Päivillä on ollut 200 seksikumppania
Iltalehden juttunen.
Ehtiskö sitä vielä, 46v helmikuussa ja vasta alle 20 rassailijaa..?
Ehdotuksia?
En halua olla estynyt.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastelee paljon, on aktiivinen ja osaava, niin taidoiltaan kuin luonteeltaankin miellyttävä. Vehkeissä ei ole laskuria kellään.
Hurskastelu omalla kokemuksen, taidon ja
libidon puutteella sekä siihen liittyvä muiden tuomitseminen on TYPERÄÄ.Ei ole pakko nauttia, mutta ei myöskään ole oikeutta tuomita muita.
Pitkässä parisuhteessa on helposti rakastellut tuhansia kertoja, vaikka kumppaneita olisi vain yksi.
No toki, mutta mitä siinä oppii muuta kuin sen yhden ihmisen rutiinit?
Kuvitteletko kaikkien olevan samanlaisia?
Intohimo hiipuu noin sadan yhdyntäkerran jälkeen, kun mikään ei enää ole uutta ja säväyttävää. Ja annas kun arvaan; sinulle seksi = penetraatio. Se on hyvin suppea käsitys aiheesta.
Väärin meni, mutta mitä muuta voi olettaa ihmiseltä, jolle intohio loppuu jo sadan yhdyntäkerran jälkeen. Mitä intohimoa se edes on?
Varovasti laskeskellen olen 30 yhdessäolovuoden aikana pannut vaimoani noin 7 000 kertaa.
Uusia yhden yön suhteita samaan tarvittaisiin 4-5 joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastelee paljon, on aktiivinen ja osaava, niin taidoiltaan kuin luonteeltaankin miellyttävä. Vehkeissä ei ole laskuria kellään.
Hurskastelu omalla kokemuksen, taidon ja
libidon puutteella sekä siihen liittyvä muiden tuomitseminen on TYPERÄÄ.Ei ole pakko nauttia, mutta ei myöskään ole oikeutta tuomita muita.
Pitkässä parisuhteessa on helposti rakastellut tuhansia kertoja, vaikka kumppaneita olisi vain yksi.
No toki, mutta mitä siinä oppii muuta kuin sen yhden ihmisen rutiinit?
Kuvitteletko kaikkien olevan samanlaisia?
Intohimo hiipuu noin sadan yhdyntäkerran jälkeen, kun mikään ei enää ole uutta ja säväyttävää. Ja annas kun arvaan; sinulle seksi = penetraatio. Se on hyvin suppea käsitys aiheesta.
Ehkä intohimo hiipuu jos ei ole kovin paljon taitoa ja libidoa. Taitoa voi kerryttää kokemuksella ja toisen tuntemisella, mutta libidon ja luonteen kehittäminen saattaa olla haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenen agendalla on ihannoida useita seksikumppaneita ja väittää ettei siitä olisi haittaa, kun kaikki psykologiset tutkimukset paljastavat neuroottisuuden, lyhyiden parisuhteiden jne olevan selvästi suuri riski sekä mielenterveydelle että somaattiselle terveydelle.
Noissa kyllä kausaliteetti menee aika selvästi toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Varovasti laskeskellen olen 30 yhdessäolovuoden aikana pannut vaimoani noin 7 000 kertaa.
Minulla taas oli sinkkuna useammin seksiä, kuin +10v parisuhteessa ihan alkua ja alkuraskauksia lukuunottamatta. Se kai se syy oli eroonkin.
M39
0 käynyt sisässä, pelkkä dildo. Kerran olin antamassa uteliaisuudesta ja paineesta olla normaali mutta onneksi näin ei käynytkään. Teininä yhdistin seksin rakkauteen, ajattelin että miten tyhmää tehdä mitään vain himosta. Nyt ymmärrän kyllä mutta siltikin aion palata tuohon ajatteluun kun näin pitkään (olen välillä 25-30) on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa minullakin tuollainen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan vanhanaikainen , mutta mielestäni hyvään seksiin kuuluu myös tunteet ja rakkaus. Pelkkään seksiin voi käyttää masturbaatiota, eikä silloin tauditkaan tartu. Joku sairaushan se on tuokin. Tai toimittajan päiväuni.
Kokeile joskus panemista. Huomaat kyllä eron.
Luulin jo kommentoineeni, että Päivit ja heidän kanssasisaret ovat todella tarpeellisia monille yksinäisille miehille, tai miehille jotka ovat pysyvien suhteiden välissä. Mieluummin sitä tyhjentää itsensä Päivin pilluun, suuhun tai pyllyyn kuin omaan käteen, ja Päivikin saa taas yhden uuden mieskokemuksen.
Eron jälkeen painin parissa vuodessa sinkkuna noin 80 kumppanin kanssa ja jos kaikki olisi vielä tutustumisenkin jälkeen kelvannut, niin luvussa olisi ehkä 30 lisää. Mutta olin aika kranttu.
Että jos Päivillä sinkkuvuosia takana enemmän, niin ei yhtään ihmetytä tuo luku.
Itseä kiihotti/koukutti nähdä ja kokea aina uusi nainen intiimissä kosketuksessa alastomana. Varsinkin nuorempien iho oli niin sileä ja kimmoisa, että pelkästä kosketuksesta sai huumaavan olon. Toinen mikä boostasi varsinkin alkuun, oli kun sain ylistystä sänkytaidoistani. Samalla tuli kyllä opittuakin paljon, koska kohtasi hyvin erilaisia mieltymyksiä ja tapoja kiihottua.
Mutta lopulta tuo alkoi enemmän kuluttamaan henkisesti kuin antamaan. Viimeisen kymmenen kumppanin kohdalla tajusin, että olin addiktiossa ja arjessani oli koko ajan läsnä semmoinen uuden hakemisen jännitys. Työssäkin piippasi viestiä, tuli mätsiä ja keskittyminen herpaantui.
Puoli vuotta sapattia ja sitten osui kohdalle se oikea ihminen.