Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukahan tunnettu ohjaaja on lähennellyt Anne kukkohovia

Vierailija
22.11.2019 |

Ketä veikkaatte?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenhäiriössäni menin lukemaan sen hänestä kirjoitetun kirjantekeleen. Hukkaan heitettyä aikaa 🙄 Paitsi että oli täynnä kirjoitus- ja kielioppivirheitä, oli sisältö pitkälti kuin teinitytön päiväkirjaa ois tirkistellyt. Olin jotenkin saanut hänestä ihan fiksun kuvan; bisnesnainen, ystävällinen, menestyvä mutta maanläheinen. Ei, kyllä se ihan keski-ikäinen pissis on. Tyrmistyin varsinkin siitä kuinka kepeästi kertoili lukuisista (!) pettämisistään. Vaikka en mikään siveyden sipuli ole itsekään nuorempana ollut 🤔

Vierailija
22/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne "the supermodel" Kukkokiekuu vois ihan oikeesti nyt jo vetäytyä viettämään ansaitsemiaan eläkepäiviä. Siis ketä oikeesti kiinnostaa kuka suomalainen ö-luokan joku pani nakkisodan aikana toista samanlaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan, on itse sen verran ärsyttävä. On vain toivonut että ois kosiskeltu leffoihin yms.

hyvä keksimään tarinoita tuo Anne.

Vierailija
24/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte niin kateellisia. Anne K on niin hyvännäköinen että miehet pommittavat sitä koko ajan. Uskon sen sillä minuakin pommitetaan vaikken ole yhtä kaunis. Mutta Anne on sanonut ettei halua vielä alkaa mitään vakavampaa.

Annehan on myös erityisherkkä, siitä lukisi mielellään lisää.

Ehkä hän kirjoitti kirjan sillä ajatuksella että ihmisiä kiiinnostaa kuitenkin eniten hänen miehensä ja mallivuotensa. Kyllä minä aion sen lukea sillä niin kiinnostaakin.

Anne on heittämällä kauniimpi kuin esim. joku Sofia B.

Vierailija
25/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne voisi jo itse lopettaa toimittajien lähentelemisen. Ei viikkoakaan, ettei hän lähettelisi lehtiin nuoruudenkuviaan, keski-ikäisyydenkuviaan ja alastonkuviaan kaikilta ikäkausilta. "Hupsis, löysin itsestäni kuvan teininä bikineissä!" "Oijoi, minulle huudeltiin Italiassa kadulla!" "Ette ikinä uskokaan, minä sekstasin 90-luvulla yhden tosi tunnetun miehen kanssa!"

Minä muistan Annen naaman hänen mallivuosiltaan. Sitä minä taas en muista ollenkaan, että hän olisi ollut huippumalli. Muistaako joku?

Kello käy ja aika loppuu median valokeilassa jos ei itse kokoajan pyristele pinnalle 😁

Vierailija
26/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan Charles Chaplin lähennellyt. Samaa ikäluokkaa ainakin. Chaplin on haudassa ja Kökköhovilla jo vähintään toinen jalka samassa lepopaikassa. Nyt tiedän! Tapahtui varmaan hautausmaalla, kun Anne oli hautapaikkaa itselleen valitsemassa, mahdollisimman läheltä kuuluisuuksia tietenkin.

Vierailija
27/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi haukkua Anne Kukkohovia kokonaisen ketjun verran? No kateelliset suominaiset voi.

Vierailija
28/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se irstas Lauri Nurkse on taas mennyt tekemään? Saisi hävetä omaa saastaista huumoriaan. Kymmenen vuoden kuluttua aion tehdä tutkintapyynnön poliisille Luottomiehen sisältämästä stereotypiasta.

Vierailija
29/37 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woody Allen

Vierailija
30/37 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfred Hitchcock

Vierailija
31/37 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää julkisuushakuisuutta keski- ikäiseltä naiselta, jota valitettavasti tekevät monet muutkin naiset. Onko taustalla pelko, ettei enää saa hommia joten pitää keksiä uutta ja uutta jotta pysyis pinnalla?

Vierailija
32/37 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä

Vierailija
33/37 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt Maria Veitola yökylässä-ohjelmassa yhtä kauheaa jaksoa, kuin Kukkupovi-jakso on. Niin hirveä myötähäpeä, kun Anne pikku hutikoissaan selittää suu vaahdossa Marialle miesseikkailujaan. Sääliksi käy teini-ikäistä poikaa.

Lisäksi Anne juoksuttaa veljeään siivoamassa ja kauppareissuilla. Kotona ei ollut MITÄÄN ruokaa, vaikka Maria oli tulossa. Illallinen tilattiin jostain, ja aamiaisen toi velipoika.

Vierailija
34/37 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne taitaa olla aika sekaisin kaikista suruistaan. Ei tuo ihan normaalilta käytökseltä vaikuttanut.

Vierailija
35/37 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Baltzarin Veijo ei ainakaan kun Anne on 30v liian vanha. Anne kyllä tyrkyttää noilla seksijutuillaan itseään kaikille ja sitten ihmettelee kun saa dickpick kuvia, ajattelisi nyt tota poikaansa, ei hyvä Anne.

Vierailija
36/37 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialla yhtä " vauhdikas" yökyläily kun Leppilammella, ei muisteta syödä ja mennään pää edellä kylmään veteen. Hui.

Vierailija
37/37 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marialla yhtä " vauhdikas" yökyläily kun Leppilammella, ei muisteta syödä ja mennään pää edellä kylmään veteen. Hui.

Leppilammen kanssa Maria pääsi sentään Kaivohuoneelle työkeikkaa seuraamaan, mutta Annepa pisti hänet taksikuskiksi. Maria odotti kiltisti autossa, kun Anne kävi exänsä kanssa kokkareilla vetämässä pikkukännit.