Dinosaurusten aihe vapaa
Kommentit (130)
Olen muuten lentäjä.
T. Pteranodon
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten lentäjä.
T. Pteranodon
Minä olen lentäjän poika!
t. Pteranodonin poikanen
Onko kellään käyny niin että munat vahingossa vaihtunu?
Mulla meinaan kuoriutui jokin aika sitten soma poikanen joka on nyt sitten alkanut näyttää ihan allosaurukselta. Annoin sille jo nimenkin, Al. Isänsä kutsuu sitä nimellä Weird Al.
Itsehän ollaan siis t-rex pariskunta, mutta ei maltettais tuosta kivasta ja söpöstä pojasta luopua :(. Mietityttää vaan nyt se allosaurus-perhe, jolla on nyt rex-lapsi. :/
Vierailija kirjoitti:
Mikä on imukykyisin tamppooni?
T. Apatosaurus
Onko sinulla kuukautiset? Nopeasti lääkäriin, kyse on vakavasta evoluutiohäiriöstä.
Onko Jumala teidän mielestä sellainen abstrakti, aineeton hahmo? Vai onko se vanha dinosaurus joka istuu pilvien päällä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Apatosaurus
Onko sinulla kuukautiset? Nopeasti lääkäriin, kyse on vakavasta evoluutiohäiriöstä.
No ei, kun LISÄÄNTYMISKAUSI saatana! Enkä nyt millään ehdi!
t. Apato
Mikä ois hyvä nimi lapselle? Ollaan mietitty näitä: Charlie, Delta, Echo, Blue. Mikä ois kivoin?
Ollaan velociraptoreita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ois hyvä nimi lapselle? Ollaan mietitty näitä: Charlie, Delta, Echo, Blue. Mikä ois kivoin?
Ollaan velociraptoreita.
Decho Chabu
Vierailija kirjoitti:
T. Apatosaurus
Rullalle kääritty "sinne" työnnetty Glossopteris on toiminut hyvin.
t. Camarasaurus
Eihä indominous Rex oo oikeesti olemassa isi sanoo ettei oo ja äiti sanoo ettei oo mut mua vähä pelottaa kuitenki se on pelottava jos olis tiedättekö te onko
t pikku-Rex 3v
PS. Mun äiti on velociraptori ja isi on tyrannosaurus Rex :)
Vinkkejä terveelliseen mutta maistuvaan pikkupurtavaan? Minulla on pari tusinaa luolamiestä, joista aion kokata pikku naposteltavaa tyttöjen iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihä indominous Rex oo oikeesti olemassa isi sanoo ettei oo ja äiti sanoo ettei oo mut mua vähä pelottaa kuitenki se on pelottava jos olis tiedättekö te onko
t pikku-Rex 3vPS. Mun äiti on velociraptori ja isi on tyrannosaurus Rex :)
Ootsä sit niinku V-Rex?
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä terveelliseen mutta maistuvaan pikkupurtavaan? Minulla on pari tusinaa luolamiestä, joista aion kokata pikku naposteltavaa tyttöjen iltaan.
Taidat olla niitä kreationiseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Apatosaurus
t. Camarasaurus
Kiitti! Miten usein vaihdat? Sit yks vähän nolo kyssäri... miten sais vaihdettua niin ettei porukka näkis? Me apatot kun ollaan vähän isoja ja paikat on... korkealla. Varmaaan tyhmä kysymys mut mul on ekaa kertaa.. kiitti vastauksista :)
T. Apato
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t pikku-Rex 3vPS. Mun äiti on velociraptori ja isi on tyrannosaurus Rex :)
Ootsä sit niinku V-Rex?
En oo varma mut voisiksä kertoa onko Indominous Rex oikeesti olemassa vai onko se vaan pelottelu juttu ois kiva jos voisit kertoo jos tiedät mua vaivaa tää asia ja pelottaa joten kerro pliiis
T. Pikku-rex
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä kun stegosaurus syö poikasten vanukkaat? :(
Jätä se reptiili!
Vierailija kirjoitti:
Spinosauruksen kakasta kun kaivaa niin löytyy pehmenneitä luunpaloja joita on mukava napsia. Voi kääriä vaikka saniaisen lehteen.
Mitä ihmeitä ne luolamiehet on? Missä päin asut, mistä sellaisia saa?
Miten evoluutio menee teidän muiden perheissä? Minun isäni oli lisko ja äidin äidin puolelta olen sammakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Apatosaurus
t. Camarasaurus
Kiitti! Miten usein vaihdat? Sit yks vähän nolo kyssäri... miten sais vaihdettua niin ettei porukka näkis? Me apatot kun ollaan vähän isoja ja paikat on... korkealla. Varmaaan tyhmä kysymys mut mul on ekaa kertaa.. kiitti vastauksista :)
T. Apato
Kerran päivässä. Itse menen pusikkoon, käyn hajareisin sopivan Glossopteriksen päälle, teen piruetin ja samalla istahdan. Kukaan ei huomaa eikä kysele minne yksi kasvi katosi.
t. Camara
Kannattaa palkata Argentinosaurus tai pari ihan vaan turvamiehiksi.