Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kurittaminen

Vaakamies
21.11.2019 |

Vaimoni ei koskaan ole ollut kovin helppo tapaus, mutta nyt lasten lähdettyä kotoa omille teilleen ja hänen saavutettuaan jonkinlaisen menopaussi-iän hän on muuttunut suorastaan sietämättömäksi raivoajaksi ja kiukuttelijaksi. "Normaaleja" hetkiä on nykyään hyvin harvassa ja raivoamisella ei ole minkäänlaista loogista syytä - silti se kohdistuu minuun teen mitä tahansa tai olen tekemättä mitä tahansa.

Koska tiedän, ettei minkäänlainen keskustelu ole mahdollista ja järjen puhuminen aiheuttaa vain naljailua ja volyymin kohottamista, niin pääsääntöisesti olen yrittänyt olla reagoimatta häneen millään tavoin. Jos katson TV:tä, niin laitan vain volyymia kovemmalle sitä mukaa kun hänen huutamisensa yltyy ja jos istun netissä ja hän tulee viereen sönköttämään tai karjumaan, niin en liikuta eväänikään enkä puhu mitään.

Raja ylittyi kuitenkin parisen viikkoa sitten kun jälleen en regoinut mitenkään ja loppujen lopuksi hän huitaisi minua kämmenellä päähän. Silloin nousin ylös ja tartuin häneen lujasti kiinni, vedin pikkuhousut alas yöpaidan alta ja annoin kymmenkunta kämmenläiskäystä paljaalle pyllylle niin kovaa kuin pystyin. Sitten istuuduin takaisin pöydän ääreen. Hän poistui huoneesta ovet takanaan paukkuen makuuhuoneeseensa. Nukumme nykyään ei huoneissa ja tavatessani hänet seuraavana aamuna hän oli monta tuntia hyvin seesteinen ja jutteli melko normaalisti kerrankin.

Eilen illalla oli taas yksi monen tunnin mittainen "mielipuolen päiväkirjaa" vastaava monologi täydellä volyymilla käynnissä ja väitän, ettei juuri kukaan muu olisi enää pystynyt sitä täysin tyynenä ja reagoimatta kestämään. Niin minä kuitenkin menettelin. Eräässä vaiheessa tuntui silti, että hän olisi suorastaan kerjännyt, että olisin jälleen kerran ottanut kurittajan roolin. Ei hän sitä suoraan sanonut, mutta rivien välistä ja käyttäymisestäkin olin hänet tuntien sellaista aistivinani.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta ja mielipiteitä siitä pitäisikö minun omaksua tällainen "isällinen" rooli silloin, kun hän alentaa itsensä suorastaan infantiiliselle tasolle? Periaatteessa on ihan fiksu ihminen järjenjuoksultaan, mutta nyt on meneillään jonkinlainen persoonallisuushäiriökausi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tutun kuuloista... Hmmm... Pitäisikö minunkin kurittaa vaimoa

Vierailija
2/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte hulluja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi ilmeisesti hyvä mies kun ”pysyt tyynenä” etkä reagoi, mutta tosiasiassa olet mies jollaista kukaan nainen ei halua.

Naiselle mies joka ei reagoi on emotionaalinen painajainen ja turvattomuutta sekä turhautumista aiheuttava, kamala kumppani - yhtälailla kuin miehen painajainen on kontrollifriikki pirttihirmu, joka kulkee jatkuvasti perässä huutamassa ja raivoamassa, nalkuttaa yms.

Jälkimmäistä käytöstä saa kuitenkin välinpitämättömyydellä ja ”tyynellä reagoimattomuudella” esiin ihan tavallisistakin naisista, jotka eivät ole luontaisesti pirttihirmuja - miehen välinpitämättömyys kun aiheuttaa nalkutusta, raivoa, halveksintaa, epätoivoa, pelkoa (joka ilmenee raivolla) jne.

Molemmat olette nyt aivan kujalla ja huonoja toisillenne; toinen raivoaa ja toinen ei reagoi.

Hän yrittää epätoivoisesti saada sinulta edes jotain reaktiota ja huomiota olemassaololleen ja tunteilleen, niin sinä vaan ”pysyt tyynenä” ja pidät sitä vielä jonain saavutuksena?!

Ei se ole, vaan huonon miehen merkki.

Jos haluat pysyä yhdessä etkä erota, niin suosittelisin reagoimaan jotenkin.

Voi olla, että naisesi haluaa esim. vyöstä pyllylle, mutta eihän sen tarvitse mitään väkivaltaista äärireagointia olla jos hänet ja hänen pahan olonsa jotenkin huomioi.

Voit esim. myös ottaa ihan vaan tiukasti kiinni ja käskeä lopettaa, ja katsot mihin tilanne vie. KOHTAAT sen naisen.

Ja jos hän tosiaan on itse implikoinut kaipaavansa jonkinlaista selkäsaunaa, niin kokeilisin sitä, jos siis pystyt siihen.

Osa naisista oikeasti haluaa välillä tuollaista väkivaltaiseksi luettavaa kurinpalautusta kuten piiskaa.

Vierailija
4/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kuritusta, enkä varmaan ole ainoa. Ja ihan selvyydeksi, haluan muuten siis tasa-arvoisen ja toisiamme arvostavan parisuhteen, mutta pientä totista kuritusta ja dominointia olisi niin rauhoittavaa saada. Yritän hissukseen saada nykyistä partneriani niin pitkälle, mutta monet kunnolliset miehet ovat sisäistäneet kaikenlaisen alistamisen ja kivun tuottamisen niin negatiivisiksi asioiksi, etteivät oikein millään uskalla antaa tilaa sellaisille energioille.

Ehkä vaimosi huomasi vasta ekan piiskauksen aikana kuinka rauhoittavalta tuntuukaan kun oma rakas ja luotettava kumppani asettaa tiukat rajat. Mutta on todella tärkeää kurituksen jälkeen antaa tarpeeksi lämpöä, rakkautta ja hellyyttä. Ei saa hylätä.

Ja vielä selvennykseksi, minähän annan mielelläni myös kurinpalautusta kumppanilleni. Pieni dominointi on välillä paikoillaan, ettei toiselle tule liian isoja luuloja itsestään ;)

Vierailija
5/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton ulkopuolinen seksi ei Suomessa ole rikos. Erosin on mahdollinen.

Fyysinen väkivalta sen sijaan on rikos. Lyöminen ilman lupaa, tiedättehän? Siltä varalta, että nämä älyttömät jutut ovat tosia.

Vierailija
7/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsin vaimoa kämmenellä pepulle ja pakaroille aktin aikana. Punaset ovat aktin jälkee. Mukavasti tulee ääntä

Vierailija
8/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään älytöntä. Hyvin monet naiset haluavat alistua miehelleen. Tässäkin tapauksessa vaimosi oli selvästi hyvillään saamistaan läimäyksistä pepulle.

Tuo pitää tehdä väkivallattomasti. Molemminpuolisella kunnioituksella. Komennat hänet syliisi, siten että hän on poikittain jalkojesi päällä peppu paljaana. Sitten kun hän tähän alistuu, hän todennäköisesti myös kiihottuu. Tästä voi jatkaa makuuhuoneen puolelle sitten.

Vierailija
9/10 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen alsitumis-/häpeäfetissi tai siis jotenkin tarvitsen sitä muutaman kerran vuodessa. Yleensä liittyy erityisen stressaaviin ajanjaksoihin. Olen 40+ ns 'johtavassa asemassa' oleva kilttirouva. En siis sekoile reissuillani miesten kanssa, vaikka vientiä vieläkin tuntuisi riittävän.

Minulla on jo pitkältä ajalta tuttu ammatti domina ja master pariskunta, joiden luona käyn säännöllisesti häpäistävänä ja alistumassa. Mieheni tietää ja hyväksyy tämän, itseasiassa vähän alkujaan kannustikin siihen - onpa ollut joskus sessiota seuraamassakin ja kiihottui kyllä hänkin näkemästään. Minulle kuitenkin parasta, kun olen siellä yksin.

Yleensä alkaa jotenkin niin, että alkujuttujen jälkeen en saa puhua kuin kysyttäessä. Master komentaa riisumaan housut /hameen pois ja pimpan paljaaksi hänen istuessaan tuolillaan ja katsellessa. Välillä saan käskyn riisua alausvaatteeni jo töissä ennen saapumistani hänen luokseen tai aamulla saan pukeutumisohjeet meiliini. Kiihotun jo siitä, kun tiedän mitä on tuossa iltapäivällä. 

Kun olen riisunut alapääni hän puhuu julkeasti ja haukkuu minut lutkaksi, huoraksi tai jtn vastaavaa, puristelee rintojani, tukistaa, komentelee vastaamaan jne.  Jos en osaa olla kunnolla, saattaa tulla pikku läpsy ja sitten vuoroin hellii.  Kourii ivaillen ja sormeileekin hävyttömästi kostunutta jalkoväliäni.

Usein käskee valitsemaan valikoimastaan suurimpia dildoja ja kertomaan mitä ajatuksia mielessä liikkuu. Sen jälkeen sitoo minut rivoon asentoon ja käskee pyytämään piiskaa. Läpsii, piiskaa, haukkuu ja minä kiihotun siitä kaikesta julkeudesta ja häpeän tunteesta. Olla siinä jalat sidottuna kokonaan levälleen tai peppu pystyssä hänen nähtensä, vaikka haluaisin olla kiihottumatta. Välillä saan käskyn tyydyttää itseäni niillä himoitsemillani sauvoilla ja hän naureskellen katselee touhuani ja haukkuu. Häpeän sitä kaikkea ja kiihotun vain aina siitä kuitenkin. Hävettää edes myöntää tämä ja erityisesti nolottaa mennä sinne - se alkaa jo niistä puheluista. Usein lopuksi hän julkeasti nussii minut siihen ja käskee kotiin mieheni luokse tunnustamaan tekoseni.

Pervo kai olen, mutta en voi tälle mitään - tarvitsen välillä tällaista, sen jälkeen taas on kevyt mieli.

rouva 40+

Vierailija
10/10 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen vaimo.

Korea ja Kopra.

Itse en voi vaimolleni mitään pahaa tehdä.

Joten johdattelin tilanteeseen missä hän joutui alistumaan kolmelle Nuorelle miehelle.

Eka kerta oli kaksi vaiheinen.

Tiedän että vaimoni on seksi nälkäinen ja pitää yhdynnöistä.

Se ensimmäinen kerta.. Se kun vaimo joutui luopumaan pikkareista ja näyttämään jalkojen välinsä useammalle urokselle jotka himoitsivat.

Kun jalat olivat levällään, miehet ottivat sheivaus välineet ja alkoivat ottamaan pillu karvoja pois. Se oli vaimolle ensimmäinen koitos. Munkin piti pitää vaimoa kiinni.

Katselin kuinka pillu alkoi elää ja valui kiimaa.

Seuraava oli nuoleminen.

Sain eka vuoron, voi luoja mikä tuoksu. Koskaan rouva ollut niin kiimassa.

Toinen koettelemus oli nuolemis juttu. Vaikka kuin vikisi ja voihki orkuissaan ja pyysi lopettamaan,siitä huolimatta nuoleminen jatkui.

Mutta vasta nainnin jälkeen vaimon kiltteys palasi.

Olen aina silloin tällöin kutsunut pojat apuun kun ei ole kotikuri ollut tarpeeksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä