Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita tekisit, jos saisit varottomana kateen 180 000, miten olisi jarkevaa sijoittaa, jotta saisi tuplattua rahan? Osakkeisiin? Kesamokkiin, jota sitten vuokraisi? Ja saastotileja j

Vierailija
05.06.2006 |

ja rahastoja oikeastaan aika turha ehdottaa, kun niistä olen jo ottanut selvää. Eli jos täällä on sijoitusihmisiä, tehkää ehdotuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Anna mulle ne, ei olis ongelmia sijoittamisen kanssa.

b) Anna ne mun miehelle, se kyllä hoitelee ne.

c) Anna ne mun lapsilleni, nekin tarvitsee osansa.

;)

Vierailija
2/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta asuntoja muutama vuokrattavaksi. Ei ihan ydinkeskustasta, koska tuottoprosentti niissä pienempi, mutta siitä jostain läheltä. Vuokrasta maksat vastikkeen ja sitten sen jälkeen 28% veroa. Loput saat pääomatuloina. Muista myös, että vuokra-asunnoista on myös kuluja, joten jätä vähän käteen niitä varten. Asuntojen arvot pysyvät hyvin, jos meinaat pitää pidemmän aikaa. Oikeastaan ne kasvavat yleensä. Jos myyt voitolla asunnon, maksat luovutushinnan ja hankintahinnan erotuksesta luovutusvoittoveroa tuon saman 28%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarkoitan kaupungin keskustan läheisyydestä, ei mistää maalaiskylästä. Katso kaupunki, jossa on esim. paljon opiskelijoita.

Vierailija
4/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä aikaa tuo mainitsemasi summa+rahat talon myynnistä olisivat jollain korkeakorkoisella tilillä. rahastot ja osakkeet vaativat pitkän ajan tuottaakseen jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän