Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisipa joskus saanut uuden talon

Vierailija
21.11.2019 |

Ettei aina näissä vanhoissa romutaloissa tarvitsisi asua. Tässäkään talossa ei ole muuta hyvää kuin piha.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen asunut ihan uudessa omakotitalossa, nyt asun paljon ahtaammin. Voin kertoa salaisuuden, ei se elämä ole yhtään sen erilaista vaikka kulissit on komeammat. Onnellisuus ei ole kiinni asuinpaikasta vaan asenteesta elämään.

Vierailija
2/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen asunut ihan uudessa omakotitalossa, nyt asun paljon ahtaammin. Voin kertoa salaisuuden, ei se elämä ole yhtään sen erilaista vaikka kulissit on komeammat. Onnellisuus ei ole kiinni asuinpaikasta vaan asenteesta elämään.

Kyllä kun asuu vuosikymmenestä toiseen remontin tarpeessa olevassa talossa, niin sekin mielialaan vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kun asuu vuosikymmenestä toiseen remontin tarpeessa olevassa talossa, niin sekin mielialaan vaikuttaa.

Ehkä kannattaa sitten remontoida. Mistä muuten niitä uusia taloja SAA?

Vierailija
4/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin niitä saadaan. 

Vierailija
5/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa sitten remontoida. Mistä muuten niitä uusia taloja SAA?

Ei tätä varmaan kannata remontoida. Tarkoitin, että olisi ollut ihanaa, jos olisi pystynyt rakennuttamaan uuden talon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi