Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen perhe ihme jankkaajia. Väittävät hädissään vastaan, vaikka ovat väärässä. En jaksa! Menee hermo!!

Vierailija
20.11.2019 |

Miehellä sisko ja veli. Olen jo tottunut siihen, että mies välillä jankkaa vastaan jostain aivan turhasta. Jankkaa, vaikka huomaisi olevansa väärässä. Nyt olen tajunnut, että sisko ja veli ovat samanlaisia. Väittävät vastaan aivan naurettavista asioista. Siis päivänselvistä virheistäkin alkavat inttää.

Täysin tosia esimerkkejä. Väittävät, että..

- hius kasvaa vain latvasta, ei juuresta (juuri"kasvu" on vain haalistumaa)
- norjalaiset eivät ymmärrä ruotsalaisia, eivätkä ruotsalaiset norjalaisia (siis kieli)
- näköä voi jumpata, jos välillä jättää käyttämättä silmälaseja - näkö paranee
- vauva ei kuule kohdussa mitään lapsiveden takia (menee korviin)

Alan olla epätoivoinen. Ollaan seurusteltu miehen kanssa nyt vuosi ja kuvittelin, että tämä alkaisi olla tosi vakavaa. Mies on muuten fiksu, kouluttautunut, hyväkäytöksinen ja ihana, mutta tällaiset asiat hämmentävät. Ja siis se, että koko sisaruskolmikko on samanlaisia. Kuin tynnyrissä kasvaneita outoine mielipiteineen ja käsityksineen. Enkä tajua, miten joku voi tällaisena googlailun kulta-aikana alkaa väittää asioita, jotka ovat sekunnissa todistettavissa vääriksi. Olen useasti heille näyttänyt esim. kansainvälisiä yliopistotason tutkimuksia jostain aiheesta, mutta ne ovat heille vain "fake news" ja minä en ole medialukutaitoinen.

Mitä teen? Onko tällaisen ihmisen (ja perheen!!) kanssa tulevaisuutta!?!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän edes suomalainen välttämättä ymmärrä suomalaista, vai puhuuko esim ap sujuvaa saamea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla