Englannin kielen taitajat Huom!
Voiko sanaa bitch käyttää koskaan positiivisessa merkityksessä, kuten esim. "badass bitch" = "kova muija" tms? Vai onko se aina negatiivinen ilmaus tyyliin l*tka?
Kommentit (12)
Se mitä ykkönen totesi sekä seksuaalisessa kontekstista etenkin D/s leikeissä se vastaa lähinnä narttua jolla ei ole tarkoitus mitenkään loukata vaan luoda tietty tunnelma.
Jos puhut naispuolisesta koirasta niin se on ihan asiallinen ilmaisu.
Bitch on yhtä kulunut sana kuin vittu mitä viljellään surutta. Merkitys on mennyt aika päivää sitten alkuperäisestä. Vrt vitun hyvä muija. Siis voi olla ihan jees.
No slangissa käytetään koko ajan, naisista tai miehistä. No way bitch!
EIköhän se negatiivisempi ole sitten hore. Kuten me länsimaiset sivistyneeet sanomme sex addict.
Ja tähän liittyen bitching voi tarkoittaa erinomaista, äärimmäistä.
Okei, kiitos kaikille! Itsestäni olin ajatellut tuota sanaa käyttääkin. Pitäisi tehdä lyhyt ja humoristinen runo/loru, jossa on sana witch ja toi bitch oli ainoa sen kanssa rimmaava sana minkä keksin 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
EIköhän se negatiivisempi ole sitten hore. Kuten me länsimaiset sivistyneeet sanomme sex addict.
Whore. Just saying 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos kaikille! Itsestäni olin ajatellut tuota sanaa käyttääkin. Pitäisi tehdä lyhyt ja humoristinen runo/loru, jossa on sana witch ja toi bitch oli ainoa sen kanssa rimmaava sana minkä keksin 😂
Ap
Hyvin voit sanoa. Mäkin olen bad ass bitch 😊
Törmäsin kerran kirjaan nimeltä "Why men love bitches: from Doormat to Dreamgirl". Opaskirja naisille jotka haluavat olla jämäkkiä ja puoliaan pitäviä. Ilmeisesti omat mielipiteet ja itsestään huolehtiminen on viehättävää eli bitch voi olla myös hyvä muija, joka ei pyytele anteeksi olemassaoloaan.
Miksi suomalaiset aina oppivat alatyylin- ja katuojan ilmaisut? Ja niita sitten kaytetaan huolettomasti ns. korrektissa kommunikaatiossa. Antaa aika ikavan kuvan.
Voi käyttää. Uskottavinta se on, jos itse olet muija.
vrt. sanan "n igga" käyttö.