Miten te naiset suhtaudutte siihen, kun mies silittää hiuksista?
Itse tykkään silittää naisystävääni esim. silloin, kun katsomme yhdessä olohuoneen sohvalla jotain leffaa.
Miten te naiset yleensä koette silittämisen? Tuntuuko se mukavalta hellyydenosoitukselta vai "turhalta lähmimiseltä"?
Kommentit (76)
En pidä ollenkaan. Vastenmielistä ja häiritsevää.
Se on ehkä paras hellyyden osoitus ikinä. Se tai otsan silittäminen
En tykkää yhtään, että mun hiuksiin tai päähän kosketaan.
Muuten on kiva, että silitetään, mutta naama, pää ja hiukset on sellaiset mistä en tykkää, että sörkitään.
Minä rakastan mieheni kosketusta. Mutta iholla. En tykkää pään silityksestä. Mulla on paksut hiukset, ja se silitys on eleenä kiva, mutta tuntuu lähinnä siltä kuin joku silittäisi karvalakkia sun päässä. (Koskaan en käytä lakkia, talvella suojaan korvat, mutta päähän ei tule koskaan kylmä.)
Voi, kun olisi ihanaa jos mies silittäisiä minua hiuksista...tai edes tulisi lähelleni. On mörökölli eikä osoita mitään hellyyttä..
Toivoisin, että kädet pysyvät kaulan alapuolella.
Hiusten silittämistä vastaan ei ole mitään, mutta en usko, että jää siihen ja sitten herää seuraavana aamuna flunssassa tai näppyjä naamassa, kun käsihygienia on mitä on suurella osalla ihmisistä.
Eipä ole kukaan mies ikinä silittänyt hiuksista, tuntuisi varmaan hyvältä.
Saisi kyllä joskus läimäyttää myös hellästi pyllylle.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ollenkaan. Vastenmielistä ja häiritsevää.
Riippuu ihan miehestä. On osunut kohdalle sellainen jossa vaikuttaa laskelmoidulta tai paremminkin mekaaniselta.
Naisethan eivät ole koneita tai edes kissoja. Terve mies kyllä ymmärtää tämän.
Jos se on mun oma mies, silittäminen on kiva hellyydenosoitus. Mutta kellään muulla ei kyllä ole asiaa.
Kerran ekojen treffien jälkeen yhden miehen kanssa halattiin ja mies halatessa silitti mun hiuksia. Musta se oli jotenkin creepy siinä tilanteessa, kun vasta ekan kerran tavattiin.
Minä voisin hellyyttä jakaa ja hiuksia silittää koska oma vaimo ei anna edes koske koska hän ei siitä tykkää