Hain ekaa kertaa lasten vaippoja menkkoihin
Olisinpa tajunnut aiemmin. 2 eurolla sain paketillisen 15-25kg lapselle tarkoitettuja vaippoja. Paketissa 10 kappalta. Jos ostan sen 3 euron sidepaketin niin se kestää yhden päivän, tämä 2e kestää 3 päivää. Huhhuh mikä helpotus!!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ostin Lidlistä siteitä, vain 1.19e paketti. Mullakin runsaat kuukautiset.
Kerrankin jotain edullista. Mutta mä pysyn näissä vaipoissani :)
Ilmeisesti jotkut käyttävät new born-vaippoja myös inkontinenssivaivoihin. Ainakin olen törmännyt menopaussi-iän ylittäneisiin naisiin, joilla on kuormakaupalla näitä vaippoja kärryssä. Voihan toki olla että sukuun on juuri syntynyt useampi lapsenlapsi ja mummo hoitaa vaippaostokset... Tai sitten pitäis lähettää tää vinkki NiksiPirkkaan 😉
No mikäs siinä. Pääasia että saa helpotusta oloon.
Muotoilukin on varmaan huippuluokkaa.
Muistan mainoksen "Jenny, se mukavan hintainen terveysside". Joo, Jennyjä oli tarjolla tk.n pukkarissa papan jälkeen. Hirveitä karkeita tönkköjä pötköjä. Näkyi taatusti housuista kilometrin päähän vaikka olis ollu pilkkihaalarit päällä.
Mä vuodin kuin häränkurkku. Käytin imukykyisintä Tampaxia yösiteen kanssa. Pahimpina päivinä tamponi kastui läpi tunnissa.
Bonuksena kovat kivut.
Rahanmeno oli kyllä viimeinen asia mikä siinä tilassa suretti.
Vierailija kirjoitti:
Muotoilukin on varmaan huippuluokkaa.
Muistan mainoksen "Jenny, se mukavan hintainen terveysside". Joo, Jennyjä oli tarjolla tk.n pukkarissa papan jälkeen. Hirveitä karkeita tönkköjä pötköjä. Näkyi taatusti housuista kilometrin päähän vaikka olis ollu pilkkihaalarit päällä.
Ne on kyllä yhtä mukavan tuntuisia housuissa kuin halko.
Minä säästän lihapaketeista ne imutyynyt siteiksi. Kestävät jopa konepesunkin!
Pyytäkää lääkäriltä Caprilon resepti. Verenvuoto vähenee sillä radikaalisti. Oletette muuten kaikki varmaan jo pahasti raudanpuutteisia noilla vuodoilla.
Mä taas ostin Lidlistä siteitä, vain 1.19e paketti. Mullakin runsaat kuukautiset.