Miten te naiset suhtaudutte siihen, kun mies silittää hiuksista?
Itse tykkään silittää naisystävääni esim. silloin, kun katsomme yhdessä olohuoneen sohvalla jotain leffaa.
Miten te naiset yleensä koette silittämisen? Tuntuuko se mukavalta hellyydenosoitukselta vai "turhalta lähmimiseltä"?
Kommentit (76)
No minä ainaki nautin kovasti kun mies silittelee tukkaa ja päätä. Ihanaa! Ja pidän itteä ihan nykyaikasena feministinä. Hellyys ei ole alistavaa, hellinhän minäkin häntä eikä se ole alistamista 😊
Todella ihanaa ja rentouttavaa.
30 vuotta on meillä ollut tapana katsoa yhdessä jotain ohjelmaa niin että pääni on mieheni sylissä.
Istuin töissä lattialla näpräämässä puhelinta (ei ollut töitä mitä tehdä joten jotenkin piti saada pitkä päivä kulumaan). Esimiessetämies tuli ja silitti päästä ohimennen. Meinasin oksentaa.
En ole koira. Minä puren, jos joku yrittää lääppiä.
Ei, yäk. En voi sietää hiusten koskettelua, tämän takia leikkaan hiukset aina itse, kampaajalla käyminen nuorena oli ihan kidutusta.
Kaulan hipaiseminen on vielä jotakuinkin ok, mutta hiukset ehdoton ei. En tykkää kyllä koskettelusta ylipäätään muutenkaan. Yh. Ahdistavaa.
Se olisi ihanaa! Valitettavasti mieheni ei koskaan tee sitä. Eikä muutenkaan koskettele tai helli. Kaipaisin kosketusta kovssti, mutta haaveeksi jää.
Ok normaalilta. Sitten jos miehellä joku hiusfetissi tai fantasiointi niin yöks. Merkki epävakaudesta.
Tekispä mun ihastus noin. Mutta hän ei helli eikä kerro että tykkää.
Olis myös ihanaa jos ottaisi päästä kiinni ja suutelisi kuten intohimoisissa leffoissa.
Saa vain arvailla tykkääkö vai ei.
Sekoan täysin! Rakastan sitä että mun hiuksia ja ihoa silitellän
En oikein tykkää. Outo hiplaaminen ärsyttää. Parempi on tavallinen halailu ja vaikka niskahieronta.
Rakastan sitä kun mies laittaa kätensä hiusteni tyveen ja hiukan puristaa hiuksia. Samalla halaa tai pitää rintaansa vasten, jos vielä suutelee niin sytyn totaalisesti. Hiusten silittely, harjaaminen ja vaikka letitys on ihanaa myös.
Tykkään. Mulla oli miesystävä, joka usein silitti mun hiuksia. Valitettavasti hän ei kuitenkaan välittänyt musta enempää ja halusi olla vain fwb. Hiusten silittely tuntui enemmältikin välittämisestä kuin lopulta oli.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtää, jos joku koskee mun pitkiin hiuksiin. En muutenkaan tykkää mistään hiplailusta. Kunnon otteet pitää olla.
Kurkusta kiinni ja avaria poskille!
On söpöä, mutta en tykkää silityksestä koko leffan ajan. Muutama sipaisu silloin tällöin riittää, koska muuten tukka on ihan rasvainen. Eri juttu jos ollaan menossa sen jälkeen saunaan tai ollaan mökillä metsäläislookissa.
En tykkää. Meillä on koira ja kissoja, joita silitetään. Puolihuolimaton lääppäisy on lähinnä alentavaa. Parempi vaihtoehto on vaikka muutaman sekunnin kestävä keskittynyt halaus ilman kännyä tms.Eikä välttämättä edes joka päivä, koska niin vaativa en ole. Nimim. 26 vuotta yhdessä.
En pidä hiusten silittelystä yhtään. Ne likaantuu ja mulla on ollut anemia ja hiustenlähtöä ja päänahka on tosi herkkä. Muu silittely on ok, jos on tarpeeksi voimakasta silittämistä. Etenkin väsyneenä sellainen kevyt silittely sattuu ja ärsyttää. Tykkään enemmän ns. kunnon otteista, en silittelystä.
en tykkää enkä mistäkään muusta hiplailusta. En ole läheisyys ihminen muutenkaan. Ja jos haluan katsoa jotain elokuvaa, niin silloin katsotaan elokuvaa, eikä räplätä.
Vierailija kirjoitti:
tykkään jos voin luottaa että se jää siihen hiusten silittelyyn
Ainoa oikea neuvo tuohon: jätä se sika.
Niin minäkin jättäisin aivan välittömästi jos alkaisi yhtään johonkin tollaseen.
Mun mielestä se on aivan ihanaa. <3 Sellainen tosi herkkä ja hellä, osoittaa että olemme tosi läheisiä. Jos olisin kissa, kehräisin.