Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dinosaurusten aihe vapaa

Vierailija
19.11.2019 |

Itsehän olen muuten vegaani.

t. Parasaurolophus

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perustamassa päivähoitokeskusta pienille alle puolen vuoden ikäisille .  Mitä kaikkea tulee ottaa huomioon ? Lihansyöjien puoli tottakai erillään kasvissyöjien puolelta, mutta mitä muuta ? 

No isojen puoli ja jättimäisten puoli kannattaa olla myös erikseen.

Vierailija
42/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin todeta että stegosaurus on tyhmä? Sillähän on oikeasti tosi pienet aivot. Onko se vihapuhetta jos totean tämän asian?

Ne on niitä tyhmiä persuja.

t. kukkahattuinen Lambeosaurus joka toimii kotouttajana T-Rexeille vastaanottokeskuksesssa.

Onko teillä siellä uros vai naaraspuolisia rexejä? Vai perheitä?

Vain uroksia koska he kärsivät suurempaa hätää kuin heidän naaraansa ja munansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kiusallisesta kutinasta intiimialueellani. En kuitenkaan mahda sille mitään, koska käteni ovat tällaiset naurettavat tyngät.

Nimim. t-rex

Vierailija
44/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te muut onnistutte harrastamaan seksiä? Kun me ollaan niin jumalattoman isoja ja painavia, ja osalla meistä on vielä piikkejä selkä täynnä???

Ootkohan sä nyt vielä täysi-ikäinenkään kun tällaisia kyselet..? Sanotaan nyt näin että kyllä luonto dinonpojan puuhiin ajaa.

Vierailija
45/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen perustamassa päivähoitokeskusta pienille alle puolen vuoden ikäisille .  Mitä kaikkea tulee ottaa huomioon ? Lihansyöjien puoli tottakai erillään kasvissyöjien puolelta, mutta mitä muuta ? 

No isojen puoli ja jättimäisten puoli kannattaa olla myös erikseen.

Oma osasto myös munille etteivät isommat tallo niitä rikki leikkiessä.

Vierailija
46/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin todeta että stegosaurus on tyhmä? Sillähän on oikeasti tosi pienet aivot. Onko se vihapuhetta jos totean tämän asian?

Ne on niitä tyhmiä persuja.

t. kukkahattuinen Lambeosaurus joka toimii kotouttajana T-Rexeille vastaanottokeskuksesssa.

Onko teillä siellä uros vai naaraspuolisia rexejä? Vai perheitä?

Vain uroksia koska he kärsivät suurempaa hätää kuin heidän naaraansa ja munansa.

Nuoria? Onko komeita? Oon yx tyttö-rex joka on just sinkkuna, hih :)

Vierailija
47/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin kiusallisesta kutinasta intiimialueellani. En kuitenkaan mahda sille mitään, koska käteni ovat tällaiset naurettavat tyngät.

Nimim. t-rex

Etsi stegosaurus ja istu sen hännälle. Myös ankylosaurus käy!

Vierailija
48/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä yhdellä m0della on kuulemma maapähkinän kokoiset aivot

Vierailija
49/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä yhdellä m0della on kuulemma maapähkinän kokoiset aivot

Onko sekin stegosaurus?

Vierailija
50/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. t-rex

Myös suuseksin vastaanottaminen Triceratopsilta auttaa hyvin.

Vierailija
51/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaset on kivoja, mutta kannattaa miettiä jo etukäteen miten toimia hankalien vanhempien kanssa. Jos pikku spinosaurus-taapero kantelee iskälle ettei tullut masu täyteen niin saattaa pappa hurjistua. Kannattaa ihan oikeasti tehdä suunnitelmat.

Vierailija
52/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin hyvin istuvia kotelomekkoja joilla saisin hoikan uuman?

t. Spinosaurus

Vierailija
53/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. t-rex

Myös suuseksin vastaanottaminen Triceratopsilta auttaa hyvin.

Mä oon aina miettinyt, että joutuuko tässä tilanteessa käyttämään 3 kondomia sille triceratopsille...? Tekis mieli kokeilla yhen tricen kans, mut nolottaa kun en tiedä miten niiden kortsujen kans toimis. Pelkään et se nauraa tai jotain.

T. Eri

Vierailija
54/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin hyvin istuvia kotelomekkoja joilla saisin hoikan uuman?

t. Spinosaurus

Eihän sitä uumaa mekolla saada kulta pieni, vaan terveellisellä ruokavaliolla ja treenillä.

T. Dilophosaurus

Vierailija
55/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä kun stegosaurus syö poikasten vanukkaat? :(

Vierailija
56/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on imukykyisin tamppooni?

T. Apatosaurus

Vierailija
57/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa todella inhottava krooninen, limainen yskä. Onko suosituksia millä helpottaisi?

t: dilophosaurus

Vierailija
58/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa noita lentäviä v***upäitä. En vaan jaksa. Ne on rumia, hyi v***u. Mistä ne on edes tullu? Menisivät kotiinsa!

Vierailija
59/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaset on kivoja, mutta kannattaa miettiä jo etukäteen miten toimia hankalien vanhempien kanssa. Jos pikku spinosaurus-taapero kantelee iskälle ettei tullut masu täyteen niin saattaa pappa hurjistua. Kannattaa ihan oikeasti tehdä suunnitelmat.

Hoitajat on valittu kyllä huolella, itseasiassa lihansyöjien puolella on hoitajana yksi spinosaurus myös, joten uskon, että kärhämiä ei tule.  Pienimpien puolella lähinnä nuoria raptoreita, jotta pysyvät villeimpien perässä. Lihantoimittajakin on luotettava, joten nälkää ei tulla hoitolassa näkemään.

Vierailija
60/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa todella inhottava krooninen, limainen yskä. Onko suosituksia millä helpottaisi?

t: dilophosaurus

Liittyykö yskiminen joihinkin tiettyihin tilanteisiin? Oon kuullut että dilophosauruksilla yskä on usein psykosomaattinen oire. Onko sulla esim. stressiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi