Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On taas tulossa tällainen viikonloppu

Vierailija
21.11.2019 |

Lauantaina lapsella synttärit ja sunnuntaina pelit toisella puolella Suomea. Seuraavana viikonloppuna mies on lauantaina töussä, tekee 6 päivän työviikon ja jossain on sunnuntaina lapsen peli. Yleensä viikonloput menee vähintään peleissä ellei ole muuta ohjelmaa. Onko teillä muilla joskus vapaita viikonloppuja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viikonloppu sukulaisissa, perhe saa painia itsekseen täällä sillävälin!

Vierailija
2/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Elämä on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen viikonloppu olen vapaa tekemään mitä haluan. Itse asiassa olen joka päivä. t. työtön, vela, sinkku

Vierailija
4/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Elämä on valintoja.

Niinhän se on. En mä halua lapselta pelireissuja ja harrastuksia kieltää, kun hän tykkää niistä.

Vierailija
5/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen viikonloppu olen vapaa tekemään mitä haluan. Itse asiassa olen joka päivä. t. työtön, vela, sinkku

Olet varmaankin varsinainen catch.

6/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse järjestettyjä on suurin osa ihmisten kiireistä. Ihmettelen kyllä välillä näitä perheellisten kiireitä ja uupumisia. Raijataan lapsia autolla ees taas koko viikonloppu, ja sitten ihmetellään, kun on ruuhkavuodet.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
7/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti sanoi sen mitä en uskaltanut. Itse järjestettyjä kiireitä suurinosa. Se on oma valinta laittaa lapsi harrastukseen jossa pitää kiertää ympäri maata. Jos noin haluaa elää niin mikäs siinä.

Vierailija
8/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti sanoi sen mitä en uskaltanut. Itse järjestettyjä kiireitä suurinosa. Se on oma valinta laittaa lapsi harrastukseen jossa pitää kiertää ympäri maata. Jos noin haluaa elää niin mikäs siinä.

Lapsi tykkää harrastuksistaan. Oli laitanut laajan terveystarkastuksen lappuun parhaaksi asiakseen elämässä sen, että saa kiertää perheen kanssa kisoissa. Hän tykkää harrastaa.

Vierailija
9/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on turnausmuotoisena pelattava sarja... Turnaukset ovat n. 3 viikon välein, mutta matkaa tulee sen verran aika usein, että perjantaina jo lähdetään reissuun, lauantaina pelit ja paluu sitten joskus lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Nyt on vapaa viikonloppu, mutta teini lähteekin sitten isoskoulutukseen.

10/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tämän teidän perheen härdellin pitäisi kiinnostaa? Ja miksi?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
11/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin tosi kyllästynyt kuuntelemaan tätä humblebraggaamista lasten harrastuskuskauksiin liittyen. Jos se on niin raskasta, niin kohtuullistakaa älkääkä vedotko siihen, että lapset tykkää ja lapset haluaa. Lapset nyt haluaa vaikka kuun taivaalta, mutta on kai koko perheellä oikeus mielekkääseen vapaa-aikaan?

Jos taas tarkoitus on vain rivien välissä leveillä lasten erinomaisuuden aiheuttamalla sirkuksella, niin ihan vapaasti voitte retostella asialla suoraankin, se ärsyttää huomattavasti vähemmän kuin tuo ”voi voi kun pitää taas viikonloppuna ajella Lapin ja Hangon väliä edes takaisin telinevoimistelun/jalkapallon/balettinäytösten etc. takia eikä ehdi nukkumaan minuuttiakaan” -kehuskelu.

Vierailija
12/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin tosi kyllästynyt kuuntelemaan tätä humblebraggaamista lasten harrastuskuskauksiin liittyen. Jos se on niin raskasta, niin kohtuullistakaa älkääkä vedotko siihen, että lapset tykkää ja lapset haluaa. Lapset nyt haluaa vaikka kuun taivaalta, mutta on kai koko perheellä oikeus mielekkääseen vapaa-aikaan?

Jos taas tarkoitus on vain rivien välissä leveillä lasten erinomaisuuden aiheuttamalla sirkuksella, niin ihan vapaasti voitte retostella asialla suoraankin, se ärsyttää huomattavasti vähemmän kuin tuo ”voi voi kun pitää taas viikonloppuna ajella Lapin ja Hangon väliä edes takaisin telinevoimistelun/jalkapallon/balettinäytösten etc. takia eikä ehdi nukkumaan minuuttiakaan” -kehuskelu.

Tämä minuakin häiritsee. Maanantait yhtä väsynyttä valitusta. Kuka käskee?

Vierailija
13/13 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Ja on hiton tylsää.

Jotenkin sitä aina odottaa maanantaita että lapset menee kouluun ja päiväkotiin, ja saa maata yksin kotona ja katsoa netflixiä.