Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bonne -soseet vauvalle

Vierailija
21.11.2019 |

Oon nyt laittanut 7 kk vauvalle aamupuuroon Bonnen mustikkaa tai luumua soseena (syön itse samaa). Niissä ei sisällysluettelon mukaan ole kuin sitä 100 % itseään, mun mielestä maku on tosi hyvä ja aito. Jotkut vauvanruuat sen sijaan on jotenki kuin kiisseleitä, ja aika mauttomia. (Omia marjoja ei pakastimessa ole, kun en päässyt poimimaan, ois ollu hankala vauvan kanssa.)

Kysymys kuuluu, onko näissä jotain miks ei sais antaa vauvalle? Sormiruokaillaan muuten, enkä käytä valmisruokia. Ja tietty välillä muussaan puuroon banaania tai raastan omenaa/päärynää, että en joka päivä käytä valmissoseita puurossa. Jotenki tuntuis vaan tyhmältä ostaa kaupasta pakastemustikkaa ja keittää se kotona soseeksi, kun on kerta tämmöinen valmiste olemassa joka vaikuttaa tosi laadukkaalta.

Bonnesta mielipiteitä?:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat suomalaista pakastemustikkaa, sitä ei tarvitse keittää. Jäähdyttää puuronkin hyvin.

Sitten on niitä sosepusseja eri maulla, en nyt muista oliko niissä sokeria. Niistä on meillä laitettu toisinaan.

Bonne on ihan ok.

Vierailija
2/4 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat suomalaista pakastemustikkaa, sitä ei tarvitse keittää. Jäähdyttää puuronkin hyvin.

Sitten on niitä sosepusseja eri maulla, en nyt muista oliko niissä sokeria. Niistä on meillä laitettu toisinaan.

Bonne on ihan ok.

Joo totta, kun on itse keittänyt hedelmäsosetta jääpalamuotissa pakkaseen niin puuro jäähtyy niiden avulla nopeasti samalla kun sose sulaa, malttamattoman vauvan kanssa hyvä juttu. Mä olin elänyt uskossa että kaikki pakastemarjat pitää keittää, myös kotimaiset 🙈 tämäpä helpotti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kotimaisia marjoja tarvitse keittää.

Vierailija
4/4 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oletus että ne kaupan soseet olisi jotenkin huonoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi