Salille puolikuntoisena
Voinko mennä salille vaikka on pientä nuhaa ja hengenahdistusta mutta muuten olo ok? Oli poskiontelotulehdus myös.
Kommentit (37)
Tunnustellen. Jos rasitus tuntuu pahalta, silloin tiedät itse, että lepo on parempi kuin kuntoilu.
Tosin voi sitten vaikka venytellä hyvin.
Jos olisin sinä niin kyl mä menisin reippaasti salille. Reeniä reeniä
En mä nää syytä miks et vois mennä. Siitä vaan:)
Mikä hinku ihmisillä mennä puolikuntoisena rehkimään. Ei hyvää päivää
Hengenahdistus ei kuulosta kauhean hyvältä. Sinuna lepäisin.
Lepoa vaan. Ehdit kyllä reenaamaan. Mut jos muuten ok nii älä ihan täysillä vedä
No mitä jos nyt hyvä ihminen lepäisit siihen asti että tuota "pientä hengenahdistusta" ei enää tunnu. Sydänlihastulehdus tai keuhkokuume ei ole leikin asia. Jos lepäät jokusen päivän lisää niin ei siinä mitään kauheaa kunnonlaskemista tapahdu. Sen sijaan jos saat sen keuhkokuumeen saikkua voi tulla kuukausi tai pari.
Jos aloittaja päättää mennä salille niin se menee. Olkaa hiljaa täydelliset ihmiset
No et mene.
Et mene sairastuttamaan muita terveitä ihmisiä kipeänä.
Hyvänen aika sentään. Saat vain ja ainoastaan PAHAA KARMAA jos teet niin.
Mitä edes saat aikaiseksi puolikuntoisena? On lähes turha treenata painoilla, jos ei voi treenata kunnolla.
Miksi et kokeilisi vaikka rentoa kävelyä kuuman termospullon kanssa ja hörpi vaikka kahvia/teetä luonnossa?
Astmaatikkona en tee mitään treeniä ennen kun pystyn kävelemään esimerkiksi kerrostaloni portaat ilman hengenahdistusta. Ei saa tulla hengenahdistusta tai se olo että sydän nousee kurkkuun. Ja pitkän sairastelun jälkeen kuntoa nostetaan ensin rauhallisilla kävelylenkeillä ja tunnustellaan oloa.
Jos on kauhea palo saada jokin jälkitauti, kuten sydänlihastulehdus, niin ei muuta kuin rehkimään.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittaja päättää mennä salille niin se menee. Olkaa hiljaa täydelliset ihmiset
Mitä sitten kyselee täällä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hinku ihmisillä mennä puolikuntoisena rehkimään. Ei hyvää päivää
Entisenä liikuntafanaatikkona ymmärrän ap:n hingun hyvin. Kun liikunta on arjessa (lähes) ainoa juttu josta saa hyvät fiilikset ja rakastaa omaa lajiaan, houkutus mennä "vähän" kipeänä treenaamaan on valtava.
Hengenahdistus on minulle punainen valo. Suosittelisin että ap lepäilee vielä.
Ystäväni lähes kuoli sydänlihastulehdukseen. Joutui teholle ja oli siellä viikon. Ennen tätä oli terve nuori mies.
Miksi joku alapeukuttaa kaikki asialliset kommentit? Säälittävää.
Eihä sitä pakko ole levätä jos ei halua. Mene ap älä näitä kuuntele
No jos olo ok nii mikä ettei.