Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dinosaurusten aihe vapaa

Vierailija
19.11.2019 |

Itsehän olen muuten vegaani.

t. Parasaurolophus

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te muut mammat saatte pidettyä raptoritaaperot kurissa. Tänäänkin oltiin koko poppoo niityllä ja piti opetella väijyalkeita, niin ei kun lähtivät kaikki leikkimään naapurin rexin kansssa.

Terveisin väsynyt viiden lapsen Yh raptorimamma

Mihinkäs porukan isukki on karannut?

Lähti jonkun kasvinsyöjän matkaan ja alkoi vegaaniksi

Terveisin se väsynyt Yh

Vierailija
22/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raptorimieheni lähti jonkun epämääräisen kasvinsyöjätyrkyn matkaan ja jätti minut selviytymään yksin jälkikasvun kanssa.

Olen miettinyt kostotoimenpiteenä käyttää kyseistä kasvinsyöjää harjoituskappaleena kun opetan lapsia saalistamaan.

Mitä mieltä ideasta ?

Älä nyt sotke lapsia vanhempien riitoihin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko teillä muilla yhteydet Meksikoon? Juttelin juuri skypessä tuttavan kanssa kun näkyi joku outoa välähdys ja yhteys katkesi.

Vierailija
24/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te muut mammat saatte pidettyä raptoritaaperot kurissa. Tänäänkin oltiin koko poppoo niityllä ja piti opetella väijyalkeita, niin ei kun lähtivät kaikki leikkimään naapurin rexin kansssa.

Terveisin se väsynyt Yh

Raptorimies vegaaniksi? Salli mun nauraa! RAH HAH HAH HAH HAH HAAH!

Vierailija
25/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos huolestuttaa, hiilidioksidin määrä ylitti juuri 1500ppm.

Vähentäkää kulutusta!

Vierailija
26/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin se väsynyt Yh

No kuule ihan yhtä paljon itse hämmästyin. Mies joka rakastaa raakaa lihaa, miten voi yhtä-äkkiä mennä pää noin sekaisin. 

Vierailija
27/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos huolestuttaa, hiilidioksidin määrä ylitti juuri 1500ppm.

Vähentäkää kulutusta!

Näin juuri! Maailman on pysyttävä hyvänä paikkana dinosauruksille vielä miljoonien vuosien ajan!

Vierailija
28/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin se väsynyt Yh

No kuule ihan yhtä paljon itse hämmästyin. Mies joka rakastaa raakaa lihaa, miten voi yhtä-äkkiä mennä pää noin sekaisin. 

Yhden jos toisenkin lihansyöjänuroksen BBW-fetismi on puhjennut kukkaan kun ihastunut pitkäkaulaiseen sauropodiin.

Vierailija
29/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin se väsynyt Yh

No revi iso kasa tuoretta lihaa, oikein kunnon ateria, ja kutsu mies paikalle ”juttelemaan lapsista”. Eiköhän se retkahda. Kyllä se vegaanitirppa haistaa ja suutahtaa :D RAH

Vierailija
30/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pökelsin poikkeuksellisen pitkulaisen munan. Kaksosetko?

Ei tainnut munimisestasi tulla lasta eikä ... no sitä toista tuli?

Vierailija
31/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin se väsynyt Yh

Yhden jos toisenkin lihansyöjänuroksen BBW-fetismi on puhjennut kukkaan kun ihastunut pitkäkaulaiseen sauropodiin.

En mä ainakaan oo mikään lihava vaan ISO ja sen lisäx tosi pitkä. Syön tosi terveellisesti. Ja oon aika upee ilmestys eli saattaa raptorit ja rexitkin vilkuilla, mut sillehän mä en voi midis

t. Brachiosaurus (Better than u Biatch

Vierailija
32/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin todeta että stegosaurus on tyhmä? Sillähän on oikeasti tosi pienet aivot. Onko se vihapuhetta jos totean tämän asian?

Ne on niitä tyhmiä persuja.

t. kukkahattuinen Lambeosaurus joka toimii kotouttajana T-Rexeille vastaanottokeskuksesssa.

Vierailija
33/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin todeta että stegosaurus on tyhmä? Sillähän on oikeasti tosi pienet aivot. Onko se vihapuhetta jos totean tämän asian?

t. kukkahattuinen Lambeosaurus joka toimii kotouttajana T-Rexeille vastaanottokeskuksesssa.

Stegosaurukset vai? Eihän niitä kiinnosta politiikka kakan vertaa. Syödä mässyttävät vaan omat ja naapurien saniaiset ja antavat hännästä jos erehtyy jotain poikkipuolista sanomaan.

Miten ne Rexit pärjäilee siellä? Kai tiedätte että ne on haaskansyöjiä, ei siis tykkää tappamisesta ruuaksi. Älkää antako liian tuoretta ruokaa etteivät järjestä jotain miekkaria.

Vierailija
34/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stegosaurukset vai? Eihän niitä kiinnosta politiikka kakan vertaa. Syödä mässyttävät vaan omat ja naapurien saniaiset ja antavat hännästä jos erehtyy jotain poikkipuolista sanomaan.

Miten ne Rexit pärjäilee siellä? Kai tiedätte että ne on haaskansyöjiä, ei siis tykkää tappamisesta ruuaksi. Älkää antako liian tuoretta ruokaa etteivät järjestä jotain miekkaria.

Lol onko joku stegosaurus syöny sun saniaiset, urpo? :D

Vierailija
35/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä siellä uros vai naaraspuolisia rexejä? Vai perheitä?

Vierailija
36/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrannosaurus rex jäi ikävästi hampaan väliin. Keinoja saada se pois?

Vierailija
37/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin se väsynyt Yh

Mä en kyllä tajua mikä niissä sauropodeissa miehiä viehättää. Ne sitten jaksaa poseerata ja sitä kaulaansa venyttää ja esitellä päivät pitkät. Ei noin pitkä kaula näytä luonnolliselta ja noin pitkät jalatkaan ei sovi naiselle. No, onhan niillä nätit silmät mutta eihän niitä edes näy sieltä korkeuksista. Onneksi olen itse pieni ja simpsakka pachycephalus.

Vierailija
38/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut onnistutte harrastamaan seksiä? Kun me ollaan niin jumalattoman isoja ja painavia, ja osalla meistä on vielä piikkejä selkä täynnä???

Vierailija
39/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustamassa päivähoitokeskusta pienille alle puolen vuoden ikäisille .  Mitä kaikkea tulee ottaa huomioon ? Lihansyöjien puoli tottakai erillään kasvissyöjien puolelta, mutta mitä muuta ? 

Vierailija
40/130 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrannosaurus rex jäi ikävästi hampaan väliin. Keinoja saada se pois?

Kerron kyllä, mut kerro sä eka et KUKA OOT, JA MISSÄ? D:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme