Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä sit mul on joku mielenterveydenhäiriö enkä huomaa että syön.

Vierailija
22.11.2019 |

Tiedän oon lihava ja en laihdu vaikken syö ylenmäärin, syön varmaan omaan kokooni nähden liian vähän ja siksi en laihdu. (Pidän ruokapäiväkirjaa ja punnaan ja lasken kaloreita) peruskulutus 2500kcal ja oon syönyt 1400kcal päivittäin.
Nuorempana paastosin viikon kerrallaan kuukaudessa, oon tottunut siis olemaan syömättä ja silloin kun paastosin paino kyllä tippui, mutta ei tipu kun syön 1400kcal.

Kävin lääkärissä ja hän paasasi lihavuudestani niin paljon ja puhui että ei kalorit tyhjästä synny ja siks oot lihava, et vaan huomaa ite.

Tuli ihan kamala olo eikä tee mieli yhtään syödä, rupesin vaan miettimään että ehkä oonkin päästäni sekaisin ja mul on joku tauti etten ite muista että syön älyttömiä määriä ruokaa ja siksi en laihdu.
Ei kyllä kukaan ole minusta muita puolia nähnyt.

Mutta ehkä oonkin sekasin ku käkikello ja en siksi laihdu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä vaikuttaa

Ihan sivullisena voin kertoa, että minulla on 20 vuoden jojoilu- ja osa-aikainen paastokokemus. Mitä useammin laihduttaa niin sitä enemmän perusaineenvaihdunta laskee. Sen vuoksi ainakaan minä en laihdu millään 1500 kcal:n dieetillä. 1200 kcal:n dieettikään ei antaisi välttämättä kovinkaan nopeasti havaittavaa laihtumista. Minä laihdun vain jos olen VLCD-kuurilla ja saan päivässä 800 kcal.

Edes VLCD ei tehoa nopeasti vaan laihdun sillä pari kiloa kuukaudessa. Olen keskustellut asiasta ravitsemusterapeutin kanssa ja hän totesi jo lapsuudessa alkaneen laihdutuskierteeni tehneen silkkaa hallaa perusaineenvaihdunnalleni.

Erityisen huvittavaa on se, että ihmiset kuvittelevat minun herkuttelevan salaa jne. Todellisuudessa ihmisten herkkuina pitämät jutut eivät maistu minulle. Minulle herkku tarkoittaa iltapalan kypsää avokadoa, jonka päälle laitan sitruunamehua.

Verensokeri- ja muut arvot ovat ihanteelliset. Kokonaiskolesteroli 3,4. Ihan heti en ole siis diabetekseen sairastumassa.

Kokonaiskole ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
22/22 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele, kyllä sen näkee peilistä paljonko syöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan