En saa ikinä olla yksin kotona!
Kihisen kiukusta, otin kaksi lomapäivää täksi ja huomiseksi päiväksi, jotta saisin olla yksin kotona kerrankin. Nyt huushollissa norkoileva teini ilmoitti että koulua on tänään tunti ja mies että pitää etäpäivän huomenna. Voi #/_)@(#!! Jos olisin tämän tiennyt, olisin pysynyt töissä! Täytyy varmaan muuttaa yksin asumaan, jotta saisi edes joskus omaa aikaa.
Kommentit (78)
Mitä se perhe on sanonut, kun olet tämän heille sanonut?
Sori nyt vaan, mutta alkaa vanne kiristää päässä jos ei saa koskaan olla yksin!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Tekevät juuri kuten ovat suunnitelleet. Olen yrittänyt vihjata, että viettäisivät joskus isä-teini-päivää jossain, mutta ei!
Minulla sama, eli ymmärrän tarpeesi oikein hyvin. Siksi olen tietoisesti valinnut lapsettomuuden ja olen sinkku. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä se perhe on sanonut, kun tästä on keskusteltu?
Aikansa kutakin. Joskus saat olla yksin niin paljon, että kyllästyt.
No muuta ihmeessä omaan kämppään jos noin paljon ahdistaa olla samassa talossa perheesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Tekevät juuri kuten ovat suunnitelleet. Olen yrittänyt vihjata, että viettäisivät joskus isä-teini-päivää jossain, mutta ei!
Vihjata? Miksi et esim. hankkisi heille lippuja jollekin keikalle, laskettelemaan, jne...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä se perhe on sanonut, kun tästä on keskusteltu?
Ei yhtään mitään. Jatkavat entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
No muuta ihmeessä omaan kämppään jos noin paljon ahdistaa olla samassa talossa perheesi kanssa.
Täytyy varmaan muuttaa, tässä on pian oltu 18 vuotta 24/7 kuin sillit suolassa. Apua ei ole koskaan mistään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjata? Miksi et esim. hankkisi heille lippuja jollekin keikalle, laskettelemaan, jne...?
Aikuinen ja melkein aikuinen saavat itse hommata omat lippunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan muuttaa, tässä on pian oltu 18 vuotta 24/7 kuin sillit suolassa. Apua ei ole koskaan mistään tullut.
Koko tämän ajan olet ollut nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ja melkein aikuinen saavat itse hommata omat lippunsa.
Aikuinen saa sitten kiukutella ihan yksinään, jos ei viitsi tehdä mitään oman tilanteensa eteen.
Hyvää päivän jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tämän ajan olet ollut nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?
Lähestulkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintoja, rakas lapsi valintoja.
No ei kai ketään voi vaatia pysymään poissa kotoaan! Ei edes miestä ja teiniä. Jos ap haluaa omaa aikaa, hänen on jäätävä kotiin silloin kun tietää muiden olevan menossa muualle, tai hänen on mentävä itse muualle.
Eli nyt hän miettii, missä voisi ne vapaapäivänsä viettää. Ota jostain aibnb.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, jätä ne siat.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta 🐷
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ketään voi vaatia pysymään poissa kotoaan! Ei edes miestä ja teiniä. Jos ap haluaa omaa aikaa, hänen on jäätävä kotiin silloin kun tietää muiden olevan menossa muualle, tai hänen on mentävä itse muualle.
Eli nyt hän miettii, missä voisi ne vapaapäivänsä viettää. Ota jostain aibnb.
Katsoin tarkasti lukujärjestyksen, joka näytti täysiä koulupäiviä loppuviikoksi, mutta nyt onkin koeviikko! Miehellä ei pitänyt olla etäpäivää tällä viikolla, mutta kappas kun nyt yhtäkkiä olikin. Niin ne suunnitelmat vaan muuttuu lennossa, en ole ennustaja.
ok