Olisipa joskus saanut uuden talon
Ettei aina näissä vanhoissa romutaloissa tarvitsisi asua. Tässäkään talossa ei ole muuta hyvää kuin piha.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen asunut ihan uudessa omakotitalossa, nyt asun paljon ahtaammin. Voin kertoa salaisuuden, ei se elämä ole yhtään sen erilaista vaikka kulissit on komeammat. Onnellisuus ei ole kiinni asuinpaikasta vaan asenteesta elämään.
Kyllä kun asuu vuosikymmenestä toiseen remontin tarpeessa olevassa talossa, niin sekin mielialaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen asunut ihan uudessa omakotitalossa, nyt asun paljon ahtaammin. Voin kertoa salaisuuden, ei se elämä ole yhtään sen erilaista vaikka kulissit on komeammat. Onnellisuus ei ole kiinni asuinpaikasta vaan asenteesta elämään.
Kyllä kun asuu vuosikymmenestä toiseen remontin tarpeessa olevassa talossa, niin sekin mielialaan vaikuttaa.
Ehkä kannattaa sitten remontoida. Mistä muuten niitä uusia taloja SAA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa sitten remontoida. Mistä muuten niitä uusia taloja SAA?
Ei tätä varmaan kannata remontoida. Tarkoitin, että olisi ollut ihanaa, jos olisi pystynyt rakennuttamaan uuden talon.