Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset suhtaudutte siihen, kun mies silittää hiuksista?

Vierailija
20.11.2019 |

Itse tykkään silittää naisystävääni esim. silloin, kun katsomme yhdessä olohuoneen sohvalla jotain leffaa.

Miten te naiset yleensä koette silittämisen? Tuntuuko se mukavalta hellyydenosoitukselta vai "turhalta lähmimiseltä"?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni silittää hiuksiani mutta valitettavasti rauta on usein liian kuuma.

Painaako se sillä raudalla, tasaisesti molemmille puolille naama samanlaiset silitysraudan jäljet ? On aika keskentekoisen näköistä jos "vain" toispuoleisesti. Tietty sen voi aina korjata jälkeenpäin vaikka hivauttamalla ympärikorvia molemmin puolin, niin on se työn jälki tasaisempaa ja laadukkaamman näköistä.

Vierailija
22/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten silittäminen tuntuu taivaalliselta, tekee mieli painautua tiukemmin kainaloon ja kehrätä kuin kissa. Useimmiten en uskalla liikahtaakaan ettei mies vain havahtuisi ja lopettaisi paijausta.

Vierailija
24/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tykkää. Tulee sellainen alistuva pikkutyttöfiilis. Tai no johonkin sm-leikkiin liityen olisi ok.

Vierailija
25/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten silittäminen tuntuu taivaalliselta, tekee mieli painautua tiukemmin kainaloon ja kehrätä kuin kissa. Useimmiten en uskalla liikahtaakaan ettei mies vain havahtuisi ja lopettaisi paijausta.

Ihan mahtava kisu, en kyl lopettais jos vielä joskus kaltaisesi löydän jostain. 

Vierailija
26/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koira. En tarvitse silittämistä.

Vierailija
27/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarttee paijaamista ja haleja. 

Vierailija
28/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tykkäisin. Vaan en muista että mies ois ikinä moiseen hellyyteen äitynyt. Toinen mitä rakastaisin, olisi se että mies upottaisi kädet mun hiuksiin ja vetäisi suudelmaan. Siitäkin saa vain haaveilla.

Vierailija
29/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just mukavaa ei-seksuaalista hellyyttä ja läheisyyttä, jollaista välillä tarvitsee. 

Minusta tuo sopii vanhemman ja lapsen välille. Ei parisuhteeseen.

Silitän lasteni hiuksia, isäni silitti minun hiuksiani (ainakin kun kehui minun olevan hyvä tyttö), mutta en halua tuollaista 'hyvä, kiltti tyttö " -kehua puolisoltani. Se olisi outoa.

Vierailija
30/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä. En ole mikään koira tai hevonen.🐶

Vierailija
31/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit eivät ehkä halua, että mies hallitsee heitä silittämällä.

Vierailija
32/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää silittelystä, tuntuu vaan että tukka tulee likaiseksi. Mutta päänahan hieronnasta, sellasesta varovaisesta koskettelusta ja letityksestä tykkään todella paljon.

Vierailija
33/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa aivan sulan siihen kun mieheni silittää ja koskee hiuksiini ja niskaani sekä kasvojen hiusrajaan.

Moni mies ei ymmärrå mikä voima miehen hellällä kosketuksella on ja nimenomaan silloinkin kun kosketus ei johda seksiin vaikka viimeksi mainittu ei minulle haittaa.

Vierailija
34/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Tuntuu hyvalta, tietysti. Mun mies myos joskus rapsuttaa mun paata (siis silleen kun koiraa rapsutetaan vaikka korvan takaa), tuolloin ajattelen aina etta nyt silla on mennyt sekaisin kumpi on kumpi (siis meilla on myos se koira, ja ollaan usein sohvalla kolmisin :D).

Sua ei häiritse, että mies kohtelee sua ja koiraa samoin?

Vierailija
35/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Tuntuu hyvalta, tietysti. Mun mies myos joskus rapsuttaa mun paata (siis silleen kun koiraa rapsutetaan vaikka korvan takaa), tuolloin ajattelen aina etta nyt silla on mennyt sekaisin kumpi on kumpi (siis meilla on myos se koira, ja ollaan usein sohvalla kolmisin :D).

Sua ei häiritse, että mies kohtelee sua ja koiraa samoin?

Ei, silla han rakastaa meita molempia. Me ollaan hanen perhe. <3 

Kysyn viela kun paasen kotiin, hairitseeko tama koiraa. ;) 

Vierailija
36/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen hyvin surullinen, toimii hyvänä lohduttavana eleenä, muuten en välitä. Sängyssä tukasta vetäminen on plussaa.

Vierailija
37/76 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/76 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pikkujouluissa yksi mies kosketteli hiuksiani ja olin ihan sulaa vahaa sen jälkeen. Kiihotuin ihan todella paljon.

Joten kyllä, tykkään.

Vierailija
39/76 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hiusten silittelystä tosi paljon. Leffaa katsellessa sohvalla on parasta, mitä mies voi tehdä. Selän silittely tuntuu hyvältä myös.

Joskus meillä mies silittelee/rapsuttelee mua yhdellä kädellä ja koiraa toisella :).

Vierailija
40/76 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän