Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeilleet law of attractionia?

Vierailija
19.11.2019 |

Miten on toiminut? Asiallisia vastauksia kiitos, tiedän että luultavasti huuhaata...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jääkaappimangetti pysyy hienosti kiinni jääkaapinovessa!

Vierailija
2/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja ei toiminut. Mutta omapa vikani kun sisäinen värinäni ei vastannut toiveita joita universumille heitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toimii ainakin jollain tasolla. Esim jos ajattelet pessimistisesti, onnistumisen mahdollisuus yleensä laskee!

Vierailija
4/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli? Ihan olen tutustunut ihmiseen ihmisenä enkä minkään vetovoiman kautta. Rutiköyhänä tässä on oltu eikä siltikään ole tarvinnut olla yksin.

Vierailija
5/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko tuollaiseen mitenkään sokeasti. Mutta omat ajattelumallit (onko myönteinen vai kielteinen) tahtoo kyllä heijastua elämään monella tavalla. Eniten näkyy ihmissuhteissa varmaan. Jos on positiivinen asenne elämään, se vetää muita ihmisiä puoleensa, koska positiivisen ihmisen seurassa on usein mukava olla. Siihen että rikastuisi tuolla tavalla, en usko pätkääkään. Monet rikastuneet ovat kaikkea muuta kuin positiivisia ihmisiä, kylläkin sinnikkäitä.

Vierailija
6/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan elän sen avulla. Ei, en ole saanut lottovoittoa, eikä lapseni parantunut vakavasta sairaudesta. Mutta en ajattelekaan, että se olisi jonkinlainen automaatti. Emme me voi omalla itsellämme määrätä, kuka syntyy ja kuka kuolee. Ajattelen pikemminkin, että se on oman elämän laatua nostava asia. Jo sillä on arvoa, että pidän koko ajan mieleni tavoitteessa ja hyvässä, enkä ajattele asioita negatiivisen kautta. 

Oli se sitten sattumaa tai ei, niin olen kyllä ihan seuraavia konkreettisia asioita saavuttanut: selvinnyt  hyvin vaikeasta avioerosta ehjin nahoin, saanut unelmieni miehen, saanut bonuksia ja palkankorotuksia ja ylityömahdollisuuksia aikoina jolloin ne olivat organisaatiossa kiellettyjä, noussut urallani ilman erillisiä toimia...... ehkä nämä kaikki ovat asioita, jotka kaikki ihmiset saavat jossain elämänsä aikana, mutta minun kohdallani ne ovat tapahtuneet muutaman kuukauden aktiivisen law of attractionin ohjeiden mukaisen toiminnan jälkeen. Sattumaa tai ei. 

Vierailija
7/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vähän se teoreettinen ongelma, että mitä jos kaikki alkaisivat noudattaa noita ohjeita? Voisivatko kaikki yhtäkkiä rikastua? Silloinhan täytyisi koko talouden tuottavuuden yhtäkkiä dramaattisesti nousta ylöspäin. Ja mitenköhän se sitten olisi mahdollista?

Vierailija
8/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vähän se teoreettinen ongelma, että mitä jos kaikki alkaisivat noudattaa noita ohjeita? Voisivatko kaikki yhtäkkiä rikastua? Silloinhan täytyisi koko talouden tuottavuuden yhtäkkiä dramaattisesti nousta ylöspäin. Ja mitenköhän se sitten olisi mahdollista?

Ei kaikki halua rikastua samoin kuin eivät kaikki halua samanlaista miestä/naista (vaikka av niin uskotteleekin). Muutenkin maailmassa on 3-4 miljardia dollaria rahaa, jolla ei ole omistajaa. EU:lla ja sijoittajilla on ongelma, että heillä on rahaa, mutta ei kohteita, mihin sijoittaa. Kyllä maailmassa rahaa on. 

Enkä itse usko vetovoiman lakiin siten, että kun haluat miljoonan, että se tipahtaa syliin. Se tulee sinulle siten, että sinulle tarjoutuu mahdollisuuksia tehdä asioita, joista se miljoona on kerättävissä. 

Vierailija
9/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v aloitin lukemaan law of attraction teoksia ja nyt olen 52v eikä ole kuin huonompaan suuntaan mennyt. Ei töitä, ei rahaa, ei vaimoa, ei terveyttä. Kaikkia tekniikoita olen kokeillu ja kaikki kirjat  ja videot käynyt läpi. Olen meditoinnut tunteja päivässä, hengitellyt hurjana, olen visualisoinnut paljon, antautunut kaikelle, olen leikkinyt rahamagneetti,a olen rukoillut, olen tuijottanut peiliin tunteja, Olen tanssinut nuotion äärellä, olen kutsunut enkeleitä ja henkioppiata apuun. Mutta ei mitään ole tapahtunut. AIka säälittävää. tai tosi säälittävää. Uskon nykyjään että kaikki on jo ennalta päätetty ja elämän kulku on  jo pääetty mitä kuuluu kunkin kokea elämässään. 

Vierailija
10/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä joo, positiiviset ajatukset auttavaan pysymään positiivisena jolloin vedät puoleesi positiivisuutta tai pikemminkin kartat negatiivuutta.

Automaatio se ei silti ole saavuttaa jotakin, vaan ennemminkin mielen psyykkaamista tavoittelemaan asioita, jolloin sen asian tavoitteleminen on helpompaa kun siihen positiivisesti suhtautuu, sen sijaan että ei edes yrittäisi koska pelkää epäonnistuvansa ja verhoaa mielensä negatiivisuuteen. 

Tuossa vaan on se, että jos lähetään pakonomaisesti vain positiivisia tunteita kuuntelmaan jää käsittelemäätä negatiiviset, jotka kuuluvat ihan normaaliin tunneskaalaan, eli verhotaan kaikki hattaralla, hetken toimii mutta kyllä ne asiat alitajunnassa ovat.

Negatiivisuuteen ei tarvtse jäädä rypeämään, mutta kyllä ne tunteena kannattaa huomioida ei ole hyvää ilman pahaa, balanssi noiden välillä on terveenpää kuin pelkkä positiivisuuden verho. 

Tämä oma mielipiteeni asiasta, ei siis mikään absoluuttinen totuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi