M42 paikalla.kyselkää jotai...
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo että tällästä sontaa tällä kertaa. Voi että kun täällä ollaan niin luusereita:D ja ap tarkoitin sinua en tuota joka on kommentoinut
Joo huomasin kans.Tänne mahtuu kaikkee näköjää T.M42
Vierailija kirjoitti:
Ai niin mulla on niin hyvä ja aikuinen mies etten tuhlaa enempää aikaa luusereihin:D
Onx sul kik?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin mulla on niin hyvä ja aikuinen mies etten tuhlaa enempää aikaa luusereihin:D
Onx sul kik?
Mitähän vittua se sulle kuuluu?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onx sul kik?
Mitähän vittua se sulle kuuluu?:D
Oho
Mäkin tunnistan sut! :D t. K****s
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tunnistan sut! :D t. K****s
Arvasin T.17.4
Seuraatko seksiblogeja? Jos seuraat, niin mitä?
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko seksiblogeja? Jos seuraat, niin mitä?
En oikeestaa.Jos tiedät jotai hyviä ni kerro.Jostai IL joskus luen jonku lyhyen jutun.M42
Housuitta- blogia seuraan ja sen linkeistä tulee käytyä useassa muussakin blogissa. Suosittelen ;)
Lisäksi kuuntelen podgasteja välillä...
Vierailija kirjoitti:
Housuitta- blogia seuraan ja sen linkeistä tulee käytyä useassa muussakin blogissa. Suosittelen ;)
Podcast... miten tää oikeinkirjoitus nyt takkuaa...
Miksi et oo töissä, vai onko vapaa päivä?
Itse vapaa päivää vietän. Epäsäännöllinen työaika...
Vierailija kirjoitti:
Kävin nopee vilasee.Ihan mielenkiintoselta vaikuttaa ja monipuoliselta blogilta.Kiitos vinkistä😚M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcast... miten tää oikeinkirjoitus nyt takkuaa...
Miksi et oo töissä, vai onko vapaa päivä?
Itse vapaa päivää vietän. Epäsäännöllinen työaika...
vapaa päivä.Huomen duuni kutsuu.M42
Miten mieheltä voi pyytää "annelin sorvausta" tahdikkaasti, siten että hän voisi kieltäytyä ilman että tilanne menee liian vaivaannuttavaksi, tai mies järkyttyy? Mulla on hyvin ujo, estoinen mies, vähän sellainen "mammanpoika", eikä hän välttämättä suostu koska tuollainen olisi liian rajua ja tuhmaa. En ole uskaltanut kysyä, etten nolaa itseäni, olisi tosi epämukavaa tulla torjutuksi pervona. Kaipaan miehistä näkökulmaa.
N31 ja olen tosissani
Joopa joo että tällästä sontaa tällä kertaa. Voi että kun täällä ollaan niin luusereita:D ja ap tarkoitin sinua en tuota joka on kommentoinut