Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten on vaikea ymmärtää naisten miesmakua

Vierailija
20.11.2019 |

Miehille naisen viehättävyys on sitä, että naisella on kauniit kasvot ja hyvä kroppa. Ei ole olemassa miestä joka voisi todeta naisen olevan kaunis muttei tunne mitään seksuaalista vetoa häneen. Miehen aivot eivät ole niin monimutkaiset vaan hyvinkin yksinkertaiset - kaunis nainen on heille aina juuri se minkä haluavat itselleen.

Naisille taas miehen vetovoimaisuuteen tarvitaan paljon enemmän kuin komeat kasvot ja hyvä kroppa - usein naisten miesmaku on paljon persoonallisempi, koska jopa yleisten ihanteiden vastainen, jopa ruma mutta monissa asioissa taitava ja karismaattinen mies on paljon puoleensavetävämpi kuin komea ja hyväkroppainen mallipoika, jolla on vain ulkonäkönsä. Nainen voi todeta miehen olevan komea, mutta usein nainen huomauttaa lauseen lopuksi, että vaikka joku mies komea onkin, ei hän ole juuri tämän naisen makuun.

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (757)

Vierailija
1/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
2/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, pitääkä tuo juttu miesten naismausta paikkaansa, mutta olen samaa mieltä naisten miesmaun kohdalla.

Tällaisesta karismaattisesta, mutta ihanteiden vastaisesta ja jopa rumasta miehestä käy esimerkiksi brittinäyttelijä Jared Harris.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia miesten on vaikea ymmärtää ettei naiset todellisuudessa kuolaa juurikaan niiden lentäjämallipankkiirileukakirurgien perään koska heille se marilynmonroebritneyshakirajenniferlopez on unelma ( jota harva voi kuitenkaan saada ja tyydytään naapurin päiviin. )

Nainen ei tyydy naapurin sakkeen vaan sakke on naisen silmissä unelma.

Vierailija
4/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa asuva, kouluttamaton ja työtön tissiposki taas miettii, että on ne naiset ilkeitä, kun ei tissiposki kiinnosta. Hoh hoijaa.

Vierailija
5/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin kommentoida vain tuohon "naisten miesmaku" -osioon, ja siita olen samaa mielta. 

Vierailija
6/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, pitääkä tuo juttu miesten naismausta paikkaansa, mutta olen samaa mieltä naisten miesmaun kohdalla.

Tällaisesta karismaattisesta, mutta ihanteiden vastaisesta ja jopa rumasta miehestä käy esimerkiksi brittinäyttelijä Jared Harris.

Piti googlata tuo Jared Harris, koska nimi ei sanonut minulle mitään. Ei hän kyllä komea ole, mutta jollain tavalla karismaattinen. Toisaalta heteromiehenä en oikein osaa katsoa miehiä naisen silmin.

Vierailija
7/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista naisten yliarvioimista minusta tuollainen väite...

Vierailija
8/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tämä on vaan hyvä niin rumat ja tyhmätkin saa kun sattuu oikea nainen paikalle. No naiset taas saa koska, tiedätte...

Vierailija
9/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Naisena voin kommentoida vain tuohon "naisten miesmaku" -osioon, ja siita olen samaa mielta. 

Minulle kaunis nainen ei ole haluttava kumppani, jos hän ei ole myös seksikäs. Seksikkyys on minulle kauneutta tärkeämpää kumppanin valinnassa.

M30

Vierailija
10/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jared Harris.... huh huh...

Sanotaan näin, että yksittäisiä, erikoisennäköisistä miehistä pitäviä naisia varmaan on (kuten edellä nähtiin), mutta kyllä pääpiirteissään naisten miesmaku on aika hyvin luonnehdittavissa kuitenkin. On totta, että moni muukin seikka ratkaisee, mutta kyllä naisilla on kuitenkin silmää ihan miesten ulkonäöllekin. Ongelma miesten ymmärryksen kannalta tulee vain siitä, että miehet itse pitävät hyvännäköisenä ihan erinäköisiä miehiä. Käsittääkseni se on ihan todistettu juttu, että miesten mielestä hyvännäköinen mies on huomattava lihaksikas testosteronimöykky, kun taas naiset keskimäärit pitävät ei-niin-lihaksikkaista ja liikkeiltään jopa hieman kissamaisista miehistä. Tätä miehet taas eivät voi ymmärtää. 

Vierailija
11/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tämä on vaan hyvä niin rumat ja tyhmätkin saa kun sattuu oikea nainen paikalle. No naiset taas saa koska, tiedätte...

Soittiko kukaan sille joka ei ollut saanut senssipalstallakaan mitään kontaktia? Sehän huuteli täällä miesten perään. Olisitte nyt menneet moikkaamaan häntä!

Vierailija
12/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten osuus pitää paikkaansa omalla kohdalla.

Vierailija
13/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti googlata tuo Jared Harris, koska nimi ei sanonut minulle mitään. Ei hän kyllä komea ole, mutta jollain tavalla karismaattinen. Toisaalta heteromiehenä en oikein osaa katsoa miehiä naisen silmin.

Hän tekee hienoja rooleja esim. Mad Menissä, Tshernobylissa sekä The Crownin ensimmäisellä tuotantokaudella. Paremmin se karisma tulee esiin rooleissa kuin kuvissa. Ei voi kuitenkaan sanoa, että Jared Harris olisi kovinkaan monen mielestä varsinaisesti komea, tässä on nyt juuri kyse siitä karismasta.

Vierailija
14/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia miesten on vaikea ymmärtää ettei naiset todellisuudessa kuolaa juurikaan niiden lentäjämallipankkiirileukakirurgien perään koska heille se marilynmonroebritneyshakirajenniferlopez on unelma ( jota harva voi kuitenkaan saada ja tyydytään naapurin päiviin. )

Nainen ei tyydy naapurin sakkeen vaan sakke on naisen silmissä unelma.

Puhumattakaan siitä, että naapurin Päivi saattaa ulkonäössä hakata leikellyt britneyt mennen tullen, kunhan sipaisee vähän punahuulta ja päästää kutrit liehumaan...

Olen tavannut miehiä, jotka "vannovat" luonnollisen kauneuden nimeen ja sitten kuolaavat näiden leikeltyjen ja maalattujen tähtösten perään.

Punaisella huulipunalla tutkitusti saa miesten huomion. Joten tämän tiedostamalla luonnonkauniskin pääsee vähällä vaivalla tähtiluokkaan - ei tarvitse miehen tyytyä siihen mitä saa vaan voi liputtaa ylpeänä, kunhan Päivi muistaa huulkkaria laittaa.

Vierailija
15/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun nainen on todella sexy ja haluttava vaikka kiloja onkin varteen kertynyt. En vaihtaisi pois mistään hinnasta. Meikäläisen bmi 23 ja puolison 26.

M46

Vierailija
16/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jared Harris.... huh huh...

Sanotaan näin, että yksittäisiä, erikoisennäköisistä miehistä pitäviä naisia varmaan on (kuten edellä nähtiin), mutta kyllä pääpiirteissään naisten miesmaku on aika hyvin luonnehdittavissa kuitenkin. On totta, että moni muukin seikka ratkaisee, mutta kyllä naisilla on kuitenkin silmää ihan miesten ulkonäöllekin. Ongelma miesten ymmärryksen kannalta tulee vain siitä, että miehet itse pitävät hyvännäköisenä ihan erinäköisiä miehiä. Käsittääkseni se on ihan todistettu juttu, että miesten mielestä hyvännäköinen mies on huomattava lihaksikas testosteronimöykky, kun taas naiset keskimäärit pitävät ei-niin-lihaksikkaista ja liikkeiltään jopa hieman kissamaisista miehistä. Tätä miehet taas eivät voi ymmärtää. 

Sä et ehkä nyt ihan sisäistänyt sitä, mistä tuossa puhuttiin. Ei komeasta ulkonäöstä, vaan karismasta, mikä oli avauksenkin aihe.

Vierailija
17/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHAN KAIKKI MIEHET ÖLIÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Onko tämä mölyäminen jonkinlainen kommentti avaukseen? Jos, niin mihin? Vai onko nyt kyse siitä, että möykkäämällä haet huomiota? No, nyt olet saanut sitä.

Vierailija
18/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia en halua parisuhteeseen vaikka se olisikin haaveeni. Miksi olisin miehen kanssa joka on ihanteeni mutta minä olisin hänelle vain se johon hän on joutunut tyytymään? Epätyydyttävä suhde molemmille, ei kiitos. Olen mieluummin yksin vaikka sekään ei ole mikään nautinto. Kaipaan seksiä ja seuraa.

Vierailija
19/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, ei todellakaan ole vaikea ymmärtää tuota.

Minä ainakin miehenä olen aina tiennyt tuon ap tekstin itsestäänselvyydeksi.

Ei ole vaikea ymmärtää suurimmalle osalle miehistä, miksi väität moista? Ehkä jotkut Disneyfantasiapoitsulit eivät ymmärrä tätä.

T: Mies

Vierailija
20/757 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten naismaku on ap:lla kohdillaan ainakin mitä tulee seksiin, mutta ei seksiin kelpaava nainen ole sama asia kuin suhteeseen kelpaava nainen.

Aika harva ottaa vakavaan suhteeseen kaikkia noita naisia jotka ovat vain kauniita, kyllä siinä muutakin on oltava.

/21