kertaa:D kateelliset länkyttää:D
Mutta nytkin olet puutteessa yksin etkä löydä seuraa, siitä tiedostako olisin kateellinen?:D ja vastaat ilkeästi. Paras neuvo nyt olisi hommata poikaystävä jos haluaa hyvää seksiä saada ja paljon ja säännöllisesti. Ihan tiedoks vaan sinun iässäsi ei ole voinut ehtiä seurustelemaan useiden hienojen miesten kanssa monta kertaa:D Oon ite pari vuotta vanhempi ja mulla on vasta ensimmäinen hieno mies kierroksessa, että siltä pohjalta vastailen vitun idiootti!:D Enkä muuten tod kerro mistä hienoja miehiä löytää vaan sunlaisesi ilkimys saa kyllä turvautua siihen vitun tinderiin, parhaat säästetään ystäville.
Mä oon seurustellu 14v asti sellasten miesten kanssa mistä sä et voi kun haaveilla että niin:D vitun idiootti!:D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon seurustellu 14v asti sellasten miesten kanssa mistä sä et voi kun haaveilla että niin:D vitun idiootti!:D
:D Sittenhän tiedät miten niitä miehiä vietellään, mitäs täällä vingutXD
Vierailija kirjoitti:
Miehes hyvin todennäkösesti käy vieraissa kun oot noin turha,tyhjäpää lehmä:D
Lol:D ei miehet jaksa nähdä vaivaa jos saa kotona joka päivä:D ei ihme, että oot yksin ja yksin jäät, oot ilke ja ruma kaikin tavoin:D
Hah hah sun miehes on todella todella epätoivonen kun on sun kanssa:D ei se sua rakasta:D ja en vastaa sulle enää,oot keskenkasvunen pentu:D
Vierailija kirjoitti:
Hah hah sun miehes on todella todella epätoivonen kun on sun kanssa:D ei se sua rakasta:D ja en vastaa sulle enää,oot keskenkasvunen pentu:D
:P käypä purkamassa paineita niin toisten parisuhteet ei pistä niin vihaksi:D
Kyl on nyt miehenä pakko sanoa, että kun tota ap:n viestintää lukee, niin ihan kaikki halut katoaa.
Kuule ei kukaan sua haluiskaan:D t.ap:D
Kato kun naiset tykkää tosimiehistä:D ja mä saan tosimiestä tänäänKIN:D
Kenenkään tommosen en kaipais haluavankaan ja mulle on ihan sama oonko mä "tosimies" jonkun 22v tenipissiksen käytöstavat omaavan pimun mielestä :D
Mut lykkyä vaan sulle ja tosimiehille :D
Niin ja baarit ei kiinnosta