Minulle paljastui, että mieheni on lyönyt jotain toista miestä n. 20 vuotiaana.
Ei ole itse puhunut ikinä mitään. Olen paniikissa. Jos on kerta kerran lyönyt, niin voiko lyödä myös minua? Kuulin sattumalta hänen äidiltään eilen, kun kävimme kyläilemässä. Mies ei ollut juuri silloin paikalla. Äiti vaihtoi puheenaihetta, kun huomasi minun vakavoituneen yhtäkkiä. En kotona puhunut mitään, mutta pelkäsin koko yön. Nyt mies on töissä, itse ilmoitin olevani sairaana, ja olen kokeillut rauhoitella itseäni koko päivän. Muuttuuko ihminen oikeasti, ja voiko olla, ettei hän enää lyö? En ole ikinä huomannut hänessä mitään tällaisia piirteitä, mutta voivathan ne olla piilevänä pitkään. Mitä minun pitäisi tehdä?
N23
Kommentit (26)
Jos kyse ei ollut itsepuolustuksesta, jätä hänet. Ei välttämättä naisia lyö, mutta sillä ei ole väliä jos pidät kumpaakin sukupuolta tasa-arvoisena. Haluatko muka jatkaa suhdetta kiusaajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse ei ollut itsepuolustuksesta, jätä hänet. Ei välttämättä naisia lyö, mutta sillä ei ole väliä jos pidät kumpaakin sukupuolta tasa-arvoisena. Haluatko muka jatkaa suhdetta kiusaajan kanssa?
Pitäisikö naisetkin jättää juoruilun takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies ei ole parikymppisenä tapellut?
Minä.
T. M40.
... Jaa niin, en minä mikään mies teille olekaan koska olen tällainen vaaraa karkuun juokseva.
No et todellakaan. Luultavasti olet koulukiusattu nörtti ja tuo lyöjä voisi olla kuvaus kiusaajastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisetkin jättää juoruilun takia?
Jos tarkoitat juoruilulla kiusaamista, niin moraalisesti olisi oikein jättää.
Kyllä se tuosta miehestä kertoo kumminkin sen, että työkalupakissaan on myös ase nimeltä nyrkki tarpeen tullen.
Kyllä se kannattaa huomioida ko. ihmisen kohdalla. Varovaisuus on viisautta.
No et ole, mutta mitäpä sinä meidän elipiteitämme ja hyväksyntäämme kaipaatkaan. Ole oma itses vaan.